Valvoja: ffp jäsenet
Kartaani kirjoitti:Kyllä saa. Laitan tähän copy-pastella jutun minkä kirjoitin juuri toiseen keskusteluun:
Noin kuukausi sitten laitoin omaan kakkosmuruun levyjarrut taakse, ja parin päivän päästä laitoin myös isomman pääsylinterin koska poljin meni lähes lattiaan muuten (ilmaa ei ollut liike vain jää pienellä pääsylkällä pitkäksi).
Halusin kaikki uutta, niinpä hommasin:
-mk4 alusatulat 120€ ebay
-mk2/3 satulan pidikkeet/kannakkeet (carriers) 90€ ebay
-mk2/3 levyt 45€ ebay
-Passat vm.2000 takajarruletkut 30€ ebay
-mk2-3 akselitapit laakereineen 75€ ebay
-mk2 levyllisen käsijarruvaijerit 25€ motonet
-mk3 takapalat 25€ ebay
-pääsylkky 50€ motonet (muistaakseni hinta oli toi)
-jarrukilvet muokkasin muistaakseni mk4 versiosta ?€
-satulan kannakkeen ruuvit ?€
-banjopultit letkujen kiinnitykseen ?€
Ebay hinnoissa rahti mukana.
Varmaan saa halvemmallakin jostain mutta näin minä tein niin sain kaikki uutta.
Takaa piti paineensäädintä vähän säätää kun muuten meni 80km/h jarruttaessa ensin takapää lukkoon.
H. Jormalainen kirjoitti:Uudemmat on ainakin helpompi huoltaa.
Miten käsijarruvaijeri ja jarruletkun liitännät käy yksiin?
Kartaani kirjoitti:Pääsylinteri oli ainakin mulla 1.8i vm.90 oli 20,64mm. En sitä mitannut mutta näin sanoo moni tietolähde ja kun vaihdoin 22,2mm niin polkimen liike lyheni mukavasti.
Sebastian kirjoitti:Mätänet Tuotenumero: 23-3871
Kannattaa katsoa sellaiset letkut missä banjopultit mukana.
Itse tilasin epähuomiossa pelkät letkut joten jouduin romikselta hakee banjot erikseen.
Sebastian kirjoitti:Voittaahan jarrulevyt rummut 6-0 jo ihan huollettavuuden puolesta.
Ja onpahan jos haluaa lisää tehoa joskus.
jaketech kirjoitti:
ainakin meijän kylän tarvikeesta saa erikseen banjopulttejakin. 10mm x 1mm on pultin kierre.
Naxxu kirjoitti:
Niin jos niitä tykkää rassata joka vuosi niin sitte kyllä voittaa, ainakin jos talvella meinaa ajaa niin ainakin käsijarruvaijerit joutuu vaihtaa joka syksy kun sen vaijerin päässä oleva haitarikumi rispaantuu ja vaijeria pitkin valuu vesi kuoren sisälle ja jäätyy.
Sebastian kirjoitti:
Uuden malliset satulat menee heittämällä ylösalaisin väärille puolille vanhan mallisen satulan paikalle.(=oikea satula menee vasemmalle ylösalaisin ja vasen oikealle jne) Niitä ei saa ilmattua kirveelläkään. Mistäkö tiedän...
USAgti kirjoitti:Eli pitääkö nyt tossa 91 vuosimallissa laittaa noi nelosen satulat ylösalaisin?
satula irti ja kääntää oikeen päin ni saa ilmattua
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa