Eli aina kylmänä käynnistettäessä käy hetken ja sitten kierrokset laskee ja loppujenlopuks sammuu, lämpimänä ei mitää ongelmaa.. Tämä kaikki alkanut tapahtuun kun kävin ostamassa paikallisesta ad-liikkeestä uuden maffin.. Autoon laitettu "köyhänmiehen lastu" = (vastus).. Alkuperäisellä mutta poratulla maffilla ei ko. vikaa ollu..
Auto muutenkin tuntuu todella laiskalle 2500 kierroksen jälkeen, vallankin isommilla vaihteilla ei tunnu kiihtyvän siihen malliin kuin odottaisi noilla 115hv/385nm lukemien kulkevan..
Jos jollain nippelitietoa niin mielellään otetaan vastaan..
AJM sammuu starttauksen jälkeen..
Valvoja: ffp jäsenet
Vie maffi takas ja hae vw:ltä suosiolla vaihto-osa. Tuosta kyseisestä osasta saa muutenkin päänsäryn.. Toki esim. rikkinäinen lämpötila-anturi tekee kiusaa yleensä vaan kuumalla koneella..
Itsellä oli joskus samantyyppinen vika kun joku piuha oli huonosti kiinni testailujen jälkeen, mutta tässä on tuskin siitä kyse.
Itsellä oli joskus samantyyppinen vika kun joku piuha oli huonosti kiinni testailujen jälkeen, mutta tässä on tuskin siitä kyse.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 64 vierailijaa