passat 3b 1.9 ahu

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

joni84
-
Viestit: 81
Liittynyt: 25.2.2007 16:35

ViestiKirjoittaja joni84 » 1.1.2016 19:09

Kyllä sillä ajaa voi ,kun ottaa ecun boxista sulakkeen irti 15a.Tosin sitten ei edelleenkään tule virtaa maffille,ja n75 venttiilille, sekä pumpun ennakosäätösolenoidille ja n18 venttiilille ,koska ne menee sen kautta. Tollasta vika koodia kuulemma anto. 04f5 kuulemma aineki ne väittivät.

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 1.1.2016 21:24

Vian diagnosointiin on nyt annettu rutkasti vinkkejä, jopa useampaankin kertaan. Jäämme innolla odottamaan ratkaisua.

joni84
-
Viestit: 81
Liittynyt: 25.2.2007 16:35

ViestiKirjoittaja joni84 » 2.1.2016 1:56

No itse en osaa mitää sille tehdä niin vien kaverille joka ilmeisesti osaa.

zz-top
-
Viestit: 24
Liittynyt: 19.6.2008 18:33

ViestiKirjoittaja zz-top » 2.1.2016 14:39

https://www.facebook.com/MK-Korjaamopal ... =ps_result


tuonne ajattelin maanantaina työnnellä autoa

mikalie
-
Viestit: 381
Liittynyt: 16.12.2008 16:31

ViestiKirjoittaja mikalie » 2.1.2016 14:47

Mielenkiinnosta. Onko tuo zz-top ja joni84 sama henkilö? Miksi kaksi nimimerkkiä? Onko tämä trolli?

VMJ
-
Viestit: 811
Liittynyt: 29.6.2008 11:17

ViestiKirjoittaja VMJ » 2.1.2016 14:59

On sama henkilö, joni84 profiilissa oli aiemmin s.postina zz-topjotain..

Eikö muka kukaan ole tätä huomannut aiemmin?

itselle kävi selväksi jo ketjun alussa...

zz-top
-
Viestit: 24
Liittynyt: 19.6.2008 18:33

ViestiKirjoittaja zz-top » 2.1.2016 15:15

Niin onko sillä väliä joskus unohdin toisen profiilin salasanan

mikalie
-
Viestit: 381
Liittynyt: 16.12.2008 16:31

ViestiKirjoittaja mikalie » 2.1.2016 15:19

Onhan tuo vian selvittely ollut asianomaiselta hieman ihmeellistä. Hyviinkään neuvoihin ei ole oikein tartuttu. www.hekoheko.fi jne.

joni84
-
Viestit: 81
Liittynyt: 25.2.2007 16:35

ViestiKirjoittaja joni84 » 2.1.2016 15:23

No kyllähän sitä katselisi autoa enemmänkin ei ole paikkaa missä katsella ja ulkona pakkasta ni eipä oikee ole voinnut katsella.

Ja trolli en kyllä ole Jos ei uskota saa tulla pirssiä katsomaan.

joni84
-
Viestit: 81
Liittynyt: 25.2.2007 16:35

ViestiKirjoittaja joni84 » 3.1.2016 12:51

Jos sen sulakkeen takana menee maff, n75, ja n18, ja map ja pumpun ennakonsäätö solenoidi ni jossain niissähän se vika sit on . Tosin kaikkia nuita irroitettu ,ja kokeiltu paitti se ennakon säätimen johtoa ei sen ,ku irroittaa tuski ees käynnistyy.

kozel
-
Viestit: 1021
Liittynyt: 11.7.2005 14:09

ViestiKirjoittaja kozel » 4.1.2016 19:55

Johto kiinni startatessa puskee tosi kitkerää valkosta savua. Lähti käyntiin kun pumppua pisti reilusti myöhäselle. Nyt ajossa ahtaa sen 0.6-0-8 helposti.. Renkaissa tosin pito loppuu nyt sitten.

Vielä kun sais hienosäädön kohdalleen VCDS:llä.

joni84
-
Viestit: 81
Liittynyt: 25.2.2007 16:35

ViestiKirjoittaja joni84 » 4.1.2016 21:11

kozel kiitoksia kovasti kyllä se auto vielä tulee kuntoon onneksi suostuit laittamaan:). Renkaissa pito voi joo loppua kun ovat aika vanhat.

kozel
-
Viestit: 1021
Liittynyt: 11.7.2005 14:09

ViestiKirjoittaja kozel » 5.1.2016 23:15

Pumppu nii pahasti metsässä että ihan mekaaninen kello kouraan ja pumppu edes kartalle ja sitten VCDS hommat lopuks. Pumpun kiinnityspultin kupeeseen tein merkin lähtökohdasta ja nyt kun pumppu on kohdallaan niin merkkien väli on jotai 15mm :D

Liekkö on pumpun säätö tehty siirtämällä jakohihnaa pumpun hihnapyörällä ja jako tehty merkkaamalla. Sitten kun jako hypänny niin tehty lukitustapein ja sitten onkin tuo pumpun ajotus jossain muualla kun kohdallaan. Ei oikei muuta mahdollisuutta keksi.

Axi
-
Viestit: 1318
Liittynyt: 21.5.2006 10:51

ViestiKirjoittaja Axi » 6.1.2016 9:37

Onkohan pumpun hihnapyörä oikealla kohdalla; onko kiila urassaan?

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 6.1.2016 13:05

Vaikka pumppu onkin selvästi pielessä, tarkistithan myös että nokka- ja kampiakseli ovat oikein?

kozel
-
Viestit: 1021
Liittynyt: 11.7.2005 14:09

ViestiKirjoittaja kozel » 6.1.2016 13:50

Vaikka pumppu onkin selvästi pielessä, tarkistithan myös että nokka- ja kampiakseli ovat oikein?


Pakkohan se oli katsoa kun heittokellolla ajoituksen pistää. Ihan oli merkeissään.

joni84
-
Viestit: 81
Liittynyt: 25.2.2007 16:35

ViestiKirjoittaja joni84 » 6.1.2016 19:24

kiitos kozel nyt auto raksuttaa ja toimii niinku pitää :)

mikalie
-
Viestit: 381
Liittynyt: 16.12.2008 16:31

ViestiKirjoittaja mikalie » 6.1.2016 19:36

Hyvä, että toimii. Pahoittelut noista aiemmista kommenteistani.

joni84
-
Viestit: 81
Liittynyt: 25.2.2007 16:35

ViestiKirjoittaja joni84 » 6.1.2016 19:39

Eipä mittää Kuulosti varmaa aika ihme vialle.

joni84
-
Viestit: 81
Liittynyt: 25.2.2007 16:35

ViestiKirjoittaja joni84 » 18.1.2016 1:33

Nyt sitten tänää ajellessa ihmettelin, kun ahdot ei taas nouse kun 0,5 .Menin kuuntelemaan, ni n75 venttiili oli ihan hiljainen sammutin auton otin sen irti. Laitoin takaisin niin taas toimii ,että missähän vois olla vikaa??.

kozel
-
Viestit: 1021
Liittynyt: 11.7.2005 14:09

ViestiKirjoittaja kozel » 18.1.2016 18:50

Varmaan menny vikatilaan ja kun sammutit ja käynnistit uudelleen niin vikatila poistunut.
Ahtanut esim. liikaa tms.. Vikakoodeista selviää äkkiä lisää..

joni84
-
Viestit: 81
Liittynyt: 25.2.2007 16:35

ViestiKirjoittaja joni84 » 18.1.2016 22:28

Huomasin tänään ajelessa, että kun ottaa hukkaportin punaisen johdon irti auto ahtaa sen 1bar max ja n75 venttiili ei lähde pelistä pois oisko hukkis rikki sitten. Onko siitä mitää haittaa jos ajaa ilman hukkaportin letkua. Että varmaa vaan nostaa sen ahto paineen sinne 1 bar tuskin muuta.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa