vw golf 2 16v kytkinakselin hela ja pienempi stefa
Valvoja: ffp jäsenet
vw golf 2 16v kytkinakselin hela ja pienempi stefa
eli ostin tuon uuden messinkisen helan tuonne kytkinakselin sisään niin tuleeko se sinne ihan "pohjaan" asti elikkä sinne "kynykseen" asti joka sielä päässä näkyy ja sitten tuo pienempi stefa eli kytkinakselin stefa pitääkö se painaa kiinni tuohon messinkiseen helaan vai mitenkä? sori jos huonosti selitetty mutta laitan vaikka huomenna kuvat jos tilanne sitä vaatii
mutta siitä ei varmaan ole haittaakaan kun se hela on laitettu nyt sinne sen verran syvälle kuin se menee eli "pohjaan" n.1cm kytkinakselin päästä ja stefan jätän ns. tasalle kytkinakselin kanssa? mites sitten pitääkö tuohon kytkinakseliin/painelaariin laittaa jotain rasvaa/vaseliinia kun kasaa vai voiteleeko se öljy tuon kytkinakselinkin?
no löysin tämmöisen sivun http://brokevw.com/020seal.html niin tuolla sanotaan näin tuosta holkin ja stefan asennuksesta
Holkin asenus
"To install the bushing, just drive it in until it stops" eli painaa holkkia niin kauan vain kunnes stoppaa.
Ja stefasta lukee näin
"The seal is inserted just under flush with the end of the shaft, VW specs call for it to sit 0.8mm-1.3mm under the edge of the shaft. There is sometimes a white plastic cap that comes with the new seal, and it is the installation tool.
It is 0.8-1.3mm thick, so it allows you to drive the seal and cap in flush, pop the cap out, and the seal will be in the right spot. These pics show the seal and tool on a bare shaft..."
eli silloinhan minä olen tuon holkin laittanut oikein kerta se on siellä pohjassa ja vielä se stefakin on siinä akselin päässä sopivasti :)
Holkin asenus
"To install the bushing, just drive it in until it stops" eli painaa holkkia niin kauan vain kunnes stoppaa.
Ja stefasta lukee näin
"The seal is inserted just under flush with the end of the shaft, VW specs call for it to sit 0.8mm-1.3mm under the edge of the shaft. There is sometimes a white plastic cap that comes with the new seal, and it is the installation tool.
It is 0.8-1.3mm thick, so it allows you to drive the seal and cap in flush, pop the cap out, and the seal will be in the right spot. These pics show the seal and tool on a bare shaft..."
eli silloinhan minä olen tuon holkin laittanut oikein kerta se on siellä pohjassa ja vielä se stefakin on siinä akselin päässä sopivasti :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 57 vierailijaa