Rotta kakkis 2.0i 16vt
Valvoja: ffp jäsenet
Rotta kakkis 2.0i 16vt
Alotetaan nyt tällainen sitte.. Eli tossa pihalla seisoo tollanen kolaroitu audi 80, 2.0i 16v tekniikalla ajettu 200tkm.. Aikani kauppasin sitä osina, sitte kaveri sano "eiks niissä kakkos golffeissa oo tää sama kone" Pienellä googletuksella tulin siihen tulokseen että lähes samahan tuo on.
Ei kun tuumasta toimeen: ostin sitte tollasen -89 GT golffin, kun siinähän on levyt valmiiks takana jne. Jos vertailumallina käyttää GTI 16v niin ainut erohan on vissiin etujarrut.. Ja ne ois tarkotus laittaa audista jos vähänkään järkevällä määrällä työtä saa käymään..
Tulossa:
-Matta musta väri
-Sinkku maski
-Tonttiin (JOM kynäjousi tolpat tilattu)
-Tummat valot (tummaoptiikka umpiot,etu/sivuvilkut tilattu ja takavalot on valmiiks tummat)
-15" levitetyt peltivanteet (ostettu)
-Kaikki ylimääräinen paino pois
Näillä mennään, ainakin alkuun..
Ei kun tuumasta toimeen: ostin sitte tollasen -89 GT golffin, kun siinähän on levyt valmiiks takana jne. Jos vertailumallina käyttää GTI 16v niin ainut erohan on vissiin etujarrut.. Ja ne ois tarkotus laittaa audista jos vähänkään järkevällä määrällä työtä saa käymään..
Tulossa:
-Matta musta väri
-Sinkku maski
-Tonttiin (JOM kynäjousi tolpat tilattu)
-Tummat valot (tummaoptiikka umpiot,etu/sivuvilkut tilattu ja takavalot on valmiiks tummat)
-15" levitetyt peltivanteet (ostettu)
-Kaikki ylimääräinen paino pois
Näillä mennään, ainakin alkuun..
Viimeksi muokannut FordRS, 17.7.2012 22:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Imusarja joutunet ettii golfista ja varmaan pakosarjankin.
Kannattaa varmistaa toi jarruhomma että milloin 16v oli vain 256mm etulevyillä vai riittäkö noi 239mm levyt
Noille 256mm levyille olka-akselit joutuu vaihtaa, mutta audin satula ja kannake saattaa tuurilla käydä.
Itse haaveilin tosta audi 2.0 16v koneesta golfin keulalle 10 vuotta sitten :d
Kannattaa varmistaa toi jarruhomma että milloin 16v oli vain 256mm etulevyillä vai riittäkö noi 239mm levyt
Noille 256mm levyille olka-akselit joutuu vaihtaa, mutta audin satula ja kannake saattaa tuurilla käydä.
Itse haaveilin tosta audi 2.0 16v koneesta golfin keulalle 10 vuotta sitten :d
Joo toi imusarja on vielä hakusessa, saa tarjota OSTETTU.. Samoin kun halpaa ehjää vaihteistoa.. Tosta on kakkosen syncro paskana, kun kurahtaa joka kerta kakkoselle vaihdettaessa.. Ei varmaan kehtaa jättää paikalleen.. Ei kai tässä mitään järkeä olekkaan, mut tuleepahan hyvä kone hyötykäyttöön ;) Ite haaveilin RM:n koneesta PV:seen 10v sitten.. ;)
Tollasia tuli.. Etuvilkut ei kyllä kovin mustilta näytä..
Saa nähdä sitten miten livenä, joutuuko vähän tummentamaan..
Kaikkiin "kiiltäviin" osiin tulee kuitenkin ainakin matta lakka päälle..
Kellään pienempää pissapojan säiliötä?? Saa isomman vaihdossa.. ;)
Hirvee pömpeli..
Nyt on vähän keretty jo purkamaankin..
Etupalkki menee vaihtoon.. Nykyinen oli mätä paska..
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Se oli sitä mieltä et ton verrokki auton pitää olla mallisarjan tehokkain.. Ja se katto koneelta, et toi G60 (PG) 118Kw on tehokkain.. Ilmeisesti sitä limitediä ei lasketa mukaan?? En tiiä ihme nussimista, saatana.. No se on sitte sama et alkaa kattelemaan tohon puhallinta kupeeseen.. No tänään soittelin vw-autolle ja selvitin tilanteen, huomenna pitää soitella uudestaan runkonumeroiden yms. tietojen kanssa niin saattas jopa saada sen osavertailulapun.. Että tällästä..
Ei todellakaan tarvitse käyttää mallisarjan tehokkainta vertailuun jos ei ole tarvetta. Taitaa taas olla tekniikanvaihtoja vastaan oleva inssi jonka mielestä kaikki auton rakentelu on väärin. Välimalleja kun käyttää vertailuun niin +20% sääntöä ei voi tehon kanssa käyttää mutta eipä sille tässäkään tarvetta ole. Itse tehnyt molempiin omiin autoihin tekniikanvaihdot jossa vertailu malli ei ole tehokkain.
Ollu vähän hiljaiseloa golffi rintamalla.. Mutta nyt taas koitetaan jotain touhuta.. Eli talven jäljiltä tuo 16v gti on siinä kunnossa et siitä ei enää kannata autoa alkaa tekemään. Jotenka se siirtyy varaosa-autoksi tolle rotalle.
Nokka-akselit jo vaihtelinkin. etulippa ja sisusta vaihtuu vielä ainakin.
Tuli tehtyä vanteetkin.. Ja pyörii tossa yks ylimääräinen cooleri ja t25:nen ;)
Nokka-akselit jo vaihtelinkin. etulippa ja sisusta vaihtuu vielä ainakin.
Tuli tehtyä vanteetkin.. Ja pyörii tossa yks ylimääräinen cooleri ja t25:nen ;)
Viimeksi muokannut FordRS, 27.3.2012 19:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No joo, kuvablogi on näköjään räjäyttänyt kaikki kuvat johonkin bittiavaruuteen.. Mutta kuitenkin, golffi on nyt ahdettu ja ensimmäiset testit ajeltu.. Seokset tuntus pysyvän aika hyvin kohdillaan jopa ahdoilla mikäli tuota fmi:n tekelettä on uskominen.. Eli omatekele lisärikastuspiiri toimii , ainakin toistaiseksi. Ja persdyno kertoo teholukemien ehkä jopa kasvaneen ;) Loppuviikko testataan ja säädellään.. Lauantaina sitte motoparkkiin polkemaan vika ulos ;p
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa