Eli tuollainen olisi tähtäimessä, ajatus mennä lähipäivinä kattelemaan miltä vaikuttaa. Onko jotain minkä kannattaa syynätä todella tarkkaan?
Auto on ajettu 374tkm ja moottori kuulema jotain 200tkm, oli mennyt rikki (tämähän tietenkin jo vähän epäillyttää). On suurimmalla koneella, olisiko ollut 120kW/167hv, 6-manuaaliloota.
VW Crafter 2007 ostamassa
Valvoja: ffp jäsenet
Hiukkassuodattimen täyttöaste kannattaa tarkastuttaa/tarkastaa testerillä, vaihto on reilun 2 tonnin juttu.
Jakopään vaihto on noin tonnin juttu, hinnassa huomioon.
Käsijarru on takajarrulevyn sisällä oleva rumpujarru, monesti tehoton.
Jos on ajettu laahaavalla käsijarrulla tai käsijarru päällä, levyt menevät uusiksi.
Ohjaustehostimia on uusittu noilla kilometreillä
Akku on kuskin jalkatilassa maton alla; jos konehuoneessa on akku, kyseessä on ns. 2-akku.
Noissa oli turbokampanjaa aikanaan, huoltokirjasta löytynee merkinnät(?)
Jakopään vaihto on noin tonnin juttu, hinnassa huomioon.
Käsijarru on takajarrulevyn sisällä oleva rumpujarru, monesti tehoton.
Jos on ajettu laahaavalla käsijarrulla tai käsijarru päällä, levyt menevät uusiksi.
Ohjaustehostimia on uusittu noilla kilometreillä
Akku on kuskin jalkatilassa maton alla; jos konehuoneessa on akku, kyseessä on ns. 2-akku.
Noissa oli turbokampanjaa aikanaan, huoltokirjasta löytynee merkinnät(?)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa