vahvistimien korjaus

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

joksa_
-
Viestit: 91
Liittynyt: 24.10.2007 11:37

vahvistimien korjaus

ViestiKirjoittaja joksa_ » 18.5.2008 12:26

tällänen tuli taannoin ostettua :http://www.autostudio.fi/product_info.php?manufacturers_id=56&products_id=5644
noh vahvistin alkoi tietenkin oikkuilemaan, eli välillä subbarin äänet katos ja välillä soitti vaimeasti, kun saasin level säätö ruuvvista toimi vahvistin aina kun jokin osui säätö ruuvviin, noh ajattelin että kontakti häiriö ja avasin vahvarin ja juotin potikan uudelleen kiinni, ei auttanut, nyt sitten toimii toistaseksi kun vääntelin potikan tuurilla sellaiseen asentoon, eli tämä tason säätö potikka on nyt rikki, siinä oli tiedot ZIXIN B20K, voisiko tollaista lähteä etsimään jostakin, ja jos vesi korjattavaksi niin mitäköhän kustantaisi, vika kun ei iso ole.

Niin ja takuuta ei ole.

Miq
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 30.4.2008 22:49

ViestiKirjoittaja Miq » 19.5.2008 16:13

vika ei todellakaan ole iso. normaali 20kΩ potikkakin kelpaa kunhan sen saa sinne kiinni. itse juotettuna ei tule maksamaan todellakaan paljoa. parhaiten sellaisen löytää kun menee kauppaan jossa huolletaan elektroniikka vehkeitä ja kysäsee samanlaista potikkaa tai vastaavaa tilalle.

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 19.5.2008 23:59

Potikan jalat voi olla sellasessa järjestyksessä että ei tahdo kaupasta löytyä samanlaista, itse josku laittanu sitte normi potikan hyppylangoilla. Tossa vehkeessä ei varmaan ole vielä potikka siinä kunnossa että ei sais mitattua jalkajärjestystä, itse joskus joutunu avamaan noita potikoita jotta saanu hiili pinnasta selvitettyä jalkajärjestyksen...


Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa