Paljonko ajettuja dieseleitä teillä on?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Diesel
-
Viestit: 10
Liittynyt: 12.10.2008 21:45

ViestiKirjoittaja Diesel » 18.11.2008 21:05

Audissa reilut 390tkm ajettu 1.6td. Tällä hetkellä Schwitzer s2, IC, painetta, syöttöä. Eipä ole aivan terve moottori ennää..
Viimeksi muokannut Diesel, 21.11.2008 18:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

jugi_1985
-
Viestit: 84
Liittynyt: 10.2.2008 21:01

ViestiKirjoittaja jugi_1985 » 19.11.2008 9:44

Ventolla rullattu 410tkm, ja hyvin käy ja kukkuu ja kulkee. :) mitä nyt pientä huoltoa kaipais, syöttöpumppu vuotaa pikkusen ja ohjaustehostin tihuttaa jostaki öljyä ja sitä roiskuu sitte laturinhihnallekin, joka aiheuttaa joka-aamuset naapurienpiinaustuokiot helvetillisellä vikinällään.. Tällä hetkellä setuppina toimii: vakioahdin, syöttöä nostettu, ahdot jossaki 0,8 tienoilla, ahtokaraa rälläköity, IC tulossa puskurin taakse ja ahdin vaihtunee jossain vaiheessa K24 tai K26:seen.

passet
-
Viestit: 9
Liittynyt: 19.11.2008 12:17

ViestiKirjoittaja passet » 20.11.2008 7:03

passat 1,9 td 92 682 000km näkyy ja tuntuu autossa....edellinen omistaja kehui että koneremppa tehty 100 000 km sitten mutta kuntotarkastuksen mukaan ei ole tehty yhtään mitään....

mospa
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 20.11.2008 19:20

VW Bora 1.9 TDI -00

ViestiKirjoittaja mospa » 20.11.2008 19:39

Bora AGR kone, UpSoluten lastu ja EGR tukkoon 267 000 km kohalla. Ajoin Boralla 372 450 km, kun vaihdoin Seat Leon 1.9 TDI Sport 130 heppaseen. Borassa ahtopaineen säätöventtiili uusittiin, taka-akselin helat, laturin hiilet (hiilirengas puhki kulunut) Huoleton auto pitää, kulutus minimaallinen 4-5.5 litraa sadalla. Ei kuluttanu öljyä kun ehkä puolikkaan 15 000 km:llä. Harmittaa kun vaihdoin pois. Auto oli naisella 264 000 km: asti matka-ajossa, mitään niveliä ei ole uusittu, kytkin oli alkuperäinen.

iku78
-
Viestit: 29
Liittynyt: 15.8.2008 20:23

3B passat -01 AGR ja Golf 4 Pd AJM -01

ViestiKirjoittaja iku78 » 28.11.2008 10:31

Passatilla rullattu 450 tkm joista 46 tkm -08 toukokuusta tähän päivään. Pasuuna pelaa ei lonksu eikä kolise. Kylmänä venttiilit ääntää vähän aikaa varmaan ohjurit väljät. Koneelle ei tehty mitään huollettu ja kovaa ajoa väh. 200 km 5 päivänä viikossa.

4motion Golffillla ajettu 312 tkm kaikki toimii haldex esipainepumppu vaihdettiin tällä viikolla ja ja komeesti menee nytten.
Kolisee kyllä etupäästä mutta vaihdetaan vakaajan kumit niin jospa asettuis.

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 28.11.2008 13:57

Millä kohdalla autosta?

Vihreä 4B: Mittaristo vaihdettu, alusta päivitetty kaikkine puslineen ja nivelineen, sisusta päivitetty, kone vaihdettu, turbo vaihdettu pari kertaa jnejne....

1000-360000 km, riippuen, mitä kohtaa katsotaan ;)

Punainen 3C: uitettu tuontipeli, mittarissa n.120000 km. Oletettavasti oikea lukema.

Golffi: ken tietää, ja barbieta ei kiinnosta.

make72
-
Viestit: 272
Liittynyt: 28.8.2005 9:11

ViestiKirjoittaja make72 » 29.11.2008 5:53

1.9tdi 81kw AFN pasaatilla meni 500tkm rikki, ostin sille lahjaksi ison pullon lasolia.

passatpwd
-
Viestit: 110
Liittynyt: 25.10.2005 14:56

ViestiKirjoittaja passatpwd » 29.11.2008 9:01

T5 portteri 96kw. ajettu ~500tkm ja 3c pasuuna 103kw. ajettu ~140tkm kumpikin toimii mainiosti=)

koopee
-
Viestit: 12
Liittynyt: 11.10.2008 20:35

ViestiKirjoittaja koopee » 29.11.2008 20:23

Vento 1.9 td -97 ekalta omistajalta täyd huoltokirja ajettu 380 tkm.
Jos eka omistaja on ruuvannu mittaria niin olen kompensoinut asian ruuvaamalla varmuuden vuoksi pumppua ja paljon... 1.2 bar ja AAZ rokkaa vimosen päälle, jos se joku päivä sanoo poks niin tilalle tulee 1Z tdi

JiiAaa22
-
Viestit: 388
Liittynyt: 30.4.2007 18:53
Viesti:

ViestiKirjoittaja JiiAaa22 » 29.11.2008 20:44

Golf IV -99 tdi ajettu tällähetkellä 351 tkm joista lastutettuna n. 150 tkm ja lisää tulee 500-600 km / viikko
Harrastepeli -84 1-korinen jetta 1,6 d jetta takuukilometrein 194tkm...

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 30.11.2008 14:45

Ventoon pyörähti ennen talvitelakointia piristettyyn AFN:ään 190tkm. Talvikäyttis MB:ssä kohta sisäänajo suoritettu. 618tkm. Voi siis alkaa kohta ahdinta suunnittelemaan kylkeen. ;) Sitten vielä yhtä nimeltämainitsemattoman konsernin edustajaa on siunattu 390tkm mittarilukemalla. Kyllähän nuita riittää...

tos
-
Viestit: 2001
Liittynyt: 26.2.2004 15:43
Viesti:

ViestiKirjoittaja tos » 1.12.2008 11:16

103kw 2.0TDI, 93tkm.
Pientä nykimistä, joka korjaantu (ehkä) päivityksellä.
Valtaisa pelko turbon hajoamisesta... näitähän on kuulemma ollu.

Onko täällä kenelläkään yli 200tkm ajettua 2 litrasta? heh miten lie kestäny.

mariko
-
Viestit: 146
Liittynyt: 27.9.2008 17:15

ViestiKirjoittaja mariko » 1.12.2008 13:21

itellä 103 KW 2.0 TDI aj.165 Tkm ja hienosti pelittää...menee viikon päästä softan asennukseen.

Tapani
-
Viestit: 25
Liittynyt: 8.11.2006 18:41

ViestiKirjoittaja Tapani » 2.12.2008 6:25

66kw 1.9TDi -98 315tkm.
Vedin eillen kaverin hevoskoppia yhdellä hevosella ja mukisematta veti..

kiesel
-
Viestit: 25
Liittynyt: 7.11.2008 0:49

ViestiKirjoittaja kiesel » 3.12.2008 0:44

292tkm avaamatta homolaivan taulus tais olla pikkuusta vaille 800tkm

tos
-
Viestit: 2001
Liittynyt: 26.2.2004 15:43
Viesti:

ViestiKirjoittaja tos » 3.12.2008 6:57

Aika hyvin tuolla vulvalla ajettu heh.
Tuon koneen murheen kryyninä ollu ainaki halkeavat kannet.

Edelleen kaipaa lisää 2.0TDI kestoja.

JermuS
-
Viestit: 19
Liittynyt: 4.2.2008 0:57

ViestiKirjoittaja JermuS » 3.12.2008 15:40

-98 66kw iv golf 470tkm.. Eikä tunnu missään! ;)

Retroman
-
Viestit: 188
Liittynyt: 26.4.2006 16:55
Viesti:

ViestiKirjoittaja Retroman » 3.12.2008 15:58

Vento 1.9aaz 420000km kolmas moottori menossa, 7laatikkoa ja 5turboa menny ja jtn muuta pientä => eli ei oikeen moitteen sanaa :P

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 3.12.2008 16:01

7 laatikkoa?!?! voi pojat teidän kera. :D Kuusakoski kiittää. :D

takkukasa89
-
Viestit: 13
Liittynyt: 9.12.2008 14:07

ViestiKirjoittaja takkukasa89 » 9.12.2008 19:26

kilometreistä ei tietoa, kymppitonni mittari.. omassa käytössä varmaan 40-50 tkm menny..

mikes75
-
Viestit: 67
Liittynyt: 6.1.2007 16:38

ViestiKirjoittaja mikes75 » 9.12.2008 22:58

Passat 3C vm .2005 1.9 TDI BKC moottori. 215tkm mittarissa.

Ollut edellisellä taksina, 197 tkm ajettu kun ostin varma ratkaisu 12 kk takuulla merkkiliikkeestä vuosi sitten. Huoltokirjan mukaan 178tkm kohdalla kytkin ja kaksoismassa mennyt vaihtoon. Itse vaihdatin ostaessa jarrulevyt eteen myyjän piikkiin :) Muuta ei tiettävästi ole ollut..Softattu 15tkm sitten (tmchiptuning) parani kones raakasti väännön ja tehon osalta. ns pitovehe !

Edellinen 1,9 TDi 130hv tiprtonic vm 2004 jossa 237tkm kohdalla kolmas tiptronic laatikkko kehiin.!. Oli mun viimenen VW automaatti kun toinen laatikko levisi jo 11 tkm jälkeen..

JNiska
-
Viestit: 79
Liittynyt: 19.5.2005 14:08

ViestiKirjoittaja JNiska » 10.12.2008 18:04

2.0 TDI BKD Skeida
129 000 km , josta softalla 70 000 km.
Softa veetty tappiin + 200 hp, +400 Nm, pakopainetta tolkuttomasti.
Saldona yks hajonnut ahdin.

Nappo
-
Viestit: 14
Liittynyt: 22.10.2008 20:09

ViestiKirjoittaja Nappo » 15.12.2008 14:05

98 golffi, AAZ:lla 238tkm, EGR pois käytöstä, vähän syöttöä.

j_bunny
-
Viestit: 9
Liittynyt: 14.12.2008 22:09

ViestiKirjoittaja j_bunny » 15.12.2008 15:35

itsellä1,6 td jetta manuaali jolla rullailtu jo 453 tkm. edellisen omistajan mukaan kesälä tehty kansi- sekä jakopääremppa. vielä meinaa penkkiin liimata ku ruuvista antaa lisää tekohengitystä.

Passat_tdi66
-
Viestit: 220
Liittynyt: 6.8.2003 12:44

ViestiKirjoittaja Passat_tdi66 » 18.12.2008 17:48

401tkm pyörähti juuri kolmoskoppasessa AAZ paku-variantissa. Jakohihna pitäis jaksaa vaihtaa kun 116tkm jo kelattu.. :-\

Muissa vähän vähemmän..

JuuPeL1
-
Viestit: 95
Liittynyt: 12.10.2008 16:22

ViestiKirjoittaja JuuPeL1 » 19.12.2008 14:52

Golf IV TDI (AGR) 98- vaivaset 411tkm =)

artos
-
Viestit: 331
Liittynyt: 7.2.2006 15:01

ViestiKirjoittaja artos » 20.12.2008 21:33

A6 Taudin mittarissa 327 tkm ja pieniä ilmavaivoja lukuunottamatta ei mitään ihmettelyn aihetta. Tästä en luovu.

Rivari-Ana
-
Viestit: 263
Liittynyt: 19.10.2005 17:10

ViestiKirjoittaja Rivari-Ana » 24.12.2008 15:38

täl hetkellä 452000 ja koneavattu tossa 300tkm kohilla. käy ja kukkuu hemmetin hyvin.

suorja
-
Viestit: 83
Liittynyt: 23.11.2004 15:24

ViestiKirjoittaja suorja » 27.12.2008 20:54

Päivitystä 11/11/2007 tilanteeseen:

-98 AFN kone, syncro+farkku. Tänään 380881 mittarissa, ei tehty koneelle yhtään mitään, paitsi vaihdettu/lisätty öljyä + normihuollot. Kytkin alkuperäinen. Tämänkin kesän ollut asuntovaunu perässä ja hyvin kulkee.

Tänä talvena tuli pikku vika. Akusta loppu vesi ja tuppasi hyytyä kesken starttauksen. Eipä muuta vikaa.

Lisää päivitystä

Nyt kertynyt mittariin 432 ja risat tuhatta. Samoilla teemoilla mennään eli öljyjä + peruskuluvia osia vaihdellaan. Puolta milliä odotellessa...


edit: laitetaanpas päivitys tähän. Nyt mittarissa reilu 488 tuhatta. Tukivarret edessä temppuilleet ja moniurahihna tiukkaajaa uusittu ja muuta pientä. Ei isompia murheita.
Viimeksi muokannut suorja, 21.4.2011 9:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Aleksi-
-
Viestit: 282
Liittynyt: 29.6.2008 16:42

ViestiKirjoittaja Aleksi- » 28.12.2008 12:56

635Tkm ajettu 1V Motti G2 keulilla kulki nuo kilometrit ilman koneenavausta :D
Sitte anto kans periks kun ajettu 1,5 barin ahdoilla 40 000km...

daniel09
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 3.1.2009 21:39

ViestiKirjoittaja daniel09 » 3.1.2009 22:05

Polo 1,9 sdi, 495000 km. Katsastin ja aattelin, että vuoden ajelen vielä.

Jiivee-
-
Viestit: 13
Liittynyt: 7.8.2008 20:05

ViestiKirjoittaja Jiivee- » 5.1.2009 16:32

täältä löytyy -94 1.9 Td Golffi ja ajettu 290000 km,Hyvin on pelannu ''pienten''koneen viritysten jälkeen,ja on päivittäisessä ajossa.tahtoo vain tehokkaammalla pumpulla täristä tyhjäkäynnillä :D

Palsu
-
Viestit: 5
Liittynyt: 19.12.2008 20:43
Viesti:

Meirän kalusto

ViestiKirjoittaja Palsu » 6.1.2009 21:47

Morjens !
Mulla on tuossa edelleen taksikäytössä oleva 2,5TDI Transkopteri
Kone (ACV) on hyvin palvellut , ajettu nyt 915500km, oli auki 727500km kohdalla käyntiongelmien takia. Venttiilit olivat painuneet istukoihin liian syvälle ja puristuspaineet olivat pudonneet liikaa. Vaihtokansi vaan ja liuskat ja renkaat ja matka jatkuu... Voitelusta on vastannut Lubrication Engineers (LE-8130 vaihtovali 40000 km (öljyanalyyseillä tutkittu toiminta)) ja hyvin menee... koneessa ei alakerrassa ollut muuta kuin ylimmät männänrenkaat olivat vähän kaventuneet, sylintereissä ei pykäliä... Turbo on alkuperäinen samoin ilmamäärämittari. Ensimmäinen omistaja ajoi 433000 taksissa ja minä olen jatkanut siitä sen lopun. Hiukan olen peltitöitä siihen tehnyt, kun tuo hiekka pirulainen tahtoo kuluttaa noita peltejä... Jakoremmit vaihdettiin jopulukuulla ja takatukivarret jotka tulivat AVK:sta, seuraava remminvaihto onkin jo miljoonassa klometrissä... Vaiht
eistoon on kerran vaihdettu laakerit Öljynä on LE-Almasol 600 ja öljynvaihto yleensä kytkimen vaihdon yhteydessä (n.300000)

Luotettavia kilometrejä kaikille toivoo Palsu

Ghidrah
-
Viestit: 72
Liittynyt: 8.12.2005 5:30

ViestiKirjoittaja Ghidrah » 8.1.2009 23:05

Golf 1.9 TD, AAZ-moottorilla ajokkina, kilometrejä nyt hieman yli 490 000. Alkaa kuulla äänestä, että moottorilla tekisi mieli uutta osaa sisään, mutta avattu ei vielä ole ainakaan yleisen tiedon mukaan.

azibi
-
Viestit: 173
Liittynyt: 18.5.2007 9:24

ViestiKirjoittaja azibi » 9.1.2009 20:24

Mitä palsu noihin transporterin takatukivarsiin tuli, että vaihtaa piti..? En oo kuullu aikaisemmin, että niitäkin täytyy vaihdella! :) Tuo alkuperäinen ilmamäärämittari noilla kilometreillä HIEMAN ihmetyttää..??

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 9.1.2009 21:25

Märsy vaihtu Variantti GeeKolmoseen jota siunattu jo 290tkm. Ja on alle 300 oikeasti ajettu. Löytyy GL varustelutaso.

Palsu
-
Viestit: 5
Liittynyt: 19.12.2008 20:43
Viesti:

ViestiKirjoittaja Palsu » 10.1.2009 1:46

No ilmamäärämittari on Pierburg ja siinä on leima poltettu kylkeen että 6/96 97 mallin autossa... Niin nuo takatukivarsista oli hiekka syönyt iskarinkorvat niin ohuiksi että niistä toinen ratkesi kappaleiksi ja toinenkin oli kulunut aikalailla, ja jousien alla varren päällä olevat levyt olivat jousen pään kohdalta kuluneet puhki ja kumihelat olivat jo hieman pehminneet, ei niissä muuta vikaa ollut. Nyt se on taas kuin uusi... :-) Pakoputkisto on vielä alkuperäinen joskin viimeisestä vaimentimesta on viimeinen peltikerros menossa...
Akuutimpi ongelma on tuo tyhjäkäynnin seilaaminen. Kone kyllä ulvahtaa startatessa, että oireet sopivat sammutinventtiiliin... Ilmanpuhdistimen suodin on vaihdettava 20000 km välein ettei pöly pääse koneeseen. Sillä on saatu pölyarvo öljyanalyysissa hyvin pieneksi josta johtuen myös rauta -arvot eli kuluminen on ollut todella vähäistä...

aakoo
-
Viestit: 9
Liittynyt: 24.8.2006 0:18

ViestiKirjoittaja aakoo » 10.1.2009 9:43

-06 3c 2.0tdi dsg ~320tkm ajettu. itte ajanu ~15tkm. hyvin on pelannu.

diffas
-
Viestit: 873
Liittynyt: 11.4.2008 14:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja diffas » 10.1.2009 13:19

240tkm juuri tullut lasiin.
Vaihdettu ei o ku syöttöpumppu, nokat ja ahdin, jotain normi kulutustavaraa
tietty kans. :)

pasi.
-
Viestit: 400
Liittynyt: 23.9.2004 19:43

ViestiKirjoittaja pasi. » 10.1.2009 18:54

entiset autot polo 1,9sdi-97 250tkm ei mitään vikoja,golf iv-99 1,9tdi 66kw agr 180tkm 1kpl turboja vaihdettu,golf iv-02 1,9tdi 66kw alh 150tkm ei vikoja,nykyinen golf v variant 20tdi -08 sport 22tkm ahtoputken jäätyminen..korjattu

Migself
-
Viestit: 85
Liittynyt: 3.5.2005 15:43

ViestiKirjoittaja Migself » 15.1.2009 13:41

96 vm passatti 1.9 tdi mylly on sahattu 579tkm ja käy ja kukkuu kuin "uudehko" ;D ei imeksi öljyäkään.

Capri-78
-
Viestit: 17
Liittynyt: 17.5.2006 21:57

ViestiKirjoittaja Capri-78 » 16.1.2009 16:02

550tkm T4 2.4D Transportteri. Kansi vaihdettu 2000km sitte ja sen jälkee alko merkkaa paikkansa!! Muute toimii ja kulkee hyvin

TOM1
-
Viestit: 3
Liittynyt: 10.7.2008 10:54

ViestiKirjoittaja TOM1 » 17.1.2009 10:06

Passat AHU koneella, mittarissa 417 000 ja tielle jätti hirveän kolinan ja ravistuksen saattelemana kun yksi nostaja päätti sanoa itsensä irti.

kiepo
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 15.1.2009 18:29

ViestiKirjoittaja kiepo » 17.1.2009 10:27

438tkm passat ahu koneella, ja 450tkm passat aaz.

Lartza
-
Viestit: 8
Liittynyt: 8.10.2008 6:06

ViestiKirjoittaja Lartza » 19.1.2009 14:22

-99 TDI AGR Ocu, ajettu nyt 421 tkm. Lisää tulee n. 1000 km viikossa.
Ei lastutettu, ei evryä eikä mitään muutakaan kuin säälimätöntä ajoa.
Tehot eivät persdynolla mitattuna tunnu paljoa kärsineen.
Takaiskarit ja joitain palloniveliä on pitänyt vaihtaa.
Niin ja tietty öljyt sillointällöin ;)

-L

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 22.1.2009 15:52

100 audi, 482 000 mittarissa. 2.5tdi aat

kansi auottu reilussa 450 000 kohdilla.

ei syö öljyä eikä liikoja ainetta. hyvin starttaa, vetoja on.

35i
-
Viestit: 328
Liittynyt: 14.9.2003 18:06

ViestiKirjoittaja 35i » 27.1.2009 16:59

-90 1.6td transporter, 245tkm ajettu. tähän asti ollut täysin vakio,nyt vasta syöttöpumpun sinetti irti.

ka-bu
-
Viestit: 78
Liittynyt: 27.10.2008 22:05

ViestiKirjoittaja ka-bu » 27.1.2009 23:03

LT 28 560tkm ja viimeviikonloppuna kansi ekaa kertaa irti..

redi
-
Viestit: 534
Liittynyt: 5.3.2007 13:01

ViestiKirjoittaja redi » 5.2.2009 22:52

-83 Golf mk1 1.6d vähän vajaa 360tkm ja on siihen kai jotain vaihdettu. Ainakin kaasuvivun tiiviste, suuttimet jne. huoltovihkon mukaan. Nyt odottelee turboa kylkeensä :)

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 6.2.2009 9:01

Golf 1 -80 paku, 466tkm taulussa ja kai sille jotain on tehty.. Alkuperäinen kone piti vaihtaa pois kun rupesi olla tunnit täynnä. Ja sitten TD-Jetta (jr) jonka koneen kilsoista ei mitään hajua, mutta öljynpaineet taitaa olla karkuteillä. -82 Jetta 1 1,6 dsl 430tkm joka ei kaipais kuin pienen käyttöentisöinnin eikä muutako leimalle :)

nj^
-
Viestit: 548
Liittynyt: 15.5.2008 17:38

ViestiKirjoittaja nj^ » 6.2.2009 14:16

Tutulla oli jo viime kesänä G1 1.6D:ssä rapiat 700tkm mittarissa, viimiset vuodet käytetty jäteöljyä, pihi kun on ja ei tuota konetta nyt ainakaan järkeä ole kunnostamaan lähteä :D

TINTTI
-
Viestit: 26
Liittynyt: 12.9.2005 19:57

ViestiKirjoittaja TINTTI » 2.3.2009 0:27

ex 320d e46 vm98 oli 363tkm mittarissa ja se on henk. koht enkat

Kaverilla on VW farkku Passat vm98 jolla on tätä nykyy +700tkm ja kone käy ku sveitsiläinen kello, ja starttikin meni vast +600tkm, tosin se huuti kun kissa jota vedettiin hännästä varmaan yli vuoden ennenku luovutti :-P

T-4
-
Viestit: 63
Liittynyt: 21.2.2007 20:26

ViestiKirjoittaja T-4 » 2.3.2009 9:29

transporter 2.5 tdi 290 tkm rullattu vakio 102 heppasena. Nyt mittarissa 325 tkm. Eli viimeset 35tkm rullattu isommilla suuttimilla, uudella ohjelmalla ja 3 bar mapilla. Kytkin ja jakopää vaihdettu 500 km sitten ja toimii ku junanvessa. (koputtaa puuta)

vorkkari
-
Viestit: 29
Liittynyt: 16.1.2009 9:52

ViestiKirjoittaja vorkkari » 2.3.2009 10:44

Pasaatilla ruuvattu nyt 367.000km. Nyt 15.03.2010 401500km. Ja 30.10.2013 493000km. Tosin kansi rempattu kun alkoi kannentiiviste päästän painetta jäähdytysjärjestelmään. Ei viittinyt laitaa kantta sellaisenaan takas kun oli kerran irti.
Viimeksi muokannut vorkkari, 30.10.2013 15:24. Yhteensä muokattu 4 kertaa.

Luigi81
-
Viestit: 4
Liittynyt: 2.3.2009 17:50

ViestiKirjoittaja Luigi81 » 2.3.2009 17:55

LT 28:lla rullattu 787000km...

vagmies
-
Viestit: 21
Liittynyt: 11.3.2009 11:10

ViestiKirjoittaja vagmies » 11.3.2009 11:42

Profiilin poloisella 261tkm ja hyvin pelaa, hihnan vaihto edessä. Tänään kävin konttorilla ja savut 0.6.

mjrx
-
Viestit: 4
Liittynyt: 3.2.2009 22:49

ViestiKirjoittaja mjrx » 15.3.2009 22:48

Vw passat 1.6d, 82/88, farkku,ml.380tkm.

dealer
-
Viestit: 680
Liittynyt: 10.1.2004 11:57

ViestiKirjoittaja dealer » 16.3.2009 17:04

1221000 ja matka jatkuu, MB V123 Lang 300D -85.

ketsa2
-
Viestit: 54
Liittynyt: 21.9.2008 20:28

ViestiKirjoittaja ketsa2 » 16.3.2009 19:44

Opel Astra G 2,0DI -98 328tkm ilmamäärämittarin ja naftan paluuletkujen vaihdolla, halppis täyssynteettisillä öljyillä. Matka jatkuu, ei huolta huomisesta.

Vw Golf V 2,0TDI -05 158tkm turbon ja kytkimen vaihdolla, Mobil1 Rallyformula öljyllä. Vikatilassa, ruostevaurioita pitäisi kesällä korjata.

Tuna_
-
Viestit: 343
Liittynyt: 12.3.2008 19:18

ViestiKirjoittaja Tuna_ » 16.3.2009 20:14

Vw Passat 1.9tdi AVB 2001 265tkm

Kytkin uusittu ja egr tulpattu, piakkoin hihnan ym härpäkkeiden vaihto edessä.

Voiteluaineen virkaa ajaa Neste Citystandard 5W-40, 15tkm saa ajella huoletta eikä tarvi lisäillä :)

kekkila
-
Viestit: 46
Liittynyt: 28.4.2009 22:14

ViestiKirjoittaja kekkila » 15.5.2009 10:37

Mersu 200 D -91 ml 989 000 km eikä mitään isompaa, paitsi ne pellit... :-)
passat -98 AFN 320 000 km, eli pitkä matka on passatilla vielä tuohon, taitaa vaatia 2,5 volkkaria keskimäärin.... :-)

make72
-
Viestit: 272
Liittynyt: 28.8.2005 9:11

ViestiKirjoittaja make72 » 23.6.2009 9:05

AFN 518tkm

kilpijoki
-
Viestit: 4035
Liittynyt: 16.9.2003 12:03

ViestiKirjoittaja kilpijoki » 23.6.2009 9:21

AJA 554tkm

e: 10.2.2010 571tkm
e2: 29.8.2010 584tkm
e3: 4.4.2013 639tkm
Viimeksi muokannut kilpijoki, 4.4.2013 21:27. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

tos
-
Viestit: 2001
Liittynyt: 26.2.2004 15:43
Viesti:

ViestiKirjoittaja tos » 23.6.2009 10:09

Vw Golf V 2,0TDI -05 158tkm turbon ja kytkimen vaihdolla, Mobil1 Rallyformula öljyllä. Vikatilassa, ruostevaurioita pitäisi kesällä korjata.

Uskallat vaan ajella tollasella litkulla ?
No kyllä ne nokat siitä kohta kuluu piloille :D

BKD 106tkm

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 23.6.2009 12:04

JR ~600tkm ellei enemmänkin. -97 uusittu kansi jonka jälkeen tullut 420tkm.

speedster
-
Viestit: 506
Liittynyt: 23.7.2003 14:19

ViestiKirjoittaja speedster » 2.2.2010 13:09

Vanhan aiheen nostoa, mielenkiinnosta kyselen miten paljon ajettuja 66kW TDi koneita täällä kirjoittelevilla nyt on? Tuommoinen +400tkm ajettu IV Golf kiinnostaisi, mutta aika lottoa taitaa olla koneen kesto?

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 2.2.2010 14:53

vento 1.9td aaz 525tkm n.90tkm sitten tehty koneremontti

66AGR
-
Viestit: 25
Liittynyt: 2.2.2010 9:05

ViestiKirjoittaja 66AGR » 2.2.2010 15:43

Itellä on 66 kw AGR 1.9 TDI ajettu 260 000 koskaan ei ole tielle jättänyt mutta muita ongelmia on aina ollut joista maininnan arvoisia ovat MAF N75 ja muut sähköviat jotka korjautuu yleensä akun kengän irrotuksella. ja häviävät sitten kokonaan,

nani
-
Viestit: 981
Liittynyt: 19.10.2006 16:28

ViestiKirjoittaja nani » 2.2.2010 16:27

tdi 66kw 1Z
460tkm.. ja tietääkseni kanttakaan ei ole käytetty irti :)

pelaa ku kello.

HeikkiS
-
Viestit: 282
Liittynyt: 26.6.2006 21:34

ViestiKirjoittaja HeikkiS » 2.2.2010 18:41

tuolla viikon meillä olleella pornstartterilla on takana 473tkm ja edelleen vaan etenee.. koneelle ei tiettävästi ole tehty muuta kuin hihnoja ja öljyjä vaihdeltu

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 2.2.2010 18:46

Octavia 1.9 TDi -2001. Ajettu 375 500km, viikossa tulee 1000km lisää.

Hyvin toimii, 15th välein öljyt vaihtelen.

Juhta
-
Viestit: 32
Liittynyt: 8.4.2007 11:28

ViestiKirjoittaja Juhta » 2.2.2010 18:50

Talouden eniten ajetun auton virkaa hoitaa autotallin uusin tulokas, Transporter 2.5TDI (65kW). Mittarissa nyt 308tkm, jota itse ajeltu n. 600km. Käy ja kukkuu kauniisti, kylmänä tosin käy vähän rykien. Mahtaako kuulua asiaan? Seuraavana tulee Polo 1.4TDI lukemalla 140tkm ja viimeisenä tallin noviisi A3 1.9TDIe lukemalla 5tkm.

Naftasukka
-
Viestit: 19
Liittynyt: 18.12.2005 14:16

ViestiKirjoittaja Naftasukka » 2.2.2010 18:56

1kpl

eli ACV Transporter ja vähän reilut 510000km mittarissa. Nyt reilun tuhannen kilometriä ollut lastun vaikutuksen alla ja parantaa kun sika juoksuaan
Viimeksi muokannut Naftasukka, 7.2.2010 22:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Spex
-
Viestit: 48
Liittynyt: 2.2.2010 12:55

ViestiKirjoittaja Spex » 2.2.2010 19:28

-02 74kw bora, ajettu 265 000 ja rapiat päälle..

make72
-
Viestit: 272
Liittynyt: 28.8.2005 9:11

ViestiKirjoittaja make72 » 3.2.2010 17:19

AFN 542tkm ihan tuoreella leimalla :)

Tuna_
-
Viestit: 343
Liittynyt: 12.3.2008 19:18

ViestiKirjoittaja Tuna_ » 3.2.2010 17:29

-01 AVB 74kw passat. Mittarissa 282tkm ja lisää tulee noin 1000km/vk vauhtia.

Ite ajellut nyt tuolla reilut 50tkm, ei suurempia ongelmia tuona aikana.

ari.kivinen
-
Viestit: 36
Liittynyt: 27.11.2009 21:16

pasuunalla

ViestiKirjoittaja ari.kivinen » 4.2.2010 7:30

vm96 1Z tdi pasuunalla takana vasta 447000 ja hyvin kulkee, huoltokirjaan jos katsoo niin öljyjä on vaihdettu :) No ehkä muutama satsi jarruosia, iskarit ja jouset, n75 ja jokunen jakoremmisarja. Ikiliikkujahan tuo, aika näyttää mitä kestää, n.90tkm vuodessa nielee :)

-ari-

mujunen
-
Viestit: 48
Liittynyt: 13.7.2007 19:00

ViestiKirjoittaja mujunen » 4.2.2010 18:26

Passat -00, AJM ,515tkm. Kansipahvi vaihdettu 150tkm.

T4 -95, AAB, 730tkm. Tarinan mukaan konetta ei aukaistu, en usko. Uusi laatikko 720tkm.

G1 Cabrio, JH, 230tkm. Kuluttaa öljyä sekä jäähdytysnestettä, muuten loistava.

Reaper
-
Viestit: 569
Liittynyt: 23.8.2003 18:17

ViestiKirjoittaja Reaper » 4.2.2010 19:24

-00 Golf AGR 206 tkm, vakio 66kw tekniikka,

velemu
-
Viestit: 93
Liittynyt: 25.7.2003 16:34

ViestiKirjoittaja velemu » 4.2.2010 19:30

Vähän sivuaa aihetta mutta corolla e10 2.0dsl 353tkm ja eukolla 430tkm.

Ja jetta 1.6bensa n.450tkm

sugardaddy
-
Viestit: 36
Liittynyt: 23.1.2010 22:19

ViestiKirjoittaja sugardaddy » 4.2.2010 20:27

vm92 gtd mk3 näppärät 290tuhatta näyttää mittari jossa vielä tuo total valokin on toiminnassa

Antto-
-
Viestit: 886
Liittynyt: 1.10.2006 1:05

ViestiKirjoittaja Antto- » 4.2.2010 20:36

Passat 3b 1.9tdi AHU (66kW) vm. 2000 176tkm mittarissa.

Huoltoja:
Jakoremmi 90tkm väli
Öljynvaihdot n. 8-13tkm välein (Mobil 0W40)
Alkuperäisvaraosa suodattimet

MAF antureita muistaakseni 2kpl, toinen kerta oli vakavampi tapaus.
1kpl ylätukivarsia vaihdettu apukuskin puolelle.
Tuulettajan visko tuhannen atomeiksi -> vaihdettu (n. 140-150tkm paikkeilla).

Vasta vaihdettu N75 turbon vierestä.
Viimeksi muokannut Antto-, 12.2.2010 0:56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

WEE-6
-
Viestit: 46
Liittynyt: 6.11.2008 14:37

ViestiKirjoittaja WEE-6 » 5.2.2010 15:55

-95 1.8TD Mondeo, 65kw uutena, vanha taksi, hyvällä huollolla ollu. Tällä hetkellä lukemaa 498tkm verran. Pelkillä hihnan- ja öljyjen vaihdoilla on menty. Nokassakaan ei näkyny mitään jurmuja ym. kulumaa ja käy hyvin, -25 pakkasestakin ilman lämmitystä käyntiin, toki pari kertaa pitää hehkuttaa. Nyt n. 10tkm ajan ollu paikallaan isompi Garretti, 10mm pumppu, iso cooleri ja muuta perinteistä, n. 150hp setti, ja hyvin tuo tuntuu kestävän. Lujalta koneelta kyllä vaikuttaa :) Öljynsyöntikin tapahtuu vain ulkoisesti, öljynjäähyttimen (vai olisko lämmitin??) tiputtaessa auton alle välillä aika runsaastikin. Todellakin aika huolettomaksi käyttödiiseliksi osottautunu. Ei oo kestoltaan ainakaan huonompi kuin TD/TDI. Tolla Mondeon 1.8td motilla ei oo sitten yhtäläisyyksiä muinaisiin Sierrojen 1.8td koneisiin, niitähän hajosi jo takuuaikana monilta..

akila
-
Viestit: 11
Liittynyt: 6.10.2007 20:39

AGR

ViestiKirjoittaja akila » 5.2.2010 18:01

Octavia -98:n mittarissa 501tkm. Parin viime vuoden ajalta keskikulutus 4,6 http://tankkaus.com/cardata.php?nr=26286
Moottori täysin alkuperäinen ja avaamaton eikä syö öljyä.

upi384
-
Viestit: 42
Liittynyt: 28.1.2008 20:50

ViestiKirjoittaja upi384 » 5.2.2010 21:33

Passat 3bg sedan 1.9Tdi 74kw AVB manuaalilla ajettu 274tkm.

Auto on ollut minulla noin parisen vuotta ja 80tkm.
LongLife huollettu kunnes 270tkm kohdalla vaihdoin jakopään hilut ja kiinteän vaihtovälin öljyt.

Muutamia vikojakin on ollut:
Ilmastoinnin painetunnistin oli rikki. Vaihdettu.
Takaluukku ei avaudu sähköisesti edelleenkään.
Laturin vapaakytkin alkoi luistamaan. Vaihdettu.

Mitään muuta varsinaista vikaa ei ole ollut.
Iskarit taitaa edessä olla lopussa, kun lotisee eikä nivelistä löydy väljää.
Normaalit huollot ja remmin yms. vaihdot vain eikä kone puolelle ole tehty muutoksia (egr yms.)

harald
-
Viestit: 241
Liittynyt: 26.3.2005 22:59

ViestiKirjoittaja harald » 5.2.2010 23:45

A4 q AVF, 210 tkm. Itse ajanut 203 tkm lähtien. Laippa auttoi, olemassa oleva softa ok. Laturin vapaapyörä nyt ainakin oireilee.

Ilmansuodattimen lumisihti oli aivan täynnä lehtiä ja itikoita, tuntuu siltä että jokaisen auton minkä ostan olen ensimmäinen joka imuroi sen ilmapuhdistinlaatikon.

Castrolin ölpät 10 tkm välein sitten 180 tkm huollon.

hustlerhoff
-
Viestit: 205
Liittynyt: 22.1.2010 3:19

ViestiKirjoittaja hustlerhoff » 6.2.2010 0:12

Kohta on meidän '95 Passat sisäänajettu... 490 000km tulee piakkoin täyteen.

nj^
-
Viestit: 548
Liittynyt: 15.5.2008 17:38

ViestiKirjoittaja nj^ » 6.2.2010 1:04

w201 2.5DT 255tkm, oli 250tkm kun ostin =)

golpero
-
Viestit: 828
Liittynyt: 19.11.2009 0:45

ViestiKirjoittaja golpero » 6.2.2010 1:15

81kW AHF. Rapiat 414.000km. Viime katsastukseen tarvis uusia jarruletkut eteen. Suurin murheenkryyni ollut automaatti-ilmastointi, joka kyllä vihdoin ja viimein kunnossa. Moottori alkuperäinen ja avaamaton. Toki voihan se vaikka huomenna porsia :)

RcTero
-
Viestit: 74
Liittynyt: 14.7.2009 22:42

ViestiKirjoittaja RcTero » 6.2.2010 10:22

-94 variant Golffi 1z moottorilla,evry nappi. Reilut 405tkm ajettu.Itsellä ollut vuodenverran ja kytkimen oon vaihtanut. Ei taida moottoria muuten suuremmin olla rempattu. Korjauslistalla lohkon huohotin..jostain sieltä suunnalta vuotaa öljyä.

viissa
-
Viestit: 5
Liittynyt: 5.11.2007 11:34
Viesti:

ViestiKirjoittaja viissa » 7.2.2010 10:24

Caddystä ei tietoo monesti on mittari pyörähtäny ympäri. 2.0td avensis jolla mittarissa reilu 670tkm.

Jope86
-
Viestit: 48
Liittynyt: 2.4.2008 21:11

ViestiKirjoittaja Jope86 » 7.2.2010 20:44

pasuunaan pyörähti puoli miljoonaa perjantaina mittariin.. pitäisikö sen kunniaksi laittaa Bosiot ja isompi puhallin??:)

Tuuran
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 27.1.2010 18:39

ViestiKirjoittaja Tuuran » 10.2.2010 10:46

VW Touran II 2,0Tdi Dsg -08
282tkm (ex-taxi)
Lähtee vähän nihkeästi käyntiin kylmänä, muuten kone ja laatikko toimivat nätisti.

santikko
-
Viestit: 123
Liittynyt: 27.5.2009 15:46

ViestiKirjoittaja santikko » 10.2.2010 12:19

ahu passat -98 66kw variant, 555tkm rullattu, kansiremppa kuulemma tehty, pitää turboa vaihtaessa kattoo nostajat ym.

RATSUNI
-
Viestit: 162
Liittynyt: 28.4.2006 12:17

ViestiKirjoittaja RATSUNI » 10.2.2010 12:30

Cordoba 1.9TDI AHU 360tkm<-- toimii

L_M
-
Viestit: 12
Liittynyt: 31.12.2009 15:23

ViestiKirjoittaja L_M » 10.2.2010 19:56

296 tkm ajettu -99 2,5TDI transportteri (maf N75 vikoja) ei vetoja.....mut kait kohta...vikakoodi : "imusarjan paine"..........=)

Jakke_
-
Viestit: 61
Liittynyt: 31.3.2008 0:16

ViestiKirjoittaja Jakke_ » 11.2.2010 23:04

427tkm aaz:lla, jakopäätä vois laitella varmuuden vuoksi vaikka remmin vaihdosta ei kauaa aikaa :) kulutusosia mennyt ja ajonesto poistettu yms. timmissä kunnossa tuntuu olevan, toistaseks - kop kop

Polo11
-
Viestit: 34
Liittynyt: 30.8.2009 9:01

ViestiKirjoittaja Polo11 » 12.2.2010 10:36

VW Polo 1.4TDI 59KW United vielä alkutaipaleella (rekisteröity 15.7.09). Kilometrejä kertynyt mittariin 12.500. Mitään ongelmia / vikoja ei ole ollut tähän asti, ei moottorissa eikä muussakaan tekniikassa.
Toivottavasti saan nauttia huolettomista kilometreistä myös tulevina vuosina.

diesel power
-
Viestit: 130
Liittynyt: 19.7.2006 15:56

ViestiKirjoittaja diesel power » 12.2.2010 23:51

MB 300d 12v 530tkm(kone vaihtuu rempattuun turbolliseen tässä lähiaikoina), MB w124 300d 24v 470tkm, Skoda Fabia vrs 180tkm.

Piedro
-
Viestit: 725
Liittynyt: 4.11.2009 7:31

ViestiKirjoittaja Piedro » 13.2.2010 10:43

Td vento ja 379tkm mittarissa eikä tunnu missään :) Syöttöjä ruuvattu maltillisesti


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa