Tuossa törmäsin uuteen ihmeeseen vag, maailmassa. Tarkoitus ruuvata bkd-touranista turbo pöydälle, alko ihmetyttää vaan tuo vänkärin vetoakseli joka on ns. Kaks osanen, eli siinä on puolessa matkassa jonku sortin kannake ja laatikon päässä ei oo niitä perinteisiä xzn-kanta ruuveja mitkä esim. 1.9tdi.ssä on.
Kysymys.
Pitääkö tuo vetari irrotella eka siihen kannakkeeseen asti, sit se kannake ja nykästä se loppupätkä laatikosta jollon öljyt on lattialla? Riittääkö sen alkupätkän irrotus? Tarviiko ollenkaan koskee vetariin?
Vetoakseli/turbo touran 2.0tdi
Valvoja: ffp jäsenet
Re: Vetoakseli/turbo touran 2.0tdi
Itse itselleni vastaten,ulompi pätkä normisti irti pyörännavasta ja sisempi pää xzn avaimilla, se pois tieltä, sit sen kannakkeen takaa 3kpl pultteja irti ja nykäisy ni lähtee se sisempi, eikä tullu ees öljyä, sit kannake kolmella xzn.pultilla irti ja on tilaa, mut täytyy sanoa että on kyllä vittumainen savotta tunkkipelissä tuo bkd.n turbon irrotus, tuo s...tanan egr-lauhdutin joutas kyllä työntää juurikin sinne ihteesä...mutta 2,5tuntia ni turbo on nyt pöydällä. Työ voitto!
Re: Vetoakseli/turbo touran 2.0tdi
Onhan se tunkilla Joo.. Nosturilla alakautta n. Tunnin homma irroitus kiinnitys..
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa