Tpr 2,4D syöttöpumpun räjäytyskuvat hakusessa...
Valvoja: ffp jäsenet
Tpr 2,4D syöttöpumpun räjäytyskuvat hakusessa...
Elikkä mulla on työn alla portterin koneen kasaus ja tuossa kun sahailin löpöä järjestelmään havaitsin pumpun vuotavan oikein tosissaan löpöä käyttöakselin juuresta. Pumpun räjäytyskuvan jos saisin niin se helpottaisi työtä aikalailla. Sähkäriin vois heittää....
joo mullakin olis tarvetta kun tuo syncro oli 1,5 kk jäähyllä kun jakolaatikko sylkäisi rojut pihalle noh tänään sain auton muuten kuntoon mutta nyt kusee toi pumppu "kaasuvivun" akselista. eli saako/pystyykö siihen vaihtamaan itse sen stefan?
luin jostain että siihen sais korjaussarjan (akseli,stefa ja joku holkki) maksaa muutaman kympin. mitä kaikkea se sylkee naamalle kun ottaa sen kannen auki?
jousia ja kuulia tietysti mutta saako niitä ikinä sinne takaisin? kiitoksia etukäteen.
niin ja autohan oli vw transporter syncro 2.4d vm93 pumpun tyyppiä en tiedä.
luin jostain että siihen sais korjaussarjan (akseli,stefa ja joku holkki) maksaa muutaman kympin. mitä kaikkea se sylkee naamalle kun ottaa sen kannen auki?
jousia ja kuulia tietysti mutta saako niitä ikinä sinne takaisin? kiitoksia etukäteen.
niin ja autohan oli vw transporter syncro 2.4d vm93 pumpun tyyppiä en tiedä.
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
Juu, konkkaan mennyt.
Holysmokelta muistaakseni löytyy juttua tuosta vaihdosta ja linkkejä räjäytyskuviin. Ei sieltä mitään pitäisi putoilla, merkkaa kaasuvivun asennon siihen akseliin, löysää syöttöruuvin ja toimii rauhallisesti. :) kaikki lika on sitten pahasta.
Edit. linkkejä:
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=43862
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=50840
http://www.holysmoke.fi/forum/viewtopic.php?t=1246
Holysmokelta muistaakseni löytyy juttua tuosta vaihdosta ja linkkejä räjäytyskuviin. Ei sieltä mitään pitäisi putoilla, merkkaa kaasuvivun asennon siihen akseliin, löysää syöttöruuvin ja toimii rauhallisesti. :) kaikki lika on sitten pahasta.
Edit. linkkejä:
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=43862
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=50840
http://www.holysmoke.fi/forum/viewtopic.php?t=1246
Kaivetaas vanha topikki esille asiaan liittyvän ongelman myötä, Akselin varteen o-rengas vaihdettu, remontin jälkeen ei lähde käymään. Tosin akkukin loppui sahauksen yhteydessä, mutta voiko kaasuvivun väärä asento aiheuttaa tällaisen ongelman? Vai auttaako asiaan vain pitkä sahaus että pumppu täyttyy dieselistä?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa