Hankin juuri viikko sitten tosiaan tollasen vm- 94 VR6:sen
kone lämpenee kyllä ihan normi lämpötiloihin(80-90*) KUNHAN ANTAA KÄYDÄ PAIKALLAAN
.Näillä 10-15 asteen pakkasilla ei kyllä tarvitse ajaa kuin 70km/h nopeudella niin lämmöt putoaa mittarissa korkeintaan 10km matkalla melkein nollille ja lämpö joka tulee suuttimista hyttiin on korkeintaan haaleata??
Onko näissä termari ongelmia ollut ja jos ei niin mistähän ihmeen syystä noin nopeasti jäähtyy?
Olisiko neuvoja tällseen veeran "ongelmaan"
VR6 -94 "alilämpö ongelma" ??
Valvoja: ffp jäsenet
VR6 -94 "alilämpö ongelma" ??
No niin,otin termostaatin pois kotelostaan ja aukihan se oli ns.sepposen selällään..
Hain marmorilta alkuperäisen VAG:n termarin sekä uuden tiivisteen ja ongelmat on nyt eilis päivän ongelmia.
Se oli tosiaan tarvike harakiri termari joka oli nyt sitten vielä lopuksi jäänyt jumiin auki asentoon eli ei konetta saanut lämpimässä tallissa enää kunnolla läpenemään edes,auki asentoon kun oli jämähtänyt,
Harvemmin noi tarvike termarit noin epäluotettavia ovat minulla oli itseasiassa ensimmäinen kerta.
Kokeilin vielä kotona kattilassa seurata tapahtuuko termarissa mitään kiinni-auki liikettä mutta se oli kyllä jämähtänyt täysin siihen täysin auki asentoon.
Jäi epäselväksi olisko syy Maanantai päivän tarvike termarissa vai onko toi VR6 muovisine koteloineen niin tarkka alkup.osistaan.
Nyt joka tapauksessa Veeran lämmöt ovat siellä minne Vw:n inssit ovat suunnitelleet koneen optimi lämpötilaksi.
P.S. Laitoin 87* termostaatin.
Kiitos vinkeistä,uusi auto uudet kujeet.
Hain marmorilta alkuperäisen VAG:n termarin sekä uuden tiivisteen ja ongelmat on nyt eilis päivän ongelmia.
Se oli tosiaan tarvike harakiri termari joka oli nyt sitten vielä lopuksi jäänyt jumiin auki asentoon eli ei konetta saanut lämpimässä tallissa enää kunnolla läpenemään edes,auki asentoon kun oli jämähtänyt,
Harvemmin noi tarvike termarit noin epäluotettavia ovat minulla oli itseasiassa ensimmäinen kerta.
Kokeilin vielä kotona kattilassa seurata tapahtuuko termarissa mitään kiinni-auki liikettä mutta se oli kyllä jämähtänyt täysin siihen täysin auki asentoon.
Jäi epäselväksi olisko syy Maanantai päivän tarvike termarissa vai onko toi VR6 muovisine koteloineen niin tarkka alkup.osistaan.
Nyt joka tapauksessa Veeran lämmöt ovat siellä minne Vw:n inssit ovat suunnitelleet koneen optimi lämpötilaksi.
P.S. Laitoin 87* termostaatin.
Kiitos vinkeistä,uusi auto uudet kujeet.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa