Kierrosluku mittariston takana on 3pinninen liitin mutta mittariston takaa ei löydy piuhoja.... vai kulkeeko ne siitä isosta vaikeasta liittimestä? (Tällä hetkellä ei toimi kiertokulku mittari) (joku on joskus laturista lähtevästä piuhasta ottanut haaroituksen mutta syy ei ole tiedossa)
Kytkimen kohdalla on sulakkeet ja releet mutta mistä löytyisi kaavat/tiedot. Osa releistä paikoillaan osasta puuttuu... (yhden releen paikalle oli työnnetty musta piuha kiinni??? (Liekkö huvikseen joku tehnyt.)
Kone tilan puolella kuskin kohdalla semmoinen nytkin kokoinen musta mötikkä kone tilassa poikittain. Niin siitä lähtee vaijeri mutta minne sen pitäisi mennä? Toinen pää on poikki ja roikkuu kone tilassa.
Mittariston toiminnot+sähkö toiminnot aaz 1.9td (vm 95)
Valvoja: ffp jäsenet
Olisiko roikkuva vaijeri pumpusta? Joissakin malleissa menee aikaistus kylmäkäynnistykselle ja myöhästys ekohippihommeleihin.
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... 845f36bb2f
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... 845f36bb2f
Vaijeri tulee mustasta mötikästä joka ihan nopeusmittarin Vaijerin vieressä. Siihen menee toiseen päähän myös (ehkä ) paineilma letku.
Sekä kolme piuhaa. Keltainen.vihreä. punainen.
Nopeusmittari toimii (vaijeri oli irti)
Kierrosluku mittari ei sano mitään...
Miksi hehkutusvalo välillä palaa pitkään ja välillä vilkuttaa... oli käynnissä tai silloin kun on odottamassa et hehkutus loppuu...
Myös öljy valo vilkuttaa samaan tahtiin hehkun kaa kun odottaa hehkutusta. Heti on kyllä sammunut kun käynnistää auton..
Sekä kolme piuhaa. Keltainen.vihreä. punainen.
Nopeusmittari toimii (vaijeri oli irti)
Kierrosluku mittari ei sano mitään...
Miksi hehkutusvalo välillä palaa pitkään ja välillä vilkuttaa... oli käynnissä tai silloin kun on odottamassa et hehkutus loppuu...
Myös öljy valo vilkuttaa samaan tahtiin hehkun kaa kun odottaa hehkutusta. Heti on kyllä sammunut kun käynnistää auton..
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa