Golf IV GTI:n penkistä tipahti jousi.

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

Misi
-
Viestit: 38
Liittynyt: 30.3.2005 22:05

Golf IV GTI:n penkistä tipahti jousi.

ViestiKirjoittaja Misi » 23.10.2005 21:29

Juu et tuommonen ongelma olis et penkin pohjasta tipahti jousi. Liittynee jotenkin siihen penkin korkeussäätöön, koska se muuttui vähän eri tuntuseks kun ennen. Katoin jo sen paikan, mistä se jousi puuttuu, mut nyt tarvis tietää, et miten sen jousen takaosa on siellä kiinni? Jousen kumpikin pää on käännetty koukuksi. Tarviiko availla penkin sivumuoveja vai meniskö helpommalla paikalleen?

jazma
-
Viestit: 296
Liittynyt: 14.8.2003 21:59

ViestiKirjoittaja jazma » 24.10.2005 11:50

Kun itse otin korkeussäädön pois niin en sitä muuten saanu irti kuin rälläkällä. Sen verran jännityksessä se on. Jos siis tarkoitat sitä suurta jousta penkin sivulla.
Jos jousi on lähteny takaosasta irti niin sitä on todella vaikea saada takas paikoilleen koska sitä päätä ei näe kunnolla.
Otappa penkki irti ja katsele näkyykö jotain rakoa mistä voisi nähdä sen kiinnityspaikan. Se on hyvin piilotettu jos muistan oikein.
Mulla oli ne sporttipenkit, jos sulla on recarot niin sen rakenteesta en tiedä. Saattaa olla samanlaiset mekanismit.

Misi
-
Viestit: 38
Liittynyt: 30.3.2005 22:05

ViestiKirjoittaja Misi » 24.10.2005 18:34

Se jousen puuttuminen ei haittaa kyl penkin säätämistä mitenkään. Se on siellä ilmeisesti sen takia et se keventää penkin ylöspäinnostamista, jos sattus olemaan isompi kuski, mut mulla se pelaa hyvin ilman joustakin, ja jousi pääsikin siitä syystä tallin hyllylle odottelemaan parempaa käyttöä. =)


Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa