Golf IV JOM RS coilover
Valvoja: ffp jäsenet
Golf IV JOM RS coilover
Autovaruste.netissä näyttäis olevan halvalla korkeussäädettävä alustasarja IV Golfiin.
http://www.autovaruste.net/content/fi/1 ... /2832.html
Mahtaako kenelläkään olla kokemuksia kyseisestä alustasta?
Ei tosiaankaan hinnalla pilattu, mutta hieman epäilyttää uskaltaako tuommoista edes kokeilla. Eihän tuolla hinnalla saa edes kiinteällä madalluksella olevaa sarjaa ja nuo säädettävät näyttäis muutenkin halvimmillaan olevan n.700e
Jos jollain on omakohtaisia kokemuksia jostain muusta halvemman luokan (n.500e) säädettävästä alustasarjasta, otan mielelläni ehdotuksia vastaan, kun alustan vaihto kuitenkin keväällä edessä.
http://www.autovaruste.net/content/fi/1 ... /2832.html
Mahtaako kenelläkään olla kokemuksia kyseisestä alustasta?
Ei tosiaankaan hinnalla pilattu, mutta hieman epäilyttää uskaltaako tuommoista edes kokeilla. Eihän tuolla hinnalla saa edes kiinteällä madalluksella olevaa sarjaa ja nuo säädettävät näyttäis muutenkin halvimmillaan olevan n.700e
Jos jollain on omakohtaisia kokemuksia jostain muusta halvemman luokan (n.500e) säädettävästä alustasarjasta, otan mielelläni ehdotuksia vastaan, kun alustan vaihto kuitenkin keväällä edessä.
-
- -
- Viestit: 127
- Liittynyt: 26.7.2003 16:08
Hes-su kirjoitti:Tämä sarja ei taida ensimmäisen talven jälkeen enää olla korkeussäädettävä?
Eiköhän tuokin ole ihan käyttäjästäkin kiinni? kyllä ne halpisalustatki saa säädettyä talven jälkeen, kuhan muistaa vaan syksyllä tehdä pieniä esivalmisteluja ja suojaa ne.. esimerkiksi kierteet puhtaaksi, kuparitahnaa perään ja ilmastointiteippi vielä päälle suojaamaan niin pitäs liikkua säätölautaset vielä keväälläki ;) On tuo kikka ainaki tutulla toiminu, alustana FK:n halppis AK (onpa tuota jotku haukkunutkin jopa) Saas nähä kuinka itelle käy, ventossa kans nuo JOMin Coiloverit ja tuon kikan aion tehdä, raportoin sitten keväällä että miten toimi :D
kyllä hyvin riittää säätövara et saa varmasti tarpeeks matalaksi, edessä ja takana.
Ja voihan iskaria aina pudottaa syvemmälle olka-akseliin niin saa varmasti matalan.
Mulla ollu yhden kesän ja tän alku talven alla ja muuten ihan hyvin pelannu mut, ehkä sais pikkisen olla kovempi vielä mitä on.
Hinta/laatu suhde kyllä varmasti kohallaan
Ja voihan iskaria aina pudottaa syvemmälle olka-akseliin niin saa varmasti matalan.
Mulla ollu yhden kesän ja tän alku talven alla ja muuten ihan hyvin pelannu mut, ehkä sais pikkisen olla kovempi vielä mitä on.
Hinta/laatu suhde kyllä varmasti kohallaan
mullakin nelos golfissa tämmönen alusta
hyvin on pelannu, mutta ens kesään pitäis perä saada vielä vähän alas , ei ihan riittänyt mulle toi säätövara.
edessähän saa lähes niin paljon alas että vetari ottaa runkoon kiinni.
ja vielä ne kierteet, niitä kannattaa suojata, itse olen aina käyttänyt Kent:in Waxcoat
hyvin on pelannu, mutta ens kesään pitäis perä saada vielä vähän alas , ei ihan riittänyt mulle toi säätövara.
edessähän saa lähes niin paljon alas että vetari ottaa runkoon kiinni.
ja vielä ne kierteet, niitä kannattaa suojata, itse olen aina käyttänyt Kent:in Waxcoat
Tuli sitten hommattua moinen alusta boraan. Heräsi kysymys, että saako tuon kerralla säädettyä kuntoon ja onko jotain kikkaa millä saisi etu ja takapään helposti balanssiin? Kierteitä laskemella vaiko mittaamalla, eli onkohan tuossa molemmissa se kierre määrä sama? Mites tuo kannattaa sitten muutoskatsastaa, jollain keskivälin korkeudella?
Itsellä ja muutamalla kaverilla on ollut tollanen alusta, itsellä oli toi passatissa. Ton jälkeen päätin et en osta mitää tommosta halpa alustaa kun auton madalsi kunnolla niin se alusta oli niin löysä et otti joka röykyssä kiinni, mutta oli kuitenkin sellanen pinta kova...
Veljellä oli saman lainen auto FK coilovereilla ja ei voinut verratakkaan tohon JOM sitä FK:ta
Veljellä oli saman lainen auto FK coilovereilla ja ei voinut verratakkaan tohon JOM sitä FK:ta
Ja nythän päästään siihen klassiseen!
Alustoja on turha lähteä huutaen vertailemaan tai kehumaan FK:ta tai JOM:ia tuo asennus ja ajetaanko noilla normaalimmalla korkeudella sisään iskareita! ja onko siellä asutassa tehty muutakin kun laitettu pelkkä alusta! laitappa sitten alusta kun alusta.. neuvon hankkimaan nuo säädettävät koiranluut ja jäykemmän kallistuksen vakaajan. ja itse laittaisin kyllä puslatki uusiksi! jos ei jäykkiä niin ainakin uudet vakkarit!
Itsellä ollut nyt 8000km nuo JOMin Coiloverit alla ja olen ollut tyytyväinen! toki tein samalla nuo edellä mainitut toimenpiteet! ja auto on ihan jokapäiväisessä ajossa maantietä ja kinttupolkuja, on saanut myös maistiaisiaa radalla käynnistä!
säätö nyt on aika helppo tehdä mittaamalla molemmilta laidoilta tolpista kierretyt kirteet. tai kaaresta keskinapaan!
katsastukseen pitäis olla se lain sallima auton alimmasta kohdasta tienpintaan ( sekin tuntuu olevan vähän konttorista kiinni)
Alustoja on turha lähteä huutaen vertailemaan tai kehumaan FK:ta tai JOM:ia tuo asennus ja ajetaanko noilla normaalimmalla korkeudella sisään iskareita! ja onko siellä asutassa tehty muutakin kun laitettu pelkkä alusta! laitappa sitten alusta kun alusta.. neuvon hankkimaan nuo säädettävät koiranluut ja jäykemmän kallistuksen vakaajan. ja itse laittaisin kyllä puslatki uusiksi! jos ei jäykkiä niin ainakin uudet vakkarit!
Itsellä ollut nyt 8000km nuo JOMin Coiloverit alla ja olen ollut tyytyväinen! toki tein samalla nuo edellä mainitut toimenpiteet! ja auto on ihan jokapäiväisessä ajossa maantietä ja kinttupolkuja, on saanut myös maistiaisiaa radalla käynnistä!
säätö nyt on aika helppo tehdä mittaamalla molemmilta laidoilta tolpista kierretyt kirteet. tai kaaresta keskinapaan!
katsastukseen pitäis olla se lain sallima auton alimmasta kohdasta tienpintaan ( sekin tuntuu olevan vähän konttorista kiinni)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa