Oli tarkoitus vaihtaa talveksi GTI Golfiiin vakioalusta JOMin tilalle mutta takaiskarin kanssa tuli pieniä ongelmia.
Ensin meni irrottaessa alapään pultti poikki, jonka jälkeen en saanut vakioiskaria millään paikalleen. Se on sen verran pitlkä etten saanut millään alapäätä kohdalleen vaikka kuinka yritin painaa napaa alas ja koitin jousenpuristimilla puristaa jousta kasaankin mutta ei vaan mene paikalleen.
Onko tähän jotain kikkaa helpottamaan?
Golf III takaiskarit - leima tuli mutta..
Valvoja: ffp jäsenet
Golf III takaiskarit - leima tuli mutta..
Viimeksi muokannut Gti_Golf, 12.10.2012 0:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jep, toinen iskari on vielä kiinni. Täytyy huomenna irroittaa sekin, jos se auttaisi.
Ei se JOM toimi kesälläkään :D
No ei, ihan kohtuullinen se on, vaikkkin vähän pintakova.
Vaihdan vakioalustan koska jomiin olisi pitänyt vaihtaa taas iskarin tukikumit ja laakerit sekä korottaa leimaa varten. Ehjät vakiot oli tallissa, niin ajattelin kokeilla välillä niitä..
Kiitos vinkistä!
Ei se JOM toimi kesälläkään :D
No ei, ihan kohtuullinen se on, vaikkkin vähän pintakova.
Vaihdan vakioalustan koska jomiin olisi pitänyt vaihtaa taas iskarin tukikumit ja laakerit sekä korottaa leimaa varten. Ehjät vakiot oli tallissa, niin ajattelin kokeilla välillä niitä..
Kiitos vinkistä!
Päivitelläämpä hieman, kulmat säädetty ja leimakin tuli mutta korjauskehotuksin:
1) hammastangon suojakumi rikki
kannattaako vaihtaa vain kumi, vai koko raidetangot vai kumit + raidetangon päät?
2) pohjassa kumituttien ympärillä mätää
saa suositella kohtuuhintaista hyvää pajaa pk-seudulta johon viedä hitsattavaksi.
Mietin että samaan syssyyn voisi vaihtaa helmat ja ehkä jopa ylimaalata kokonaan tai kylkilistoista alas. Tarkoitus olisi kuitenkin tuota kauppakassia pitää vielä pitkään, joten korjaukset tulisi tehdä kestävämmäksi kuin vain seuraavaan leimaan. Mitähän tuollaiseen pitäsi varata rahaa? Pärjääkö tonnilla kuinka pitkälle?
1) hammastangon suojakumi rikki
kannattaako vaihtaa vain kumi, vai koko raidetangot vai kumit + raidetangon päät?
2) pohjassa kumituttien ympärillä mätää
saa suositella kohtuuhintaista hyvää pajaa pk-seudulta johon viedä hitsattavaksi.
Mietin että samaan syssyyn voisi vaihtaa helmat ja ehkä jopa ylimaalata kokonaan tai kylkilistoista alas. Tarkoitus olisi kuitenkin tuota kauppakassia pitää vielä pitkään, joten korjaukset tulisi tehdä kestävämmäksi kuin vain seuraavaan leimaan. Mitähän tuollaiseen pitäsi varata rahaa? Pärjääkö tonnilla kuinka pitkälle?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa