T5 transporter kansiremppa
Valvoja: ffp jäsenet
T5 transporter kansiremppa
Onko miten iso töinen homma bnz koneen kansiremppa? Todennäköisesti vähintään tiiviste vuotaa kun tekee painetta paisuntasäiliöön. Ilmeisesti ei tuo bnz oo kaikista herkin kantta halkaisee kun google ei juttuja löydä... Olisko kenelläkään tiedossa kuka hoitais homman pohjois-savon alueella?
Re: T5 transporter kansiremppa
Ohjeaikaisesti reilu 10 tuntia.
Erikoistyökalut tarvitsee koneen ajoittamista varten, maksavat muistaakseni 250 e luokkaa.
Saattaisi olla järkevää laittaa koko kansi uusiksi seuraavien ominaisuuksien vuoksi: Kuluvat suuttimien reiät, nokka-akseli ja nostimet. Venttiilien ohjurit tod. näk. väljät. Pakosarja tykkää vääntyillä, kannattanee oikaista samalla.
Pakosarjan mutterit uusiksi, hehkut uusiksi, turbon ja pakosarjan välinen kartiotiiviste ja laippa.
Pumppusuuttimien o-renkaat kannattaa vaihtaa samalla, ja pumpparien johtosarja.
Yhden tuommoisen tein kesällä, oli ensimmäinen tuommoinen. Ei se paha ollut näin jälkeenpäin mietittynä.
Erikoistyökalut tarvitsee koneen ajoittamista varten, maksavat muistaakseni 250 e luokkaa.
Saattaisi olla järkevää laittaa koko kansi uusiksi seuraavien ominaisuuksien vuoksi: Kuluvat suuttimien reiät, nokka-akseli ja nostimet. Venttiilien ohjurit tod. näk. väljät. Pakosarja tykkää vääntyillä, kannattanee oikaista samalla.
Pakosarjan mutterit uusiksi, hehkut uusiksi, turbon ja pakosarjan välinen kartiotiiviste ja laippa.
Pumppusuuttimien o-renkaat kannattaa vaihtaa samalla, ja pumpparien johtosarja.
Yhden tuommoisen tein kesällä, oli ensimmäinen tuommoinen. Ei se paha ollut näin jälkeenpäin mietittynä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 70 vierailijaa