B5 A4:n penkit kakkikseen?

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

B5 A4:n penkit kakkikseen?

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 13.11.2007 18:30

Oliskos miten mahdoton urakaa sovittaa jettan nuita etupenkkejä? :) Koon puolesta varmaan vois just sopia mutta miten tuo kiinnitys eroaa?

jazma
-
Viestit: 296
Liittynyt: 14.8.2003 21:59

ViestiKirjoittaja jazma » 14.11.2007 11:12

Eikö jetassa ole samanlainen penkkien kiinnitys kuin golffissa? Eli takana sivuilla jalat ja penkin etuosassa keskellä kiinnitys? Mulla oli golf mk4 sport-penkit ja niissä oli periaatteessa samanlainen kiinnitys kuin mk2:sessa. Ero oli vaan siinä, että kiinnikkeet itsessään olivat erilaisia. Olettaisin että sun linkittämissä Audin penkeissä on samanlainen kiinnitys kuin mk4 golffin penkeissä.
Jos pääset jotenkin selville kiinnityksestä, niin en usko että tarvit muuta kuin migin ja tarpeeksi luovaa ajattelua, jotta saat yhdisteltyä vanhojen penkkien kiinnikkeet uusiin penkkeihin. Kaikista helpoin tapa on yhdistellä vanhan penkin osia uusiin penkkeihin niin paljon kuin vain on mahdollista.
Sovitusvaiheessa kannattaa tietenki ottaa huomioon istuimien leveys eli ettei ota esim. ovipahviin kiinni. Tämän lisäksi kannattaa mallata tarpeeksi kauan istuimen oikeaa kallistuskulmaa ja istuinkorkeutta. Kokemuksesta voin sanoa, että on todella ärsyttävää istua penkissä, jossa koko ajan tuntuu että tämä ei ole niinkuin pitäisi.
Ja penkit saattaa olla vaikea myydä tulevaisuudessa. Tosin riippuu tietenki penkkien kunnosta ja varusteista. Omat penkit oli parhaat päivänsä nähneet ja minimaalisilla varusteilla, joten sain kaupitella nitä aika kauan. Eivätkä lopulta menneet edes samaan autoon, johon mä olin ne sovittanu. :)

Jurz4
-
Viestit: 42
Liittynyt: 26.10.2006 19:05

ViestiKirjoittaja Jurz4 » 14.11.2007 18:49

eiköhän näppärä kaveri ne sinne saa sovitettua, että osta pois vaan ;) ainakin tulis yksilölliset penkit jettaan ku tuskin kovin moneen on vielä tollasia modattu. koitan ottaa kuvan vkl aikana penkkien kiinnityksestä, mutta tohon tyyliin siinä ne kiskot menee ku jazma kirjotti eli takana 2ohjuria ja edessä keskellä yks mikä toimii samalla lukkona tolle etäisyyssäädölle.


Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa