Monet varmaan vaihtanut niin vinkkejä kaipaisin jotta en menis perse edellä puuhun eli mitä muuta pitää purkaa ja huomioida
Ps. Perästä kuuluu kuinka käy motonetin tarvikkeiden kanssa
3Bg 1.9tdi avb
Passat 3bg etuiskunvaimentimien vaihto
Valvoja: ffp jäsenet
Yläpäästä konehuoneen puolelta 3muteria auki. Voi olla vähän piilossa ja semmoisten muovitulppien alla. Alapäästä se yksi iso. Jousipuristin vois olla ihan ok olla apuna, mutta ei muistaakseni mitenkään välttämätön.
Tolppa lähtee siis koko pakettina pois ja loput on helposti purettavissa "pöydällä".
Tukivarsia tai mitään muutakaan ei tarvitse alkaa purkaa edestä.
Tolppa lähtee siis koko pakettina pois ja loput on helposti purettavissa "pöydällä".
Tukivarsia tai mitään muutakaan ei tarvitse alkaa purkaa edestä.
Muistaakseni noita tulppien alla olevia muttereita on vain kaksi..? Ovat näiden kolmen yläkolmion pultin kannan "sisäpuolella". Jos noita tulppia ei ole aikaisemmin avattu, niin ovat ehkä tosiaan vähän huomaamattomia kun on maalin alla. Voi olla hyvä jollain terävällä vähän sen tulpan reunoja viiltää, että lähtee siististi irti.
-
- -
- Viestit: 84
- Liittynyt: 19.10.2014 20:14
Tuossa video jos on apua.
https://youtu.be/9I9uuxWHq-g
https://youtu.be/9I9uuxWHq-g
Tässäkin taitaa olla korissa tuollainen varmistus pultti mikä tulee tuon iskaripaketin läpi, se on sellainen ohut levy mikä siinä pultissa on ja pultissa vasenkätinen kierre.
Hommaa jotain WD40 tyylistä irroitusainetta ja ruiski sitä siihen ylätukivasien pitkään pulttiin ennen homman aloittamista, mielellään jo päivää ennen, niin ei tarvitse sitä pulttia uusia kun menee poikki.
Niin ja älä avaa niitä ylätukivarsia sieltä korin puolelta, jos sen teet ja kiristät takaisin kun auto ei ole pyörillään, niin ne kuluu huomattavasti nopeammin.
Hommaa jotain WD40 tyylistä irroitusainetta ja ruiski sitä siihen ylätukivasien pitkään pulttiin ennen homman aloittamista, mielellään jo päivää ennen, niin ei tarvitse sitä pulttia uusia kun menee poikki.
Niin ja älä avaa niitä ylätukivarsia sieltä korin puolelta, jos sen teet ja kiristät takaisin kun auto ei ole pyörillään, niin ne kuluu huomattavasti nopeammin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 66 vierailijaa