Caddy mk1 laillinen madallus
Valvoja: ffp jäsenet
Caddy mk1 laillinen madallus
Kovasti etsiny täältä aiheesta tietoa, mutta laillisesta madalluksesta ei oikein löydy. Etupäähän on selkeä. Takana akseliflippi menee tietysti yli sen 51mm ja kiinnityksien siirtopalat akselin päihin ei taida olla lailliset. Jääkö sitten vaihtoehdoksi suoremmat jouset? Mistä katsastaja tietää alkuperäisen korkeuden? Akseliflipin tekeminen ja sen kanssa katsastukseen meneminen tuntuu liikaa arpomiselta.
Kyllä kiinnityksiä voi muuttaa. Itse tehtyjen osien lujuudesta tarvii mahdollisesti selvityksen. Sehän voi Yksinkertaisimmillaan olla vertailu alkuperäiseen ja jos tehty on selkeästi järeämpi niin Katsastusmieskin voi sen toki tulkita riittäväksi, etukäteen voi toki kysyä asiasta ;)
Suora lainaus tuoreista määräyksistä...
Suora lainaus tuoreista määräyksistä...
Ajoneuvon alustan korkeuden muuttaminen on sallittua käyttämällä ajoneuvotyyppiin soveltu- via alustan madallussarjoja, korotussarjoja tai korkeussäädettäviä alustasarjoja, jousia säätä- mällä, takomalla tai vaihtamalla taikka asentamalla jousen ja akselin väliin tai jousen korin puoleiseen kiinnityspisteeseen korotus- tai madalluskappaleet. Korkeutta saa muuttaa verrat- tuna pyörien keskiöön enintään 51 mm, maastoajoneuvojen alaluokissa kuitenkin enintään 77 mm. Ajoneuvon kokonaiskorkeuden lisäys yhdessä mahdollisen korin korottamisen ja renkai- den muutoksen kanssa saa olla enintään 100 mm, maastoajoneuvojen alaluokissa kuitenkin enintään 150 mm.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Austinkemn, Google [Bot] ja 56 vierailijaa