auto lähtee vaivalloisesti käyntii,heilauttaa kierrokset ales,lähes sammuksiin sitte nousee normaalii tyhjäkäynnin tasolle.Joskus sammuu myös suoraan tyhjäkäynniltä hetken oltua käynnissä.
Sitte saattaa sammua kesken ajon ja ei lähde lähes koskaan kuumana/lämpimänä ollenkaan käyntiin.pyörittää kyllä hyvin ja lupailee mutta ei vaan käynnisty
Autona Vw Golf IV GTI vm 99
VAG-Comi antoi seuraavat vika koodit:
Control Module Part Number: 06A 906 018 R
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D06
Software Coding: 04000
Work Shop Code: WSC 00000
2 Fault Found:
16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High
P0103 - 35-00 - -
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-10 - Open or Short to B+ -
ilmamäärämittari ja moottorinlämpötila anturi molemmat sököinä?
ja viittaako oireet näihin vikoihin?
Ilmamäärämittarista johtuvan vianhan saa selville jos ottaa piuhat siitä irti?voiko autolla ajaa esim. korjaamolle jos vika korjaantuu tällä johtojen irti ottamisella?
GOLF IV GTI Käynti/käynnistys vika
Valvoja: ffp jäsenet
Ilmanmäärämittari on helppo vaihtaa itse ja vaihto-osa ei maksa kovinkaan paljon.
Lämptilaanturi ja MAF taitavat olla aika yleisiä ongelmia näissä, minulla kun molemmat on vaihdettu ja tuntuu, että kovin monella muullakin on ollut samat ongelma.
Aikalailla vastaava ongelma esim. tässä:
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=93412
Lämptilaanturi ja MAF taitavat olla aika yleisiä ongelmia näissä, minulla kun molemmat on vaihdettu ja tuntuu, että kovin monella muullakin on ollut samat ongelma.
Aikalailla vastaava ongelma esim. tässä:
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=93412
Älä nyt ihmeessä mitään Motonetin MAF:ia sinne laita! Ainakaan jos haluat, että se auto toimii vielä joskus.
Kuten aiemmassa postissa sanottiinkin jo, ota se MAF merkkiliikkeestä vaihto-osana.
Eli kutakuinkin näin:
Menet marmoritiskille ja sanot, että haluat vanhan rikkinäisen MAF:in tilalle vaihto-osan. Sitten kun ilmoitus saapuneesta MAF:ista tulee, viet oman rikkinäisen MAF:in vaihdossa ja saat ehjän tilalle. Maksoi vähän vajaa vuosi sitten ainakin 115 euroa tuolla metodilla.
Kuten aiemmassa postissa sanottiinkin jo, ota se MAF merkkiliikkeestä vaihto-osana.
Eli kutakuinkin näin:
Menet marmoritiskille ja sanot, että haluat vanhan rikkinäisen MAF:in tilalle vaihto-osan. Sitten kun ilmoitus saapuneesta MAF:ista tulee, viet oman rikkinäisen MAF:in vaihdossa ja saat ehjän tilalle. Maksoi vähän vajaa vuosi sitten ainakin 115 euroa tuolla metodilla.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 61 vierailijaa