Saako VAGComilla asettukset muokattua niin että mittarivalot palaisivat myös päiväasennossa?
Tulee ajettua motaria joka päivä ja paska lentää. Mietiskelin josko mittarivalot sais palamaan ilman että kääntää valot "päälle". Säästäis lasinpesunestettä kun ei ruikkis ajovaloille...
Lampunpesimet on muutenkin turhat...
Golf V mittariston valot päälle päiväasennossa
Valvoja: ffp jäsenet
Niin, jos on kerran VCDS muutenkin käytössä niin lampun pesimet saa sillä tapettua kokonaan. Tai tekee vaikka niin, että laittaa niille useamman sekunnin aktivoitumisviiveen. Normaalisti lasille ruikkiessa eivät pese valoja, mutta jos nyt väkisin haluaa joskus niin valotkin saa pestyä pitämällä pissapoikaa päällä se useampi sekunti yhtäjaksoisesti.
Vakiona viive on 200ms, omaan Jettaani nostin sen arvoon 5000ms. Harvemmin tulee pestyä lasia viittä sekuntia yhtäjaksoisesti, joten eipä mene vettä valoillekaan...
Vakiona viive on 200ms, omaan Jettaani nostin sen arvoon 5000ms. Harvemmin tulee pestyä lasia viittä sekuntia yhtäjaksoisesti, joten eipä mene vettä valoillekaan...
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Ei toimi niin, koska aktivoitumisviive on tehtaan jäljiltä vain 200ms. Niin lyhyitä pulsseja on vaikea ehtiä antamaan...
Säätö tapahtuu keskuselektroniikasta. Moduuli 09 - Central electronics ja sieltä muistaakseni tavu 5 on tuo viive. Tavusta 6 voi sitten muuttaa sitä aikaa, kuinka kauan pesimet lamppua kastelevat jos ne päälle lähtevät.
EDIT: Nyt vasta huomasin että kysyjä ei ollutkaan alkuperäinen... nämä tavut pätevät vitoskoppaisessa Golfissa / Jetassa, muista autoista minulla ei ole tietoa.
Säätö tapahtuu keskuselektroniikasta. Moduuli 09 - Central electronics ja sieltä muistaakseni tavu 5 on tuo viive. Tavusta 6 voi sitten muuttaa sitä aikaa, kuinka kauan pesimet lamppua kastelevat jos ne päälle lähtevät.
EDIT: Nyt vasta huomasin että kysyjä ei ollutkaan alkuperäinen... nämä tavut pätevät vitoskoppaisessa Golfissa / Jetassa, muista autoista minulla ei ole tietoa.
Mittarivalot saa palamaan kun kytkee valokatkaisijan takana olevaan 58d-pinniin syötön jostain missä on virta auton käydessä. Mittaamalla löytyy sopiva johto valokatkaisijan takaa, mutta jos parkit/takavalot palaa aina ajossa niin 58L tai 58R kelpaa ainakin. Jos on päiväajovalot niin sitten saa etsiä jonkun toisen karvan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], StevenCag ja 32 vierailijaa