Penkkien sopivuus 3-golffiin

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

Penkkien sopivuus 3-golffiin

ViestiKirjoittaja albanzo » 7.9.2005 16:53

Tuntuvat noi VR6:n nahkajakkarat olevan hieman turhan kapeat meikäpojan persiille, joten aloin miettimään jakkaroiden vaihtoa.
Onko tohon golffiin mahdollista sovittaa suht helposti esim. 4-koppasen penkit? Tai kenties jotku Audin penkit? (-03 A4:ssa on ainakin sopivan oloinen penkki mulle)
Jotku sporttisemmat penkit ois kuitenkin tarkoitus laittaa ja vielä nahkaisena.

Vai onko jollain jotain muita hyviä ideoita, muutakin kuin että "laihduta"? ;)

Nik0
-
Viestit: 280
Liittynyt: 18.9.2003 18:31

ViestiKirjoittaja Nik0 » 8.9.2005 8:21

Sä haluut oikeesti vaan ostaa ne mun nahkapenkit, että älä mieti mitään vaihtoehtoja :) Mutta tämmöseen törmäsin silti jossain vaiheessa:

Vortexissa on pieni DIY aiheesta 4-koppasen penkit 3 golffiin:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=585949&page=11
(sivun puolivälin paikkeilla)

Elikkä ilmeisemmin kolmos golffin etukiinnike poijes ja hitsataan uus kiinnike etukiinnikkeelle ja takakiinnikkeitä kavennetaan sen verran että menevät kiskoille. Eli ostat vaan ne mun 3 koppasen penkit :)

jazma
-
Viestit: 296
Liittynyt: 14.8.2003 21:59

ViestiKirjoittaja jazma » 8.9.2005 11:42

No en tiedä sitten jos elopaino alkaa ahdistamaan penkkien suhteen niin ei ne neloskoppasen sporttipenkit varmaan sen leveämmät ole. Recaroista ei kokemuksia. Laitoin tuohon bimmeriin nelosen sporttipenkit ja aika kapeat ne on. Jopa normaalikokoiselle sällille. Toisaalta asettaa hyvän standardin muijan behindin leveydelle jos on potentiaalinen vaimoke. :;

Aika pieneltä tuo sovitushomma näyttää vortexin mukaan. Eri asia mistä löytää tuon "mk4 bracketin". Ei oota myytiin mulle joka asiassa kun kyselin varaosaliikkeestä. Tietenki tuohon korin ja penkin väliin voi sorvauttaa customversion keskikiinnityksestä jos ei tarvi muuttaa kiinnityskohtaa korissa. Eli palikan alaosa kolmosta ja yläosa nelosta.

Erittäin huono piirre noissa penkeissä on se, että niissä on liian lyhyt alaosa. Reisitukea on liian vähän. Kun se penkin pehmuste on tavallaan jaettu kolmeen osaan niin kannattaa tehdä jollain konstilla se etummainen osa liikkuvaksi. Itsekin pitäisi tehdä tuo.

AaJee
-
Viestit: 1162
Liittynyt: 11.11.2004 13:29
Viesti:

ViestiKirjoittaja AaJee » 8.9.2005 11:47

albanzo, tulevatko vanhat penkit myyntiin? Ilmoittelepa jos tulee. ;D


Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa