1z kkk k26 soveltuvuus?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Vwautio
-
Viestit: 37
Liittynyt: 10.11.2016 21:49

1z kkk k26 soveltuvuus?

ViestiKirjoittaja Vwautio » 27.10.2018 12:34

Terve.
Elikkä olis mersun 3l konneesta kkk k26 turboja itellä ja 1z passattiin tarvis isomman föönin niin onko tuollainen kombinaatio mahottomuus saada toimimaan edes kohtuullisesti?
Mielellään 2500rpm jos lähtis mukaan kunnolla, onko kenelläkään kokemusta ja jos on millä hiluilla?

Sen verran on kokemusta itsellä ahtimesta että
1.6td:ssä tuo ahin lähtee kolmosvaihteella 2000rpm pikkuhiljaa heräämään mutta vasta ~3000rpm saavutetaan 1bar ja ~3300rpm 1.5bar

Toinen kysymys että meneekö 1.6td koneen pakosarja 1.9tdi mottiin?

Ja kolmanneksi onko kukaan soveltanu mesen hukkisgarrettia onkoha se nyt gt20 220cdi konneesta tällaiseen, miten hyvin herää ja mihin asti riittää?

Tavoitteeksi passatista ois saaja 150-170hp ja veto alue mielellää 2500rpm ylöspäin. Varmasti muuttuva siipistä joku ehottaa ja sellainen saattas olla hyvä vaihtoehto mutta haluttas kokeilla miten saa hukkis ahtimen toimimaan ihan vaan mielen kiinnon takia.

p0wer
-
Viestit: 1776
Liittynyt: 13.8.2004 12:08
Viesti:

Re: 1z kkk k26 soveltuvuus?

ViestiKirjoittaja p0wer » 27.10.2018 13:07

Toimii. Menee. On varmasti, vajaaseen pariin sataan. Hukkis on hyvä. Tarvitset myös isomat suuttimet ja customsoftan lopullisen paketin kaveriksi.

Vwautio
-
Viestit: 37
Liittynyt: 10.11.2016 21:49

Re: 1z kkk k26 soveltuvuus?

ViestiKirjoittaja Vwautio » 29.10.2018 15:32

Mistä löytys kohtuuhintanen ja hyvä ohjelmoija mieluusti oulun ja jyväskylän välistä, jos ja kun saa rauta muutokset toteutettua? Ja onko 1z purkki huono lähtö kohta ohjelmointiin vai kannattasko joku uudempi purkki vaihtaa tilalle, (vaikka asv konneen) vai onko mitään merkitystä ohjelmoinnin ym kannalta?

p0wer
-
Viestit: 1776
Liittynyt: 13.8.2004 12:08
Viesti:

Re: 1z kkk k26 soveltuvuus?

ViestiKirjoittaja p0wer » 29.10.2018 16:30

Jos 8 bittinen niin huono, ja jos 16 niin hyvä. ASV:n boksissa erilainen liitin, ei kannata. Sopivia ecuja pitäisi löytyä minultakin hyllystä. Jos swappi täytyy tehdä, vaatii myös joskus parin johdon vaihtamisen liittimessä eri kohtaan. Custom-ohjelmointia löytyy tuohon välimaastoon paljon, laitan sinulle viestiä näistä aiheista.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa