Moottorisvamppi ja dieselöinti AAH-ACK => AFN

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

jiitek
-
Viestit: 79
Liittynyt: 26.8.2006 12:41

Moottorisvamppi ja dieselöinti AAH-ACK => AFN

ViestiKirjoittaja jiitek » 26.9.2013 14:49

Nettiautossa on myynnissä konevikainen nelikkopassatti 2.8 bensakoneella ja itellä on taasen nurkissa korivikainen etuveto AFN-koneella ja alkoi kiinnostaa tekniikanvaihto bensasta dieseliksi

Laatikot eivät käyne ristiin? Entä nelikon laatikon takaosan vaihtamaan dieselin vastaavan tilalle?

Moottorin tuenta on ilmeisesti nelikossa ja vajakossa samanlainen?

p0wer
-
Viestit: 1776
Liittynyt: 13.8.2004 12:08
Viesti:

ViestiKirjoittaja p0wer » 26.9.2013 15:30

Vaihtoon menee ainakin laatikko, perä, moottorin johtosarja, ECU, mittaristo varauksin, tankki, polttoainelinjat varauksin, koneen kannakkeet, alipaineletkuja. Lisäksi pakoputki vaatii sovituksen.

OskuA
-
Viestit: 966
Liittynyt: 30.11.2011 18:12

ViestiKirjoittaja OskuA » 26.9.2013 15:33

Tekniikanvaihto OK, ei tule olemaan ongelmia, mutta huomioi kaikki muutkin; polttoainepumppu, mittaristo, laatikot ei tosiaan käy (saattais sopia kiinni; mutta välitykset päin pyllyä). Moottorintuenta on sama. Miksi et osta ennemmin valmista TDI nelivetoa?

Sitten ymmärrän jos se menee harrastuksen piikkiin :D

jiitek
-
Viestit: 79
Liittynyt: 26.8.2006 12:41

ViestiKirjoittaja jiitek » 26.9.2013 17:06

Ok.

Mut siis laatikkoon käy kiinni molemmat pannut...

Sitten ymmärrän jos se menee harrastuksen piikkiin :D


Ja silloinhan ei järkevyyttä tarvitse kenenkään arvioida. :)


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 70 vierailijaa