Kaksoismassavauhtipyörän vaihto
Valvoja: ffp jäsenet
Kaksoismassavauhtipyörän vaihto
Tästä on ollut juttua paljonkin, mutta tuntuu löytyvän kovin ristiriitaista tietoa. Kun vaihdetaan kaksoismassavauhtipyörä 1.9 TDI (BXE) + DSG -yhdistelmään, pitääkö samalla vaihtaa kytkinpaketti? Paikallisella marmoritiskillä ei maininnut sanallakaan kytkimen vaihdosta, mutta Bosch Servicellä eivät taas suostu vaihtamaan pelkkää vauhtipyörää.
No liekkö sit kellä mikäkin ohjeistus tehdä moisia, mutta marmoritiskillä yrittivät mulle väkisin myydä kytkinpaketin kylkeen vauhtipyörän.
ja jos kytkinpaketti maksa 250 ja vauhtipyörä 700 ja työt toisen 700 ni en jättäis enään vaihtamatta kytkinpakettia.
Toki kannattaa muistaa että asiakas päättää mitä tehdään.
ja jos kytkinpaketti maksa 250 ja vauhtipyörä 700 ja työt toisen 700 ni en jättäis enään vaihtamatta kytkinpakettia.
Toki kannattaa muistaa että asiakas päättää mitä tehdään.
Tuosta vauhtipyörä noin 400€ hintaan:
http://www.darksidedevelopments.co.uk/d ... nsmission/
http://www.darksidedevelopments.co.uk/d ... nsmission/
Mistä saa 250 eurolla kytkinpaketin DSG lootaan?? ;)
Viime tiedon mukaan yli 1000€ pitkästi ja ebayssakin maksaa vaikka mitä... Ja vaihto ei ole mikään pultit auki pultit kiinni homma
Alkup.aiheeseen vastaten: Jos aski pelaa hyvin niin ei siihen kytkimeen kannata kajota nyt jos ei välttämättä halua, ite oon omiin autoihin vaihellu ihan pelkkiä massapyöriä. Tän hetkisessä passatissa 221000 mittarissa, aski pelaa kuin unelma ja massapyörä pitäs vaihtaa niin menee kyllä ihan pelkkä vauhtis sinne.
Näyttäis 470 euroa maksavan tuolta britanniasta, ei kyllä paha hinta vauhtikselle.
Viime tiedon mukaan yli 1000€ pitkästi ja ebayssakin maksaa vaikka mitä... Ja vaihto ei ole mikään pultit auki pultit kiinni homma
Alkup.aiheeseen vastaten: Jos aski pelaa hyvin niin ei siihen kytkimeen kannata kajota nyt jos ei välttämättä halua, ite oon omiin autoihin vaihellu ihan pelkkiä massapyöriä. Tän hetkisessä passatissa 221000 mittarissa, aski pelaa kuin unelma ja massapyörä pitäs vaihtaa niin menee kyllä ihan pelkkä vauhtis sinne.
Näyttäis 470 euroa maksavan tuolta britanniasta, ei kyllä paha hinta vauhtikselle.
Juu, kävin merkkiliikkeellä vielä juttelemassa aiheesta paremmin. Ei meninannut löytää koko kytkinpakettia DSG:hen. Lopulta löysi ja sanoi, että kaksi kappaletta on vaihdettu viimeisen viiden vuoden aikana. Ei ole ollut oikein suuri myyntimenestys. Eli saa Bosch Car Servicet jäädä omaan arvoonsa noine arvailuineen.
Tuolta Darkside Developmentsilta jo katselinkin tuota vauhtista. Onko noissa jotain eroa LUKin ja Sachsin välillä? Alkuperäinen on vissiin Sachsin tekele ja sitä saa johonkin vajaaseen 650€ (Suomesta), melkein 200€ kalliimpi kuin LUK...
Sit pitäis vielä löytää vakuuttavan oloinen ja edullinen tekijä. :)
Tuolta Darkside Developmentsilta jo katselinkin tuota vauhtista. Onko noissa jotain eroa LUKin ja Sachsin välillä? Alkuperäinen on vissiin Sachsin tekele ja sitä saa johonkin vajaaseen 650€ (Suomesta), melkein 200€ kalliimpi kuin LUK...
Sit pitäis vielä löytää vakuuttavan oloinen ja edullinen tekijä. :)
Oma ocuni on 2.0 tdi, o6 dsg. ja siinä kuuluu kylmänä juurikin tuota kolinaa yms. lämpösenä sitä ääntä ei kuulu. Kysyisin nyt että, tekeekö noilla ebayn seteillä mitään? Vai kannattaako siihen edes kaikkia vaihtaa?
tarkotus olis ehkä, itse ruveta vaihto hommiin. niin ja autolla on ajettu 302tkm ja dsg:hen on litkut vaihdettu säännöllisesti ainakin kirjan mukaan.
tarkotus olis ehkä, itse ruveta vaihto hommiin. niin ja autolla on ajettu 302tkm ja dsg:hen on litkut vaihdettu säännöllisesti ainakin kirjan mukaan.
Octaviassa BXE + 5v-manuaali vastaavat oireet, kylmän joskus kolisee ja pitkään kun käyttää tyhjäkäyntiä niin joskus iskee joku vapina/kolina kohtaus. Useimmiten kytkintä painaessa tuntuu pieni vapina. Ajettu tuolla on 255tkm, itse sillä vasta 1tkm. Kuinkahan akuutti tuon korjaaminen on?
Onko tästä paketista kokemuksia tai sanottavaa, vastaako tehonkestoltaan alkuperäistä: http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... form.html#
Eräs Autoasikorjaamo tarjosi vaihtotyön 450€ hintaan, toi omat osat tai ei.
Onko tästä paketista kokemuksia tai sanottavaa, vastaako tehonkestoltaan alkuperäistä: http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... form.html#
Eräs Autoasikorjaamo tarjosi vaihtotyön 450€ hintaan, toi omat osat tai ei.
Minkähän noista ebayssa tarjolla olevista seteistä kannattaisi omaan autoon hommata?
Eli siis jos vaihtaa vauhtipyörän ja sen kaksoismassan. ja onko nuo ees niitä settejä mitä tuolla kaupitellaa? Esim. tää: http://m.ebay.com/itm/360963468426?nav=SEARCH
tarkotus ois nyt tässä lähiaikoina hommata nuo osat.
selvennykseksi vielä että, auto on skoda octavia 2006 2.0 tdi dsg ja konetyypiltää bkd
kiitos ja kumarrus jos joku jeesii ku ei tuo saksa kovin hyvin taivu :)
Eli siis jos vaihtaa vauhtipyörän ja sen kaksoismassan. ja onko nuo ees niitä settejä mitä tuolla kaupitellaa? Esim. tää: http://m.ebay.com/itm/360963468426?nav=SEARCH
tarkotus ois nyt tässä lähiaikoina hommata nuo osat.
selvennykseksi vielä että, auto on skoda octavia 2006 2.0 tdi dsg ja konetyypiltää bkd
kiitos ja kumarrus jos joku jeesii ku ei tuo saksa kovin hyvin taivu :)
Tuossa ilmeisesti olisi sopiva ? Ainakin toi kauppa on luotettava yms.
http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... -auto.html
http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... -auto.html
Meniskö tammösellä kuntoon?
http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... tform.html
Eikös tuossa olis kytkin ja massapyörä?
http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... tform.html
Eikös tuossa olis kytkin ja massapyörä?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Austinkemn, Google [Bot] ja 56 vierailijaa