Monesko "versio" DSG-laatikosta on meneillään ja koska mikäkin sukupolvi on esitelty?
Ja onko saman sukupolven laatikoista kovinkin erilaisia versioita pitkittäin, poikittain ja teholuokittain?
Voi myös kertoa mitkä on olleet minkäkin version ongelmia.
DSG-sukupolvet
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Tuosta löytyy aika paljon toisella kotimaisella kielellä :
https://en.wikipedia.org/wiki/Direct-shift_gearbox
https://en.wikipedia.org/wiki/Direct-shift_gearbox
02e tehty mk4/tt vm 03 eteenpäin aina tähän vuoteen asti. Pirun hyvä loota, mechat oireilee joskus.
0am on kuivakytkin seitsenportainen, tehty 09-14 vuoteen karkeasti jolloin tuli 0cw loota joka on hieman kehitetty versio tuosta 0am lootasta. Hybridi jetasta löytyy modattu versio tästä. Kytkinvaivoja näissä on jonkin verran.
0bh/0bt on märkäkytkin seiskalovinen, joka tuli gp portteriin ja tiguaniin.
Paras kaikista tähän mennessä tulleista.
Nämä ovat Vwja audi poikittaisaskeja.
Audin pitkät s-tronicit on vieraampia.
0am on kuivakytkin seitsenportainen, tehty 09-14 vuoteen karkeasti jolloin tuli 0cw loota joka on hieman kehitetty versio tuosta 0am lootasta. Hybridi jetasta löytyy modattu versio tästä. Kytkinvaivoja näissä on jonkin verran.
0bh/0bt on märkäkytkin seiskalovinen, joka tuli gp portteriin ja tiguaniin.
Paras kaikista tähän mennessä tulleista.
Nämä ovat Vwja audi poikittaisaskeja.
Audin pitkät s-tronicit on vieraampia.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 65 vierailijaa