AWX ahto-ongelma
Valvoja: ffp jäsenet
AWX ahto-ongelma
Terve! Edellinen vakioturbo anto periks niin vaihoin uuden vakioahtimen kiinni ja ongelmana on että ei vedä kiihdyttäessä. Vika tuntuu olevan limpmoden tyyppistä. Ahtovuotoja ei ole. Ahtaa vapaalla vähä alta 1bar ja 3k rpm ja ahto tipahtaa nollaan. MAF liitin otettiin irti ja ei vaikutusta mutta mapin liittimen irti nii käynti muuttui heti ja ei ahtanut ollenkaan. Myöskin n75 toimii. Alkaa neuvot loppumaan kesken ja motivaatio hiipuu :D
Re: AWX ahto-ongelma
Laitoitko uuden vai "uuden" ahtimen? Helppo testi olis käyttää alipainetesteriä, liikkuuko säätötanko alipaineella?
Re: AWX ahto-ongelma
Axi kirjoitti:Laitoitko uuden vai "uuden" ahtimen? Helppo testi olis käyttää alipainetesteriä, liikkuuko säätötanko alipaineella?
Ihan pakasta vedetty ahdin kyseessä
Re: AWX ahto-ongelma
Vikakoodit lukuun, sitten ajoon testerin kanssa.
Re: AWX ahto-ongelma
Axi kirjoitti:Vikakoodit lukuun, sitten ajoon testerin kanssa.
Vikakoodeiksi tulivat nämä:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1157 - 35-10
17564 - Manifold Pressure Sensor (G71) Open/Short to Ground P1156 - 35-10
Re: AWX ahto-ongelma
Eli näin yhtäkkiä: Joko tuon uuden ahtimen säädöt ovat niin päin p..tä, että ahtaa anturin täysin tyrmään, tai sitten ahtoaineanturi (tai sen johtosarja) on rikki.
Mitta-arvoista asia selviää.
Kaverilla oli Transporterissa kesällä johto poikki, siihen oli uusittu turbo, ahtopaineanturi, dpf tyhjätty ja ohjelmoitu...
Mitta-arvoista asia selviää.
Kaverilla oli Transporterissa kesällä johto poikki, siihen oli uusittu turbo, ahtopaineanturi, dpf tyhjätty ja ohjelmoitu...
Re: AWX ahto-ongelma
Axi kirjoitti:Eli näin yhtäkkiä: Joko tuon uuden ahtimen säädöt ovat niin päin p..tä, että ahtaa anturin täysin tyrmään, tai sitten ahtoaineanturi (tai sen johtosarja) on rikki.
Mitta-arvoista asia selviää.
Kaverilla oli Transporterissa kesällä johto poikki, siihen oli uusittu turbo, ahtopaineanturi, dpf tyhjätty ja ohjelmoitu...
Elikkä tankoa säätämään ja tangon alapuolella olevaa ”rajotinruuvia” vai?
Re: AWX ahto-ongelma
Ei se tankokaan pitäisi oleman ihan perseellään edes tehdasuudella orkkisahtimella. Tai jos olisi, niin kyllä niitä ahtoja löytyisi jokatapauksessa, joko alakierroksilta tai yläkierroksilta.
Myöskään paikallaan kaasutellessa ei ahtojen pitäisi nousta yhteen baariin?
Jonkinlainen logitus VCDS:n kanssa nurkkapyörityksellä ja parilla täyskaasukiihdytyksellä olisi mukavaa katsottavaa.
Myöskään paikallaan kaasutellessa ei ahtojen pitäisi nousta yhteen baariin?
Jonkinlainen logitus VCDS:n kanssa nurkkapyörityksellä ja parilla täyskaasukiihdytyksellä olisi mukavaa katsottavaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa