Passatin automaattivaihteiston muutos kysymys
Valvoja: ffp jäsenet
Passatin automaattivaihteiston muutos kysymys
2004 mallinen1.9 pd avb moottorilla oleva automaatti niin kuka pystyy tekemään vaihteiston
softamuutoksia.Turbiinilukkoa pitäis säätää.Muutoksia on 17/20 ahdin, race783 suuttimet ja tulossa ic muutos + softa
softamuutoksia.Turbiinilukkoa pitäis säätää.Muutoksia on 17/20 ahdin, race783 suuttimet ja tulossa ic muutos + softa
No niin kesti minulta melko kauan ottaa kaukopuhelu Maanigalle.Herra Siekkinen ei voinut auttaa kyseessä olevan laatikon kanssa.Ymmärsin että koko 4-vaihteinen automaaatti
on melko hepponen ,varsinkin turbiinilukko.Tänä päivänä sain muutaman muun automaatti
korjaajan numeron.Huomenissa täytyy yrittää tavoittaa heitä.Jos heiltä tulee samat kommentit
niin sitten se on vain parempi uskoa että rajoilla mennään.Täytyy varmaan laittaa fillari
takaluukkuun mukaan ?! Elämä on.
on melko hepponen ,varsinkin turbiinilukko.Tänä päivänä sain muutaman muun automaatti
korjaajan numeron.Huomenissa täytyy yrittää tavoittaa heitä.Jos heiltä tulee samat kommentit
niin sitten se on vain parempi uskoa että rajoilla mennään.Täytyy varmaan laittaa fillari
takaluukkuun mukaan ?! Elämä on.
-
- -
- Viestit: 474
- Liittynyt: 19.9.2004 19:20
Toki kaikki on suhteellista mutta en ole paikoiltaan revittäjä(En sano että muukaan porukka on)
Oli alkuperäisen virin idea kun auto oli 100 heppanen niin ohitukset maantiellä oli aika hitaita.
Tai ainakin vaimon mielestä joka autoa ajaakin.Oikeastaan aina liikkeellä kolmen lapsen kanssa + tavarat.Alunperinkin moottorin tai auton valinta oli väärä.
Jep, eli se siitä vuodatuksesta.
Tänään keskustelin toisen vaihteistomiehen kanssa ja kommentoi että lodju ei kestä alavääntöjä. Ts. cityssä kakkonen jotta kierrokset on ylhäällä.Kolmenen sitten hieman ylemmissä vauhdeissa ja d maantiellä.Maantiellä ohituksissa hakee kolmosen jottei mene
kickdownilla alas.
Loppupointtina: Taisin mennä taas perse edellä puuhun ja tipuin.
Sen pituinen se!!
(jutulla ei taaskaan ollut päätä eikä häntää)
Oli alkuperäisen virin idea kun auto oli 100 heppanen niin ohitukset maantiellä oli aika hitaita.
Tai ainakin vaimon mielestä joka autoa ajaakin.Oikeastaan aina liikkeellä kolmen lapsen kanssa + tavarat.Alunperinkin moottorin tai auton valinta oli väärä.
Jep, eli se siitä vuodatuksesta.
Tänään keskustelin toisen vaihteistomiehen kanssa ja kommentoi että lodju ei kestä alavääntöjä. Ts. cityssä kakkonen jotta kierrokset on ylhäällä.Kolmenen sitten hieman ylemmissä vauhdeissa ja d maantiellä.Maantiellä ohituksissa hakee kolmosen jottei mene
kickdownilla alas.
Loppupointtina: Taisin mennä taas perse edellä puuhun ja tipuin.
Sen pituinen se!!
(jutulla ei taaskaan ollut päätä eikä häntää)
Jos tarkkoja ollaan, niin vielä oli muistaakseni maininta että pitkittäismoottorisen yhteydessä juuri tuo tippi kestää 400nm ja poikittaisessa normi 4-portainen 270nm.
Mutta kait ne samat laatikot noin niinku sisuskalujen puolesta on, jos esim. Golfissa on tippi ja Passatissa AG4.
Porukoilla on ollu jo hyvän tovin 74kw Passatissa (AG4 aski) 103kw ohjelma.
Vielä ei ainakaan ole kamat tulleet kurkkimaan kuka kiusaa.
Mutta kait ne samat laatikot noin niinku sisuskalujen puolesta on, jos esim. Golfissa on tippi ja Passatissa AG4.
Porukoilla on ollu jo hyvän tovin 74kw Passatissa (AG4 aski) 103kw ohjelma.
Vielä ei ainakaan ole kamat tulleet kurkkimaan kuka kiusaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa