vw golf 3.5 lokasuojat
Valvoja: ffp jäsenet
vw golf 3.5 lokasuojat
mistäköhän tuommoiset mahtaisi löytää? yritin olevinaan googletella mutta ei sattunut silmään. olisi tarkoitus rueta väsäämään 3.5 golffia. muut osat vissiinkin käy pikku muokkauksilla suoraan nelosgolffista?
Ei taida käydä nelosesta suoraan muu kuin ajovalot. Puskuri on ainakin ihan eri mallinen katollisessa mk4:ssä ja "3.5":ssä, eli mk4 Cabrioletissa. Sellainen muistikuva olisi, että konepeltikin on eri mittainen.
Koitapa etsiä ihan vain 98-02 Golf Cabrion osia, ei sellaista ole oikeasti olemassakaan kuin "mk3.5". Se on vain harrastajien keksimä nimi tuolle faceliftatulle Cabriolle, joka siis ns. virallisesti on mk4 Cabriolet.
Koitapa etsiä ihan vain 98-02 Golf Cabrion osia, ei sellaista ole oikeasti olemassakaan kuin "mk3.5". Se on vain harrastajien keksimä nimi tuolle faceliftatulle Cabriolle, joka siis ns. virallisesti on mk4 Cabriolet.
ebay.de: Kotflügelsieltähän näitä löytyy ja runsaasti. Tosin purkuosana mistä vain ja marmoriltahan saa aina massilla! Mikäli kovakattoiseen kolmoseen olet näitä istuttamassa, niin joudut helmasta lokasuojia jatkamaan, tuohon hommaan löytyy vajaan kympin "korjauspalakin" :D
Oletko jo kysellyt kaikki kivijalkaliikkeet missä myydään myös korjauspeltiosia? (Unohda motonetti...) Pari vuotta sitten kun kyselin omaan kolmoseeni lokasuojia, törmäsin kuvastossa myös mk4 cabrion suojiin. Kun kysyin saatavuudesta, ymmärsin että niitä silloin ainakin oli vielä klorkkerholmilta saatavilla.
joo se on tiedossa että mikään ei melkein suoraan käy. tuossa yhen projektin löysin missä oli kaikki muut mk4 osia paitsi lokarit capriosta
Haluaisin tietää, että minkä verran modifikaatiota tämä on oikein vaatinut? Puskuri palasiksi, leikkaa-liimaa operaatio, konepellin siivutus ainakin neljään osaan ja uudelleen kasaan hitsaus & muotoilu ja lukko"pellin" paloittelu ja kavennus, että käy mk3:n aisojen väliin? ;)
a) Konepelti on ihan eri muotoinen, mittainen ja levyinen mk4:ssä ja cabriossa.
Cabrion pelti on paljon suorempi (vertaa lokasuojan ylälaidan linjaa cabrio vs mk4 - cabriossa suora, mk4:ssä kaareva) & kapeampi kuin mitä "oikean" mk4:n. Eli aikamoinen sovittelu on nelosen pellissä tuohon koriin.
b) Puskurissakin oli eroa, sivut on eri mittaiset ja cabrion puskuri on kapeampi, koska cabrio on mk3:n levyinen, joka taas on kapeampi kuin "oikea" mk4. Mk4:n etulippa ei esim käy sinne päinkään tähän faceliftattuun cabrioon.
c) Mk4:n ja cabrion maskit ovat erilaiset. Valojen väli on eri mittainen, cabriossa kapeampi. Mk4:n maski ei siis käy cabrioon sinne päinkään - tämä vahvistaa myös konepellin mittojen erilaisuutta.
Että onnea vaan sovittelulle, jos meinasit "oikean" mk4:n osista tehdä. ;)
Autot cabrio 2002 ja farkku 2004 vierekkäin pihalla. Silmällä jo näkee mitoissa eroa ja konepellit ja saumat ihan erikohdissa.
Vw vortex Forumilla on joku on muuttanut kopio g4 r32 puskurin cabrioon sopivaksi. Leikkaa liimaa tulee. Linkkii en saanut haettu puhelimella. Cabrio osastolla on hyviä juttuja välillä .
Ebays välillä ollut myynnissä cabrio keula osia.
Vw vortex Forumilla on joku on muuttanut kopio g4 r32 puskurin cabrioon sopivaksi. Leikkaa liimaa tulee. Linkkii en saanut haettu puhelimella. Cabrio osastolla on hyviä juttuja välillä .
Ebays välillä ollut myynnissä cabrio keula osia.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa