Löytyiskös neuvoja tuon 2-ovisen Jetta mk2 rungon jäykistämiseen lisäämällä hitsiä ja ehkä jotain uutta rautaakin. Akselit on mk3 vr6 sarjaa(ja taitaa siinä etukelkan takana olla joku Saksanmaan lisätuki taaimmaisten tukivarsien välillä).
Uretaani puslia pitäisi siihen puristaa. Joitain on jo talilla odottamassakin.
Kaikkia pisteillä koottuja kohtia ei varmaankaan kannata yhtenäisellä saumalla vetää.
Jossain päin foorumia ollut puhetta, että melko letku tuo kori olisi.
Sit kun tuo pohja on pinnoittamaton voisi sitä samalla koittaa jäykistää ja tukea.
Kaaria ei ole tulossa, mutta tuet tolppien väliin sekä eteen, että taakse.
Mielellään kuulisin sellaisa mielipiteitä ja neuvoja joista kirjoittajalla on kokemuksen pohjalta ollut apua.
Jetta mk2 vahvistus hitsaukset
Valvoja: ffp jäsenet
Tiivistetään seuraavat 30 viestiä yhteen.
Minä ehdotan etu- ja takarunkojen yhdistämistä.
Jonka seuraavat 5 tyrmäävät, ettei kannata etuvetoseen.
Jonka jälkeen 5 seuraavaa kannattaa poikkitukia ja jäykistehitsauksia.
Jonka jälkeen alkaa kääntö ja vääntö, että kehikko on paras ja muut on ihan turhia.
Minä ehdotan etu- ja takarunkojen yhdistämistä.
Jonka seuraavat 5 tyrmäävät, ettei kannata etuvetoseen.
Jonka jälkeen 5 seuraavaa kannattaa poikkitukia ja jäykistehitsauksia.
Jonka jälkeen alkaa kääntö ja vääntö, että kehikko on paras ja muut on ihan turhia.
oven karmien pistehitsauksien tuplaaminen. lattiapeltien saumoista tuuma hitsiä kaks tuumaa väliä ja taas tuuma hitsiä jnejne. iskaritolpat kuulemma voi vetää läpisaumalla huolletta. itse ainaskin lisäisin pistehitsaus kohtien määrää.
jostain kait nuo löytyis viralliset tiedotki mitkä kestää vetää täydellä saumalla ja mitä ei
jostain kait nuo löytyis viralliset tiedotki mitkä kestää vetää täydellä saumalla ja mitä ei
-
- -
- Viestit: 480
- Liittynyt: 23.7.2003 12:54
oven karmien pistehitsauksien tuplaaminen. lattiapeltien saumoista tuuma hitsiä kaks tuumaa väliä ja taas tuuma hitsiä jnejne. iskaritolpat kuulemma voi vetää läpisaumalla huolletta. itse ainaskin lisäisin pistehitsaus kohtien määrää.
Tuo on ihan toimiva. Iskaritolpat jäykistää jo kummasti koria. Tolpista saumat ja muutama pystysauma alhaalta ylös. Itse aikoinaan jäykistin mk V RS2000 kotteroni hieman turhan jäykäksi. Rupesi katosta ratkeamaan poikki.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa