Hei
Olisi tuollainen 3C Passatti BMR 170hv koneella ja 6v manuaaliaskilla. Siihen pitäisi hommata vauhtopyörää nykyisen kaksoismassan tilalle.
Muutama asia askarruttaa:
-Käykö 140hv koneen vauhtipyörä tai kytkinpaketti 170hv koneeseen? Käsittääksi on jotain eroja varaosanumeroissa? 1,9 koneessa on varmaan ainakin erilainen?
-Jos vaihtaa yksöismassavauhtipyörän, niin mitä eroa on servicekitillä ja conversion kitillä hinnan lisäksi?
Ps. Jos jollain pyörii nurkissa vaikka ehjä käytetty tai halpa uusi kaksoismassavauhtis niin voisin ostaa pois
2,0 TDI vauhtipyörä
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa