autona on -03 passat variant..
iskareita ja jousia olen vaihtamassa.. takapää onnistui hienosti mutta etupäässä eteen tuli sellainen ongelma että jousituksen ylätuennassa olevaa kahta niveltä paikallaan pitävä pultti ei lähtenyt liikkeelle.. toisen puolen kanssa taisteltiin jokunen tunti niin se lopulta antoi periksi ja lähti liikkeelle mutta tämä toinen ei antanut 3h hakkaamisen,lämmittämisen ja vääntämisenkään jälkeen mitään lupausta... Vinkkejä ja neuvoja miten tuon pultin saisin auki vai onko siihen olemassa jokin oma niksi??
tukivarren ruostuneen pultin irroitusta
Valvoja: ffp jäsenet
Tällaista konstia monet ovat käyttäneet:
http://www.passatworld.com/forums/showt ... p?t=233225
http://www.passatworld.com/forums/showt ... p?t=233225
-
- -
- Viestit: 23
- Liittynyt: 16.2.2009 23:22
-
- -
- Viestit: 321
- Liittynyt: 4.11.2009 7:56
Jousien vaihto tuli eteen. Repsikan puolelle homma onnistui ilman suurempia ähellyksiä. Kuskin puolelta kun otin ensimmäisen otteen räikällä ylävarsien mutterista niin napsahti katki heti kättelyssä. CRC-hoitoa antanut, onko muuta toivoa kun hitsipillillä(en omista) punahehkuun pultin irtisaamiseksi??
-
- -
- Viestit: 321
- Liittynyt: 4.11.2009 7:56
Uutta pulttia kiristäessä kannattaa muistaa ettei sitä vedä liian tiukkaan. Nuo pultit kun jää jumiin sen takia että ne vedetään liian kireälle ja pultin ollessa pitkä se saattaa mennä pikkuisen mutkalle. Kun se sen jälkeen vielä makaa pari vuotta paikallaan niin voit olla varma että ei lähde irti. :-)
Itsellä oli viime kesänä sama homma ja poraamalla otin tuon pultin irti. Nyt pitäisi Passatti katsastaa ja vastakkainen puoli kolisee, eli luultavasti taas pääsee poraushommiin.
Itsellä oli viime kesänä sama homma ja poraamalla otin tuon pultin irti. Nyt pitäisi Passatti katsastaa ja vastakkainen puoli kolisee, eli luultavasti taas pääsee poraushommiin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa