Ois tarkoitus vaihtaa remmi,missä merkit sijaitsevat tai onko tässäkin joku tappi systeemi.
Nokan merkit löytyi Nyt on vain kampiakselin merkit hukassa,moottorista vauhtipyörä ja laattikko otettu pois,joten ei onnistu katsomalla siitä.Miten saan kampiakselin oikein?!
ATD nokka remmin vaihdosta
Valvoja: ffp jäsenet
Jos remmi paikallaan niin on oikea kohta (laita jokin merkki kohdalleen ja lisäksi hyvät/tarkat/näkyvät merkit pyöriin ja suojiin/kanteen).
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=83 ... hlight=atd
http://koti.mbnet.fi/ukormi/passat-tyokalut.jpg
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=83 ... hlight=atd
http://koti.mbnet.fi/ukormi/passat-tyokalut.jpg
Viimeksi muokannut sa, 26.3.2008 10:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Onko tässä http://s195.photobucket.com/albums/z319 ... fPd018.jpg kuvassa nyt merkki oikeassa kohdassa kun en luota tohon vauhtipyörän merkkiin koska se on vaihdettu.
Paha sanoa onko merkki kohdallaan... hihnapyörän vastamerkki on siinä lukitustyökalussa.
työkalu on jotakuinki tuon näkönen:
Noita löytyy ainakin Toolbay:lta ja Sealey:lta ja varmasti monesta muusta paikkaa..
http://www.toolbay.biz/categories.asp?c ... parentid=5
http://www.sealey.co.uk ja sieltä tuotenumero: VSE1706
työkalu on jotakuinki tuon näkönen:
Noita löytyy ainakin Toolbay:lta ja Sealey:lta ja varmasti monesta muusta paikkaa..
http://www.toolbay.biz/categories.asp?c ... parentid=5
http://www.sealey.co.uk ja sieltä tuotenumero: VSE1706
Onko tässä http://s195.photobucket.com/albums/z319 ... fPd018.jpg kuvassa nyt merkki oikeassa kohdassa kun en luota tohon vauhtipyörän merkkiin koska se on vaihdettu.
Laitat kampiakselin merkin kohdalleen ja teet vielä valkosela maali kynällä merkit nokka pyörään ja otat remmin pois ja vaihdat kiiristimen, vesipumpun ja remmi takasi pälle ni eikö se siinä ole, jos näillä ohjeilla ei onnistu ni ei kannata edes itse vaihtaa
Miksi porukka yleensäkin tähtäilee merkkeihin yms. kun normaalisti vaihtaa hihnaa. Itse merkannut ennen hihnanirrotusta valkoisella maalilla merkit hihnaan ja samoihin kohtiin hammaspyöriin. Tämän jälkeen hihna irti ja merkit vanhan hihnan avulla uuteen hihnaan samoihin kohtiin. Tämän jälkeen uusi hihna paikoilleen merkit merkkejä vasten. Eikä mene jako pieleen.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 54 vierailijaa