Jo vuosia on kiinnostanut parantaa noita orggisvaloja, mutta ne liikkuvat H4 polttimot arveluttavat. Ja mahtuuko ne edes paikalleen, kun siellä on se kehikko polttimon "ympärillä". Miten käy valokuvion... Tietysti vaihtoehto olisi laittaa omiin umpioihin lyhyet kaasuvalot palamaan koko ajan ja pitkät kaasut Bosch Navigator apukaukovaloihin
Kokemuksia?
Ja suosituksia, mikä olisi laadukas ja toimiva H4 sarja.
Trp T4 ksenonit omiin umpioihin kokemuksia?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 362
- Liittynyt: 21.9.2003 13:17
Itselläni ei ollut mitään kumijuttua välissä, tuossa kuva käyttämäni sarjan polttimosta.
-
- -
- Viestit: 362
- Liittynyt: 21.9.2003 13:17
Itellä on duuni hiasessa Ollon H4 35w setti liikkuvilla polttimoilla. Toiminut oikein hyvin ja valokuvio on myös hyvä. Näkyvyys on noin puolet parempi kuin halogeeneilla.
Ainakin Olloissa polttimon saa kiinnitettyä kantaan myös väärin päin (huomasitko lukkari tarkistaa?), jolloin valokuvio on melko huono. Olleet kiinni nyt n. 23tkm ja 1 polttimo mennyt.
Ainakin Olloissa polttimon saa kiinnitettyä kantaan myös väärin päin (huomasitko lukkari tarkistaa?), jolloin valokuvio on melko huono. Olleet kiinni nyt n. 23tkm ja 1 polttimo mennyt.
Komppaan edellistä. Huvittavinta oli tuossa pilkkopimeällä Ranua - Pudis -välillä kun rihlattuihin umpioihin kseenonit asennellut älypää alkoi vilkutella valoja meikäläisen releytetyille halogeeneille... Ei, ei ollu poroista kyse.
No, näytti ne ehkä vähän ylös kun oli kolme koiraa ja melkosesti rojua takana.
No, näytti ne ehkä vähän ylös kun oli kolme koiraa ja melkosesti rojua takana.
Juu, sattuneesta syystä tarkistin kyllä. Oli sen verran huono istuvuus, että piti irrottaa umpio ja viilata polttimon kantaa samalla sovitellen sitä oikealle paikalleen. Käsittämätöntä työn laatua valmistajalta.Ainakin Olloissa polttimon saa kiinnitettyä kantaan myös väärin päin (huomasitko lukkari tarkistaa?)
Ainakin tuossa meidän Caravelle keulaisessa pakussa on (oli) erittäin hyvät valot vakiona, syy miksi oli hyvät on se että tuunaus vei alkuperäiset valot autotallin hyllylle ja paikalle asennettiin astetta huonommat valot (valokeila hajanaisempi, muuten ihan ok)
Aika vähän noita autoja on tullut vastaan missä jälkixenon + normaali rihlalasivalaisin ei häikäisisi vastaan tulevaa, jos kivittämään alatte niin oon mukana:-)
Xenonit itsessään on must, mut jos niitä ei oo vakiona niin antakaa olla niin, paitsi jos saatte ne hyviin linssiumpioihin.
Aika vähän noita autoja on tullut vastaan missä jälkixenon + normaali rihlalasivalaisin ei häikäisisi vastaan tulevaa, jos kivittämään alatte niin oon mukana:-)
Xenonit itsessään on must, mut jos niitä ei oo vakiona niin antakaa olla niin, paitsi jos saatte ne hyviin linssiumpioihin.
Joo, kiitos vinkeistä. Asia on just niinkuin pelkäsinkin ja onneks ei tullu tilattua H4 senonisettiä.
Tuossa portterissa on releytetty omat valot ja on ihan kohtuullisen hyvät. Lisäksi on 37,5 Navigatorit 100w nalleilla. Ihan hyvät, mutta rallye 225 oli paremmat. Ne valitettavasti (tai onneksi) jäi hirven kylkeen. Siinä tilanteessa lisäpitkät pelasti.
Tuossa portterissa on releytetty omat valot ja on ihan kohtuullisen hyvät. Lisäksi on 37,5 Navigatorit 100w nalleilla. Ihan hyvät, mutta rallye 225 oli paremmat. Ne valitettavasti (tai onneksi) jäi hirven kylkeen. Siinä tilanteessa lisäpitkät pelasti.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 53 vierailijaa