Katsotaan löytyisikö täältä apua/tietämystä...
Mulla on suraava onkelma..VW golf mk4 vm99 1,9tdi(agr) ottanu siipeensä ja joutaa verkon painoksi. Nooh, uusi luovutus moottori olisi ATD.. eli pumppusuutinkone. Meneekö yks yhteen johtosarjat ja selviänkö kuinka murheitta tekniikan vaihdosta? Atd koneeseen löytyykaikki boksit, virtalukko ja muutkin hilppeet(toistaiseksi purkuautossa vielä kiinni vm tais olla 00).
1,9TDI tekniikan vaihto alkoi huolestuttaa
Valvoja: ffp jäsenet
Re: 1,9TDI tekniikan vaihto alkoi huolestuttaa
Tarviit johtosarja, ecu jne... Tankkiin sähköinen pumppu kun sitä ei agr oo.. Kyllä sulla hommaa riittää tuossa
Re: 1,9TDI tekniikan vaihto alkoi huolestuttaa
-tarzi- kirjoitti:Tarviit johtosarja, ecu jne... Tankkiin sähköinen pumppu kun sitä ei agr oo.. Kyllä sulla hommaa riittää tuossa
Eli homma luonnistuu ku jaksaa vaihtaa kaikki sähkö hilut samalla kertaa? :| no onhan siinä hommaa mutta ei ilmeisesti tekemätön paikka=D
Re: 1,9TDI tekniikan vaihto alkoi huolestuttaa
Hyvällä lykyllä tuossa -99 autossa on IMMO2 ja tuossa -00 autossa IMMO3 eli vaikka ottaisit ECUn, mittariston ja virtalukon avaimineen siruineen tuosta uudemmasta autosta, tulee silti ongelmia kun se uudempi mittaristo etsii airbag-ohjainta sekä ABS-ohjainta can-väylältä ja ne tuskin ovat kytkettynä väylään tuossa vanhemmassa autossa. Toki jos vaihdat nekin ja johdotat väylän niillekin...
Re: 1,9TDI tekniikan vaihto alkoi huolestuttaa
Mulla on hallilla -99 Golf, joka on ollut AGR:lla alun perin ja paikallaan on 00-vuotinen AJM-pumppari.
Tuosta juuri muuta tiedä, kuin että oli toimiva kun minulle tuli. Nyt osittain purettu, jääradalle menossa.
Totta ehjiä AGR:iakin vielä löytyy, paljon vähemmällä vaivalla pääsee?
Tietenkin, jos haluaa rakennella... Voi vaan tulla paljon kalliimmaksi kuin ehjän vastaavan auton osto.
Tuosta juuri muuta tiedä, kuin että oli toimiva kun minulle tuli. Nyt osittain purettu, jääradalle menossa.
Totta ehjiä AGR:iakin vielä löytyy, paljon vähemmällä vaivalla pääsee?
Tietenkin, jos haluaa rakennella... Voi vaan tulla paljon kalliimmaksi kuin ehjän vastaavan auton osto.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Re: 1,9TDI tekniikan vaihto alkoi huolestuttaa
Esim. -98 A3:ssa on ABS, mittaristo ja ECU väylässä kiinni.
Re: 1,9TDI tekniikan vaihto alkoi huolestuttaa
Axi kirjoitti:Mulla on hallilla -99 Golf, joka on ollut AGR:lla alun perin ja paikallaan on 00-vuotinen AJM-pumppari.
Tuosta juuri muuta tiedä, kuin että oli toimiva kun minulle tuli. Nyt osittain purettu, jääradalle menossa.
Totta ehjiä AGR:iakin vielä löytyy, paljon vähemmällä vaivalla pääsee?
Tietenkin, jos haluaa rakennella... Voi vaan tulla paljon kalliimmaksi kuin ehjän vastaavan auton osto.
Jep. Idea oli siirtää leimattuun koppaan kohtuu reippaalla tahdilla purkuautosta romut. Muutta taitaa jäädä siirtämättä nyt kun pääs itsekki tutkiskelee sähkökaavoo ja kytkiksiä.. täytyypi alkaa metsästää ehjää lohko/kansi pakettia. Kiitos kaikille vastauksista =)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 57 vierailijaa