Tuli sitten koko ilta huristeltua kuninkaan lailla pitkin turkua 2.8 b3? passatil ja kuis ollakkaa joku bemarin raato rupes haastaan valoissa... valot vihriälle ja lappu lattiaa ja bemari jäi ku tikku pas**an. ihan siis oletettava tapaus mut perhana siinä kiihdytykses ratin takaat pamahti hytti täytee savua ja oikee jykevä sähkön aromi.
Savun hälvettyä ruvettiin tutkimaan et mitähä oikee tapahtu ja ilmeni et kaikki toimi paitsi vakionopeuden säädin (ei oo ennenkää toiminu). Siispä pikasesti mäkkärin kautta kotio ja kun oli aika hyvästellä tämä musta paholainen ni ei keskuslukko enää toiminu....
ei avaimesta ja ku lukosta koitti kääntää niin kuskin ovi ei jääny lukkoon vaan piti sitä vartin verra vänkätä enne ku meni..
ja nytten mietityttää että mitä oikein tapahtu...
lyhyesti:
savut ratin takaat ja kaikki sähkövempaimet toimii paitsi vak.nop ja keskuslukko avaimesta ja lukosta kuskin ovi kiukuttelee (ei jää lukkoon)
huomenna tutkimaan tilannetta tarkemmin mutta ehdotuksia otetaan mielellään vastaan :)
Tarina passatin sähköistä
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot], StevenCag ja 35 vierailijaa