Mistä vahvat kirkkaat T-10 parkkivalot?

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Banana
-
Viestit: 128
Liittynyt: 17.9.2005 21:05

Mistä vahvat kirkkaat T-10 parkkivalot?

ViestiKirjoittaja Banana » 18.7.2018 20:11

Ostin joskus aikoineen aika kirkkaat ja vahvat T-10 parkkivalot mun 1999 Passattiin. Nyt toinen niistä on mennyt rikki ja haluaisin tilalle tietysti taas vahvat parkkivalot, mutta en oikeastaan löydä sopivaa mistään.
Jos ne polttimot ovat T-10 mallia niin sivu kertoo yleensä että ne on vain jotain 1 wattisia tai minkä sävyinen (K) se on, mutta erittäin harvoin mikä Lumen. 200 Lm löytyy netistä, mutta kai vieläkin kirkkaampiakin löytyy jostain?

Ne parkkivalot mitkä minulla oli siellä oli LED-polttimot missä oli monta lediä jotka valaisivat sekä koko peilin että myös koko valolinssin valkoiseksi.
Ideana olisi saada päivällä näyttämään siltä että minulla olisi puolivalot päällä eikä vain joku vaaleanruskea pieni piste linssin takana kun ajan.
Haluaisin että T-10 poltin olisi tarpeeksi kirkas ja valaisee kunnolla. Saa olla vaikka 10 wattinen ledi-valo kunhan vain Lumen on tarpeeksi iso.

Mistä saa?

Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa