G3 GTi navat > G2 GTi navat..? Pulttijaon muutos..
Valvoja: ffp jäsenet
G3 GTi navat > G2 GTi navat..? Pulttijaon muutos..
Käykö Golf 3 Gti 8V:hen, 2-koppasen GTi 16V:n navat? Tarvisi saada 4x100 pulttijako 3-koppaseen GTi:hin... Entäs 3-koppasen 1.9 TDi:n navat? Vai mikä olisi järkevin vaihtoehto?
Nostetaampa tästä niin ei tarvi uutta ketjua avata..
4x100 vannekokoelma on itsellä suht kattava, niin halvemmaksi tulee vaihtaa kolmos-GTI:hin tuo jako 5x100:n tilalle. Ja mieluusti ilman mitään porailuja, vaan ihan bolt-on oem osilla.
Osia löytyy omasta takaa -93 TD Venton täyd. etunavat + vetarit ja mk2 GTI:n takajarrulevyt. G60 etulevyt odottaa vielä kaupassa.
Eli käykö nuo romut suoraan -92 mk3 8v GTI:hin, lähinnä jarrujen osalta varsinkin edessä? Muutenhan nuo ei liene muuta kuin nakella kiinni.
4x100 vannekokoelma on itsellä suht kattava, niin halvemmaksi tulee vaihtaa kolmos-GTI:hin tuo jako 5x100:n tilalle. Ja mieluusti ilman mitään porailuja, vaan ihan bolt-on oem osilla.
Osia löytyy omasta takaa -93 TD Venton täyd. etunavat + vetarit ja mk2 GTI:n takajarrulevyt. G60 etulevyt odottaa vielä kaupassa.
Eli käykö nuo romut suoraan -92 mk3 8v GTI:hin, lähinnä jarrujen osalta varsinkin edessä? Muutenhan nuo ei liene muuta kuin nakella kiinni.
Jos haluat Mk3 GTI / VR6:een 4x100 jaon pulttaa kiinni - osilla, joudut vaihtamaan kaikki osat akselipalkista ulospäin + kallistuksenvakaajan (mahdollisesti myös raidetangon päät) 1.8-2.0 osiin, nuo TD:n osat siis käyvät myös (jos jarrut ovat 256 mm tai isommat).
Raideleveys noilla osilla muuttuu GTI:tä kapeammaksi, mutta on vastaava kuin tavis 2.0 Mk3:ssa.
Raideleveys noilla osilla muuttuu GTI:tä kapeammaksi, mutta on vastaava kuin tavis 2.0 Mk3:ssa.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
On se vaan kumma kun ei pysy vanne neljällä M14 pultilla kiinni kun esim. itse napatappi on kiinni neljällä M8 pultilla... Voi todentaa helposti lujuuslaskelmalla, että ollaan ihan turvallisella puolella.
Onko kyseessä kilpa-auto? Jos on, niin aivan sama, onko kolmella vai kuudella kiinni, kuhan pysyy.
Onko kyseessä kilpa-auto? Jos on, niin aivan sama, onko kolmella vai kuudella kiinni, kuhan pysyy.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 77 vierailijaa