Ymmärtääkseni Jetta mk2 ajokorkeuden laskeminen vaikuttaa taka-akselin pyörän suuntauksiin negatiivisesti.
Osaako kukaan suositella, miten korjata tilanne katuajoa ajatellen? Shimi sarjoja näytää olevan myynnissä, mutta minkä verran korjattavaa asteissa tarvitaan kohtuullisen ajokorkeuden muutoksessa.
Elikkä 15 tuuman valssit ja korkeutta lasketaan, silti ei tavoitella pohjaa raapivia korkeuksia.
Rakentelu lehdissä on myös näkynyt muutoksia, jossa kulmia pakotetaan haluttuihin arvoihin kierretanko tyylisin ratkaisuin ja lisäksi tehty boxsauksia akselin poikittaisen ja pitkittäisen osan kulmiin. (Olisko ollut joku Cupra projekti)
Taka-akselin kulma muutokset ajokorkeutta laskettaessa
Valvoja: ffp jäsenet
Ei siinä niin suuria muutoksia tule että renkaat kuluisi epätasaisesti jos akseli on vaan suorassa. Harva varmaankaan säätää pyöränkulmia joka korkeuden muutokses kesä/talvi.
Näin mulla ainakin cabriossa pusseilla kokeiltiin eri korkeuksia mitä arvot muuttuu takana.Normaali ajoon en tekis mitään.
Ratalelut erikseen.
Näin mulla ainakin cabriossa pusseilla kokeiltiin eri korkeuksia mitä arvot muuttuu takana.Normaali ajoon en tekis mitään.
Ratalelut erikseen.
on myös olemassa säätökiekkoja millä saa muutettu camberin ja aurauksen.
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... 5717e6.jpg
en muista paljon pari makso mut muutaman kympin luokkaa tais olla. ja nuo tais tulla lapinjärven huoltopisteen kautta.
yks levy käy moneen eri merkkiin ja malliin. tuo sarja mikä mulla on niin käy ainaski 1,2,3 koppasiin, lupoon, yms
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... 5717e6.jpg
en muista paljon pari makso mut muutaman kympin luokkaa tais olla. ja nuo tais tulla lapinjärven huoltopisteen kautta.
yks levy käy moneen eri merkkiin ja malliin. tuo sarja mikä mulla on niin käy ainaski 1,2,3 koppasiin, lupoon, yms
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa