Pätkiminen ja nykiminen letkujen vaihdon jälkeen
Valvoja: ffp jäsenet
Pätkiminen ja nykiminen letkujen vaihdon jälkeen
Moottori siis AFN ja vaihdoin kaikki suuttimien paluuletkut (myös pumpulta suodattimelle) kun koitin paikantaa mahdollista ilmavuotoa. Toimenpiteen jälkeen lähdin ajelemaan autolla ja hirvee pätkiminen. No aluksi tottakai ajattelin että ilmaa menee tyhjistä letkuista vielä mutta mokoma pätki vielä yli 10km jälkeen. Eli tuntuu kun nafta loppus ja tulis yhtäkkiä takas pumpulta. Vähän vaikee selittää mut todella nykivää kiihdyttäessä
Juur ennen pumppua on. Auto kävi tyhjäkäyntiä noin vartin ja sitten lähdin taas ajelulle ja toimi normaalisti eli oli vielä ilmaa letkuissa. Nyt kumminkin siellä kulkee vielä kuplia hiukan tyhjäkäynnillä ja kun kierrättää moottoria niin tule ryppäänä. Paluuletkuy yms vaihdettu, muut putket tarkastettu, d-suodatin vaihdettu ja suodattimen kannesta se muovinpala vaihdettu. Alkaa usko loppua. Tuo ilmamäärä ei vaikuta käyntiin mitenkään mutta välillä tuntuu kiihdyttäessä mietoa tökkimistä ja muutenkin häiritsevää että mistä sinne ilmaa pääsee
Sitähän kyllä pääsee. Konehuoneen alkuperästen lutkujen liitoksista, tankin ja letkujen liitoksista, ja sitte itte tankissa olevista liitoksista. Tähän ku lisätään että on torsen niin tankissaki on sähköpumppu. Kupla sillon tällön tyhjäkäynnillä ei kyllä muuten vakio afn:ssä täysin selitä nykimistä. Menee mullaki kuplia, eikä nyi, eikä oo vakio.
Missä afn:ssä on suuttimien paluun liitokset muovia? Onkocsulla filtterissä se paluukierrontermostaattisäädin paikallaan? Sen tiiviste on ottipaikka.
Missä afn:ssä on suuttimien paluun liitokset muovia? Onkocsulla filtterissä se paluukierrontermostaattisäädin paikallaan? Sen tiiviste on ottipaikka.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa