Onko jollain selkeä kuva, missä näkyy kakkiksen pohjassa kulkevat bensa- ja jarruputket?
Palapeliä kootaan taas erittäin pitkästä aikaa ja mallia vähän kaivataan...
Kuva kakkos-Golfin bensa- ja jarruputkista?
Valvoja: ffp jäsenet
Kuva 1
Kuva 2
Tuon parempia ei omista kätköistä löydy.
Jarruputkissa ei nyt mitään ihmeellistä ole.
Ne menee omassa kourussa taakse ja takana sitte kääntyilee omille puolille.
Bensalinjat taas menee omissa urissa, mutta ehkä se isoin mysteeri on toi takaosan suodatin pumppu hässäkkä.
ps. Älä välitä jarruputken haaroituspalasta.. se on omaa juttua.
Eli kahtena tulee edestä taakse asti.
Multa myös puuttuu se kuormanmukaan säätyvä jarrupaineensäädin, joka majailee useimmissa taka-akselilla.
Kuva 2
Tuon parempia ei omista kätköistä löydy.
Jarruputkissa ei nyt mitään ihmeellistä ole.
Ne menee omassa kourussa taakse ja takana sitte kääntyilee omille puolille.
Bensalinjat taas menee omissa urissa, mutta ehkä se isoin mysteeri on toi takaosan suodatin pumppu hässäkkä.
ps. Älä välitä jarruputken haaroituspalasta.. se on omaa juttua.
Eli kahtena tulee edestä taakse asti.
Multa myös puuttuu se kuormanmukaan säätyvä jarrupaineensäädin, joka majailee useimmissa taka-akselilla.
Esim. G60 tulee taakse vain yksi jarruputki joka haarautui kahdeksi paineensäätimellä.
Näin ainakin omassa aikoinaan ja marmorilla väittivät että näin se pitää ollakin.
E:siinä alla se syykin.
Näin ainakin omassa aikoinaan ja marmorilla väittivät että näin se pitää ollakin.
E:siinä alla se syykin.
Viimeksi muokannut Sebastian, 7.8.2012 10:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- uusi tulokas
- Viestit: 1
- Liittynyt: 7.8.2011 18:31
On niissä eroa vaikka kuinka paljon.
Paineensäätimellisissä on eri putket kuin autoissa ilman säädintä;
levyjarrullisessa on eri putket kuin rumpujarrullisessa (ainakin useimmissa).
Ja syncron koko takapää on aivan erilainen, putket ihan eri kamaa.
Niissä on kuitenkin kaikissa ns. A-päät, ja varaosaliikkeistä saa vaikka
minkä mittaisia putkia valmiina. Helpointa on napata vanha putki kokonaisena
irti, mitata se kunnolla ja sitten ostaa ja taivutella uusi putki mallin mukaan.
Paineensäätimellisissä on eri putket kuin autoissa ilman säädintä;
levyjarrullisessa on eri putket kuin rumpujarrullisessa (ainakin useimmissa).
Ja syncron koko takapää on aivan erilainen, putket ihan eri kamaa.
Niissä on kuitenkin kaikissa ns. A-päät, ja varaosaliikkeistä saa vaikka
minkä mittaisia putkia valmiina. Helpointa on napata vanha putki kokonaisena
irti, mitata se kunnolla ja sitten ostaa ja taivutella uusi putki mallin mukaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa