AutoGlym kultaista Korrekin päälle?

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Voodoo
-
Viestit: 67
Liittynyt: 24.7.2003 0:04

AutoGlym kultaista Korrekin päälle?

ViestiKirjoittaja Voodoo » 5.11.2005 13:57

Miten on, kun osui tämä pyhäpäivä lauantaille ja
jäi Glymin punainen osatamatta. Korrekin normi vahaa (puhdistavaa)
tuossa olisi pullossa ja sen ajattelin siihen sipaista pintaa.
Mutta uskaltaisko lopputuloksen viimeistellä tuolla Glymin kultasella?

Mitään mahdollisuutta ei tätä projektia ole lykätä, sillä auto on nyt kuivana ja puhtaana.
Lisäks sen pitäis olla ajossa huomenna aamusta.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 5.11.2005 14:28

Mä en laittais AG:tä nyt pintaan. Jättäisin Korrekin tavaran siihen ja sitten uudemman kerran laittasin AG:n tavaralla kokonaan uudestaan.

Mutta en ole kokeillut asiaa. Kerro miten kävi jos laitat molemmat aineet.

Joonas
-
Viestit: 291
Liittynyt: 15.8.2004 23:36

ViestiKirjoittaja Joonas » 5.11.2005 14:36

Kyllä mä luulen että toimis ihan hyvin. Joskus oon jonkun muun vahan päälle nykässy kultasen ja hyvä on tullu. Kokeile johonki pienee alueesee ja kato kelpaako jälki

Defeat
-
Viestit: 2056
Liittynyt: 27.7.2003 17:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja Defeat » 5.11.2005 14:43

Ei kannata sekoittaa keskenään eri vahoja, jos ei ole varma että ne toimii yhdessä tarkoitetulla tavalla.
AG:n kultaisen vaikutus muiden vahojen kuin AG:n punaisen kanssa voi olla päinvastainen.
Ei kiiltoa eikä kestävyyttä, vaan lähtee ne aiemmatkin vahat pois.

Johto
-
Viestit: 107
Liittynyt: 28.7.2004 23:24

ViestiKirjoittaja Johto » 5.11.2005 16:25

Oho, mitä mää oon menny tekeen!? :P :) Eivaan, hyvin tuntuu toimivan yhteen, omani näin pari kertaa vahannut + kaverin. Aikasemmin oon käyttäny AG:n punasta korrekin tilalla.

tte
-
Viestit: 99
Liittynyt: 5.9.2003 15:29

ViestiKirjoittaja tte » 5.11.2005 20:33

joo ei se vättämättä tarvi olla sitä glymin punaista alla jos kultasen vetäsee pintaan! itse laitoin viime kesänä ensin sitä glymin uutta mustaa vahaa ja sit vielä laitoin pintaan kultasta ja hyvä tuli! tulee muuten tuolla glymin mustalla(ultra deep shine) vahalla tummaan autoon todella hyvä pinta,pyörrejäljet häipyy ym..tiedä sitten oliko tuon päälle laitettuna enään siitä kultasesta mitään hyötyä??mutta ei varmaan haittaakaan!!

T.S
-
Viestit: 273
Liittynyt: 10.9.2003 9:30

ViestiKirjoittaja T.S » 5.11.2005 20:55

mitähän jengi mahtaa selittää??
siis sen punaisen+kultaisen idea on vain ja ainoastaan, että pinta on käsitely jollain puhdistavalla ennen kultaisen käyttöä..
Tuskin siinä punaisessa on mitään ainesosaa mikä vahvistuu kultaisen käytön jälkeen??

Eli ihan hyvin voi vahoja sekoittaa keskenään.. vaikkakin jotkut testit väittää, että se KESTÄVYYS on parempi kun käyttää yhdessä..

Ite käytän punaista+kultaa yhdessä, mutta uskon että toisella puhdistavalla+ AG:n kulta toimii iha hyvin

ile
-
Viestit: 185
Liittynyt: 23.7.2003 8:08

ViestiKirjoittaja ile » 5.11.2005 23:22

Jep, itse olen myös käyttänyt kultaista esim. Turtlen kaman jälkeen ja ihan hyvää jälkeä tuli. Tosin useimmiten kyllä pun+kulta on yhdistelmä, mutta ei nyt mielestäni mikään välttämätön. Myös testailin joskus värivahaa noiden AG-vahojen välissä ja melkeinpä paras jälki jazz blue -väriselle pinnalle tuli noin.

---Jupe
-
Viestit: 44
Liittynyt: 21.1.2005 15:58

ViestiKirjoittaja ---Jupe » 6.11.2005 13:30

Laita vaa kultanen siihen päälle, parempi tulos tulee tuolla yhdistelmällä kuin AG pun+kulta. Se AG:n punanen vaha on kestoltaan king vahojen tasolla.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 122 vierailijaa