VW Caddy käyttisprojekti (myyty)
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 34
- Liittynyt: 21.2.2008 21:01
Tatechin penkkipäivillä käyty, tuloksena positiivinen yllätys 85hp :D Onnistunut viritys etten sanois, tankissa pahamaineista E10 litkua edelleen. Käyrät tulee näkyviin, kunhan ne ensin saisi itse sähköpostiin.
Speksit:
-1.6 bensa
-weber DGV
-kärjetön sytytys
(-isompi putkisto pakosarjalta taaksepäin)
-muuten vakio
Kesärenkaatkin joutu reissun ajaks heittään alle, ilman painoja, sekä muutenkin keskeneräisinä:
Rullilla:
http://i187.photobucket.com/albums/x281 ... G_4755.jpg
Speksit:
-1.6 bensa
-weber DGV
-kärjetön sytytys
(-isompi putkisto pakosarjalta taaksepäin)
-muuten vakio
Kesärenkaatkin joutu reissun ajaks heittään alle, ilman painoja, sekä muutenkin keskeneräisinä:
Rullilla:
http://i187.photobucket.com/albums/x281 ... G_4755.jpg
EI korin väristä!! huh alkaa jo nenää kutisee ku ajatteleekin.. mieluummin mustasta ns vene pressusta jonka pingottaa metalli putki rungon ympärille tuonne kopin päähän seinään irrotettaville saranoille paikat niin saa nostettua ja vaikka jotkut todella heikot takaluukun pumput hyötykäyttöön tässä Taka laita voisi olla juu tuommoinen sheivattu ja korin värinen niin ei kaikki kura yms pääse sisään... näin talvea ajatellen siis. myöskin voisi olla hyvä idea jäykistää tuota putki runkoa muutamalla poikki putkella lumikuorman varalta. Jos runko on hyvin tehty niin tuossahan ottaa aurinkoa ja nukkuu päikkärit pitemmällä matkalla ilman jäykiste putkia siis.
mmh väsyneen sekainen hullutus idea... onko kukaan nähnyt caddyä jossa olisi g2 rallyen pullistukset?? O.o aika perverssi idea sinällään. näin off topic... sori yleisestä mielenkivun aiheuttamisesta...
mmh väsyneen sekainen hullutus idea... onko kukaan nähnyt caddyä jossa olisi g2 rallyen pullistukset?? O.o aika perverssi idea sinällään. näin off topic... sori yleisestä mielenkivun aiheuttamisesta...
Kesävanteet saatu valmiiks:
http://i187.photobucket.com/albums/x281 ... G_4780.jpg
http://i187.photobucket.com/albums/x281 ... G_4783.jpg
http://i187.photobucket.com/albums/x281 ... G_4786.jpg
http://i187.photobucket.com/albums/x281 ... G_4802.jpg
Väripilkku:
http://i187.photobucket.com/albums/x281 ... G_4794.jpg
http://i187.photobucket.com/albums/x281 ... G_4780.jpg
http://i187.photobucket.com/albums/x281 ... G_4783.jpg
http://i187.photobucket.com/albums/x281 ... G_4786.jpg
http://i187.photobucket.com/albums/x281 ... G_4802.jpg
Väripilkku:
http://i187.photobucket.com/albums/x281 ... G_4794.jpg
-
- -
- Viestit: 209
- Liittynyt: 25.12.2010 7:22
Mulla menee kuulo musiikista, sillä nyt soi ihan kohtuullisesti jo ;)
MDS:n aktiivisubi tuli tänään asenneltua ja kyllähän se toi luvatun lisäyksen sointiin.
Ohjekirjassa olin näkevinäni 220W RMS-tehot, elementti on 10" malliltaan litteä. Jopa pientä painetta havaittavissa cäddyn pienessä kopissa.
Tosiaan nyt ei tarvi erkkasarjaa kiduttaa isoilla bassokorostuksilla, sai pudotella soittimelta hyvin miinuksen puolelle, joten sillä hoidetaan nyt midit ja ylä-äänet, tämä taasen anto mahdollisuudet antaa volaa reippaasti enemmän ilman säröä. Kyytiläiset valitteli jo korvakipua, kenties tavoitteeseen päästy. Arvosanaksi 7½ koko paketille :D
Aurauskulmatkin tuli säädettyä vihdosta viimein, ihan kotikonstein. Mittanauhan kanssa temppuilin ja säädin etäisyydet pyörien etu- ja takapuolelta keskiurasta samaan mittaan, maalaisjärjellä ajateltuna näin auraus olisi 0 astetta? Aiemmin oli ollut melkosesti aurausta joka aiheutti vetelyä urissa, sekä kovaa rengasmelua. Tänään lisäks käytin kesäpyörät tasapainotuksessa, painoja meni 5 ja 40g väliltä, sivuttaisheittoa edelleen on, mutta se ei juurikaan tunnu ajossa. Että sellasta, nyt vapunviettoon! -->
MDS:n aktiivisubi tuli tänään asenneltua ja kyllähän se toi luvatun lisäyksen sointiin.
Ohjekirjassa olin näkevinäni 220W RMS-tehot, elementti on 10" malliltaan litteä. Jopa pientä painetta havaittavissa cäddyn pienessä kopissa.
Tosiaan nyt ei tarvi erkkasarjaa kiduttaa isoilla bassokorostuksilla, sai pudotella soittimelta hyvin miinuksen puolelle, joten sillä hoidetaan nyt midit ja ylä-äänet, tämä taasen anto mahdollisuudet antaa volaa reippaasti enemmän ilman säröä. Kyytiläiset valitteli jo korvakipua, kenties tavoitteeseen päästy. Arvosanaksi 7½ koko paketille :D
Aurauskulmatkin tuli säädettyä vihdosta viimein, ihan kotikonstein. Mittanauhan kanssa temppuilin ja säädin etäisyydet pyörien etu- ja takapuolelta keskiurasta samaan mittaan, maalaisjärjellä ajateltuna näin auraus olisi 0 astetta? Aiemmin oli ollut melkosesti aurausta joka aiheutti vetelyä urissa, sekä kovaa rengasmelua. Tänään lisäks käytin kesäpyörät tasapainotuksessa, painoja meni 5 ja 40g väliltä, sivuttaisheittoa edelleen on, mutta se ei juurikaan tunnu ajossa. Että sellasta, nyt vapunviettoon! -->
Kesä on jo pitkällä ja cäddy edelleen voimissaan. Pian loman alkaessa yritetään vihdoin saada loputkin fixailut ja päivitykset tehtyä. Tähän mennessä kertynyt +7000km, jonka aikana on ainoastaan vaihdettu öljyt + suodatin ja etuiskareiden yläpäät.
Madalluksen takia auto makasi edestä pohjaanlyöntikumien varassa ja montut teki toisinaan kipeetä, yläpäiden vaihdon yhteydessä lyhensin kumeja puolella. Coilit vois jossain välissä tilata, mites näissä halpiksissa riittää joustovaraa nykyisen kaltaisella madalluksella jne? Kokemuksia?
Repsikan ovestakin lohkes kitit jossain kohtaa, tais olla ennen dynoreissua kun tuon huomasin, yhtenä päivänä otin sen työn alle pienellä kiireellä, oikasin lommon sisäpuolelta ja pakkeloin uudestaan entiseen verrattuna hyvin vähäisellä määrällä.
Loppuun jokunen kuva:
Tsuppari
http://i187.photobucket.com/albums/x281 ... va0239.jpg
Ennen
Jälkeen
Madalluksen takia auto makasi edestä pohjaanlyöntikumien varassa ja montut teki toisinaan kipeetä, yläpäiden vaihdon yhteydessä lyhensin kumeja puolella. Coilit vois jossain välissä tilata, mites näissä halpiksissa riittää joustovaraa nykyisen kaltaisella madalluksella jne? Kokemuksia?
Repsikan ovestakin lohkes kitit jossain kohtaa, tais olla ennen dynoreissua kun tuon huomasin, yhtenä päivänä otin sen työn alle pienellä kiireellä, oikasin lommon sisäpuolelta ja pakkeloin uudestaan entiseen verrattuna hyvin vähäisellä määrällä.
Loppuun jokunen kuva:
Tsuppari
http://i187.photobucket.com/albums/x281 ... va0239.jpg
Ennen
Jälkeen
-
- -
- Viestit: 412
- Liittynyt: 27.8.2009 20:14
-
- -
- Viestit: 33
- Liittynyt: 22.10.2010 17:41
Uusia väkerryksiä, muotin muotti alkaa valmistuun, hieman ilmettä kesylle keulalle :)
Racelandin coilit tuli tilattua ja pitäis olla perillä lähipäivinä, heti alle ja koetukselle..
Lisää puhtiakin kaivattais, nyt saa tarjoilla ja ehdotella soppelia tekniikkaa, kriteereinä bensa ja vapaastihengittävänä ;) Oisko se sitten KR vai vähän isompi 8tappinen, kai täällä jollakin sellasia nurkissa lojuu. Myös se pitkään kaivattu 5v laatikko tulis tarpeeseen.
Racelandin coilit tuli tilattua ja pitäis olla perillä lähipäivinä, heti alle ja koetukselle..
Lisää puhtiakin kaivattais, nyt saa tarjoilla ja ehdotella soppelia tekniikkaa, kriteereinä bensa ja vapaastihengittävänä ;) Oisko se sitten KR vai vähän isompi 8tappinen, kai täällä jollakin sellasia nurkissa lojuu. Myös se pitkään kaivattu 5v laatikko tulis tarpeeseen.
Ehkä, mutta sen sopivuus on isompi ehkä, hiekkapelti kun ei ole alkuperäisen muotonen, vaan itse värkätty. Äkkiäkös noita muottiin valmistelee, jos sattuu hajoon.
Coilitkin on jo alla (saapui aamusta UPS:lle), minimikorkeudella, niin että nykyiset pyörät mahtuu oleen. Jousilautaset otti renkaaseen kiinni matalemmilla asetuksilla, 5mm spacerilla sai pienen ilmaraon, mutta sillon renkaat hinkkas kaareen. Ensi kesäksi sitten uusia suunnitelmia, EHKÄ :)
Coilitkin on jo alla (saapui aamusta UPS:lle), minimikorkeudella, niin että nykyiset pyörät mahtuu oleen. Jousilautaset otti renkaaseen kiinni matalemmilla asetuksilla, 5mm spacerilla sai pienen ilmaraon, mutta sillon renkaat hinkkas kaareen. Ensi kesäksi sitten uusia suunnitelmia, EHKÄ :)
Uutta tassua:
RSL Cult 8 & 9x14"
195/45 & 225/40 rengastuksella
http://i187.photobucket.com/albums/x281 ... /hc2-1.jpg
Talveksi takataskut täynnä suunnitelmia, päivitellään kun etenee ;)
RSL Cult 8 & 9x14"
195/45 & 225/40 rengastuksella
http://i187.photobucket.com/albums/x281 ... /hc2-1.jpg
Talveksi takataskut täynnä suunnitelmia, päivitellään kun etenee ;)
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
-
- -
- Viestit: 1542
- Liittynyt: 15.10.2005 11:12
Muuttuisi kyllä paljon paremman näköiseksi, jos tuo alaosa olisi myös vihreä. Toinen vaihtoehto olisi se, että tuo tummempi alue olisi ylempänä eli tuossa kylkilistan (vai onko se lista?) alapuolella ja nykyisen tumman alueen yläpuolella. Tumma alue sitten seuraamaan kaaren muotoja siten, että kaaret jää vihreäksi. Vaikeasti selitetty, toivottavasti saa jonkun tolkun tuosta :D
Kirjotellaas muutamat ajatukset tännekin ens kesän suunnitelmista, lähinnä värin vaihdolla ja pienellä lisämadalluksella pärjättäs, kun kaikki muuten pelaa vielä moitteitta.
Leima haettiin huomautuksitta marraskuun puolella, jota ennen vaihtelin mm. jarrupääsylkän ja kuoresta murtuneet etujarruletkut.
Pienen photoshop tuokion jäljiltä sain tällasta aikaseks, eli kori yksväriseks, harmaa jollain sopivalla värillä kevyesti sävytettynä. Kiiltäväpintainen, ei mattaa.
Vanteet tummaks lippejä myöten, lava ja konepelti samalla sävyllä.
Tekeillä ollut lippa viimein keulalle, pohjapanssari koneen alle ja perää muutama sentti maata kohti.
Toimii omaan silmään. Taas saa ehdotella ja kommentoida, jos jotain fiksuja, simppeleitä ideoita löytys ;)
Leima haettiin huomautuksitta marraskuun puolella, jota ennen vaihtelin mm. jarrupääsylkän ja kuoresta murtuneet etujarruletkut.
Pienen photoshop tuokion jäljiltä sain tällasta aikaseks, eli kori yksväriseks, harmaa jollain sopivalla värillä kevyesti sävytettynä. Kiiltäväpintainen, ei mattaa.
Vanteet tummaks lippejä myöten, lava ja konepelti samalla sävyllä.
Tekeillä ollut lippa viimein keulalle, pohjapanssari koneen alle ja perää muutama sentti maata kohti.
Toimii omaan silmään. Taas saa ehdotella ja kommentoida, jos jotain fiksuja, simppeleitä ideoita löytys ;)
Onnea(?) uudelle omistajalle! :D Itsekin tän bongasin nettiautosta syksyllä, hinta oli tullut reilusti alas siitä, mitä itse sain muutama vuosi sitten myydessä. Kävi jopa mielessä ostaa takas, mutta projektia on kyllä muutenkin riittämiin..
Millasia suunnitelmia auton suhteen on? Tuleeko projektitopiccia? Laita ainakin muutamat kuvat näkyviin, mielenkiintoista nähdä ja kuulla tämän elinkaaresta. :)
Millasia suunnitelmia auton suhteen on? Tuleeko projektitopiccia? Laita ainakin muutamat kuvat näkyviin, mielenkiintoista nähdä ja kuulla tämän elinkaaresta. :)
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 462c5ae08a
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 0a19edf086
kulahtanut hieman noista ajoista, elikkäs pellin alla lymyää tosiaan 1z 1.9tdi, joka ei autossa ollessa ole koskaan lähtenyt käyntiin, suurin epäilykseni onkin että ajonestossa jokin ongelma, edellinen omistaja saanut kuulemma "hörähtämään"
suunnitelma autolle on:
Land rover M-tdi pumppu (ostettu ebaystä, tulossa)
Garrett GT-20 hukkaportillinen (hyllyssä)
0.260 suuttimet tai isommat (hankintalistalla)
3" downpipe ja 2,5" loppuosa
supertyylikäs imusarja joka on oikeasti kuin tehty tähän, ollut aazissa alunperin mutta tulee sopimaan tähän kuin nenä päähän
vakio pakosarjaan t25 laipan sovitus
ulkokuori onkin toissijainen minulle, kunhan auto kulkee vaan aivan saatanasti niin sitten voi alkaa hipostella sitä ulkokuorta jos siltä tuntuu :D
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 0a19edf086
kulahtanut hieman noista ajoista, elikkäs pellin alla lymyää tosiaan 1z 1.9tdi, joka ei autossa ollessa ole koskaan lähtenyt käyntiin, suurin epäilykseni onkin että ajonestossa jokin ongelma, edellinen omistaja saanut kuulemma "hörähtämään"
suunnitelma autolle on:
Land rover M-tdi pumppu (ostettu ebaystä, tulossa)
Garrett GT-20 hukkaportillinen (hyllyssä)
0.260 suuttimet tai isommat (hankintalistalla)
3" downpipe ja 2,5" loppuosa
supertyylikäs imusarja joka on oikeasti kuin tehty tähän, ollut aazissa alunperin mutta tulee sopimaan tähän kuin nenä päähän
vakio pakosarjaan t25 laipan sovitus
ulkokuori onkin toissijainen minulle, kunhan auto kulkee vaan aivan saatanasti niin sitten voi alkaa hipostella sitä ulkokuorta jos siltä tuntuu :D
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa