Säädettävän alustasarjan muutoskatsastus

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

Säädettävän alustasarjan muutoskatsastus

ViestiKirjoittaja J`ni » 26.4.2019 13:35

Säädökset muuttuu jatkuvasti, niin eihän näissä pieni ihminen pysy millään perässä.

Olenko nyt tulkinnut ihan oikein että nykyään vaadittaisiin;
- TUV -laput tai jokin todistus että kyseinen alustasarja on kyseiseen autoon ja akselimassoille tarkoitettu.
- Säätölaput arvot vihreällä tehdas säätöihin ja säätötodistuksesta pitäisi ilmetä mikä alusta auton alla on ollut ja missä korkeudessa säädettynä.

Onko jotain muuta huomioitavaa? Ilmeisesti tehdasarvoista saa poiketa, mikäli tuv- tai valmistajantodistuksessa ilmoitetaan uudet ohjearvot?

Omana potilaana farkku kolmonen (-99 ensirekisteröity), johon on istutettu TA-Technixin säädettävä alle. Säätömahdollisuudethan on varsin rajalliset, taka-akseli on jäykkä ja edessä voi pikkuisen pultinrei'illä pelata muttei ihmeisiin pysty. Onko siis toivoakaan? TUV -laputhan tuohon saa, mutta oma saksankielen taito on niin heikkoa, etten ainakaan äkkiseltään hoksannut mitään uusia ohjearvoja pyöränkulmille.

Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa