Kaverilla pitäis purkaa 2 osane vanne setti kunnostusta varten.
Kuinka kireälle noita kehäpultteja voi laittaa.
On tullut hieman heittelevää google infoa.
Jossain kerrotaan 25 jalkapaunan luokkaa ja jossain 50 luokkaa.
Melkosia heittoja.
Toinen kaveri taas kertoi tuon 50jalkapaunan olevan jo aivan liikaa pikku pulteille.
Mitäs tän foorumin bbs friikit on mieltä noista kireyksistä.
Eikä varmaan 2 osaisen vanteen osien väliin tarvitse liimaa laittaa?
Ruuveihin jotain lukitetta kuitenkin?
Koitin searchia käyttää, mutta sen käyttö on mulle jotenkin hepreaa jos usean sanan hakuja hakee. =)
Siitäkin voisi jotain selkeää ohjetta olla jossain stickyna.
Vanteen kehäpulttien kireys? (selvinny)
Valvoja: ffp jäsenet
Vanteen kehäpulttien kireys? (selvinny)
Viimeksi muokannut hb81, 25.8.2009 21:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://www.kymenpultti.fi/images/Momentit.pdf
Suuntaa saa jo tuosta. Vastassa kuitenkin alumiini ja pultit pieniä, niin tuskin kannattaa paljoa ylittää nuita. Liimallahan sen voi varmistaa, niin eipähän tule väännettyä kierteitä pilalle.
Suuntaa saa jo tuosta. Vastassa kuitenkin alumiini ja pultit pieniä, niin tuskin kannattaa paljoa ylittää nuita. Liimallahan sen voi varmistaa, niin eipähän tule väännettyä kierteitä pilalle.
Vielä on siis epävarmaa onko vanne edes hajoava.
Vanteena on Aez Ares. Netissä ilmoitetaan 2-piece vanteeksi.
Ja päällisin puolin tarkastellessa voisi hajotakin.
Pultit on titaania ja aika pitkiä (noin 3-4cm). Kaveri otti jo yhden irti testiksi että onko kireellä.
Ainut epäilys osiin menemisestä on pulttien määrä vannetta kohti.
Vain kolme pulttia puolaa kohden ja puolia on viisi.
Tuossa kuva vanteesta.
Tässä vielä linkkiä vanteeseen.
http://www.phillipstyres.com/aez_page.htm
http://www.c3cars.com/parts.cfm?M=1&PMode=I&VIID=1839
Ja myöskin pulttien kireys on vielä epäselvä.
En oikein tajunnut tuota listaa minkä Pellikka kertoi.
Ja miten tuota listaa voi soveltaa titaani/alumiini aineisiin.
Vanteena on Aez Ares. Netissä ilmoitetaan 2-piece vanteeksi.
Ja päällisin puolin tarkastellessa voisi hajotakin.
Pultit on titaania ja aika pitkiä (noin 3-4cm). Kaveri otti jo yhden irti testiksi että onko kireellä.
Ainut epäilys osiin menemisestä on pulttien määrä vannetta kohti.
Vain kolme pulttia puolaa kohden ja puolia on viisi.
Tuossa kuva vanteesta.
Tässä vielä linkkiä vanteeseen.
http://www.phillipstyres.com/aez_page.htm
http://www.c3cars.com/parts.cfm?M=1&PMode=I&VIID=1839
Ja myöskin pulttien kireys on vielä epäselvä.
En oikein tajunnut tuota listaa minkä Pellikka kertoi.
Ja miten tuota listaa voi soveltaa titaani/alumiini aineisiin.
Kyllähän ne vanteet meni osiin. Ja ihan nätisti vielä irtosivat toisistaan.
Tässä LINKKI vanteisiin purettuna.
Tuonne tulee pientä vaihe kuvaa ja valmiista lopputuloksesta kanssa.
Ei mulla muuta.. =)
Tässä LINKKI vanteisiin purettuna.
Tuonne tulee pientä vaihe kuvaa ja valmiista lopputuloksesta kanssa.
Ei mulla muuta.. =)
-
- -
- Viestit: 28
- Liittynyt: 1.7.2009 18:50
mulla oli sama tilanne 3 osaisten bbs vanteiden kaa...
sama tilanne oli kerran ja otin yhteyttä sähköpostitse bbs :ssän valmistajaan,
josta sain myös tilattua suoran vanteen sisäkehänkin.
olivat asiallisia ja ja eivät ole kuulo peräisiä juttuja vaan faktaa.
eli otappa yhteyttä valmistajaan.
josta sain myös tilattua suoran vanteen sisäkehänkin.
olivat asiallisia ja ja eivät ole kuulo peräisiä juttuja vaan faktaa.
eli otappa yhteyttä valmistajaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa