Sellaista kyselisin,että kun tilasin V-maxx coilover setin autooni,niin kuinka saa takapään alas? Siinä on sokkasäätö? Jousi on tällä hetkellä aivan puristuksissa jousen yläpäästä,mutta melkein nyrkki mahtuu kaaren ja renkaan väliin :/ :) KAverin sanoi,että pohjaanlyönti kumi kannaattaa lyhentää sopivasti. Alustan tilasin Slamitilta.
Otan ohjeita vastaan,kiitos etukäteen.ps:olisi kiva saada auto pois hotrod mallista :D
golf 3 variant
Valvoja: ffp jäsenet
Onko varmasti variantin alusta?? Itsellä joskus oli kw ja kyllä sillä suht alas sen sai.
Tuossa on se mun vanha sarja ja konepelti näköjään kaupan, eli variantin iskarit on eriaiset kuin muissa golffeissa/ventoissa.
http://www.nettivaraosa.com/tuning-osat/1314272
Tuossa on se mun vanha sarja ja konepelti näköjään kaupan, eli variantin iskarit on eriaiset kuin muissa golffeissa/ventoissa.
http://www.nettivaraosa.com/tuning-osat/1314272
Näkyi tosiaan variantin sarja olevan sokkasäädöllä ja muut kierteellä http://www.v-maxx.com/uk/products/coilover-kits/
Se jousen yläpää kuuluukin olla kasassa kun renkaat on maassa... se toimii tavallaan apujousena ja jousen toinen pää on sitten se varsinainen toimiva osa :)
Joskus saattaa olla tarpeenhieman lyhentää alkuperäistä pohjaanlyöntikumia, jos se jää liian lähelle iskaria tai jopa kantamaan kun lasketaan pyörät maahan. Katsomalla ja tutkimalla se selviää...
Se jousen yläpää kuuluukin olla kasassa kun renkaat on maassa... se toimii tavallaan apujousena ja jousen toinen pää on sitten se varsinainen toimiva osa :)
Joskus saattaa olla tarpeenhieman lyhentää alkuperäistä pohjaanlyöntikumia, jos se jää liian lähelle iskaria tai jopa kantamaan kun lasketaan pyörät maahan. Katsomalla ja tutkimalla se selviää...
Sokan pois jättämällä jousi makaa taka-akselin varassa.
Sokkasäädöllä suurin madallus takana on -60 mm, etäisyys pyörän navasta kaareen jossain 330 mm nurkilla.
Alemmas pääsee lyhentämällä jousta, tai putkea jonka sisään takaiskari tulee. Molemmissa tapauksissa saattaa olla syytä lyhentää myös iskarin vartta.
Slamit.net kirjoitti:Sopivuus: Golf III Variant 1992-1997, kaikki moottorivaihtoehdot (EI Syncro- malleihin)
Madallus: ETU 40-85mm, TAKA 40/50/60mm
Sokkasäädöllä suurin madallus takana on -60 mm, etäisyys pyörän navasta kaareen jossain 330 mm nurkilla.
Alemmas pääsee lyhentämällä jousta, tai putkea jonka sisään takaiskari tulee. Molemmissa tapauksissa saattaa olla syytä lyhentää myös iskarin vartta.