Moro, onkohan seuraavilla asioilla mitään asiayhteyttä; auto siis 1,9 tdi Alh jossa hieman enemmän voimaa kuin vakiossa 220/450. (10mm pumppu, r-nokka, 18-56ahdin, ahtoputkisto, i-c, dss2 suuttimet.)
Autoon vaihdettiin polttoainepumppu (no itseasiassa koko moottori rakennettiin myös
uusiksi) jonka jälkeen alkoi mystiset ongelmat. Auto lähtee todella huonosti käyntiin jo alle viiden asteen lämpötilassa, ei hehkuta lainkaan, kaikki hehkut ehjiä.
Mittariston öljynpainevalo- sekä jäähd.nesteen määrän valo lakkasi toimimasta(toimivat kyllä fyysisesti virrat päälle laittaessa mutta asiayhteyden niin vaatiessa eivät) sillon kun öljynpaine tai nestepinnan taso on alhainen.
Eivät myöskään elehdi millään tavalla jos anturinjohdot nappaa irti.
Onko siis mitään yhteyttä mittariston toimimattomuudella joka ilmeni juuri koneremontin ja pumpunvaihdon yhteydessä, ja hehkutuksen toimimattomuudella. Tässä mallissahan ei ole hehkuille relettä vaan niiden ohjaus tapahtuu täysin ecu:n kautta.
Onkohan kellään ollut mitään vastaavia ongelmia..?
Mitään vikakoodeja ei myöskään tähän liittyen ole ollut..
Golf -01 1,9 tdi Alh hehkutus ja muita mystisiä ongelmia
Valvoja: ffp jäsenet
Kyllä sieltä hehkuille pitäisi löytyä sulaketaulusta rele(jota ecu ohjaa) numerolla 103 tai 180. Sille virta tulee sulakkeelta F5(50A) joka on akun päällä.
Tulikos koneremontin yhteydessä kaikki maa- sekä virtakaapelit takaisin paikalleen huolellisesti? Perusasiat kunnossa, kuten jakopään ja syöttöpumpun ajoitus yms?
Tulikos koneremontin yhteydessä kaikki maa- sekä virtakaapelit takaisin paikalleen huolellisesti? Perusasiat kunnossa, kuten jakopään ja syöttöpumpun ajoitus yms?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 64 vierailijaa