Hakusessa vp/kytkinsetti
Tarvikeliikkeiden hinta oli suht korkea
Onko joku löytänyt edullisemmin kuin seuraava setti:
http://m.ebay.co.uk/itm/261320360154?nav=SEARCH
Saa tarjota myös hyvää käytettyä, vaikka pelkkää vp
Vw golf IV 1.9TDI-00, 4motion kytkin/kaksoismassavp
Valvoja: ffp jäsenet
Kannattaa varmaan katella ennemmin saksanmaalta kun briteistä.
http://www.ebay.de/itm/SACHS-ZMS-ZWEIMA ... 54146341d6
esim tuosta vaikka satku halvemmalla jos käypänen, kannattaa vaikka varmistaa myyjältä ennen tilaamista, tilaapa mistä hyvänsä.
http://www.ebay.de/itm/SACHS-ZMS-ZWEIMA ... 54146341d6
esim tuosta vaikka satku halvemmalla jos käypänen, kannattaa vaikka varmistaa myyjältä ennen tilaamista, tilaapa mistä hyvänsä.
Täältä saa hyvään hintaan kytkin settejä.
Tässä esim.
https://www.atp-autoteile.de/group/1100 ... etails.htm
Tässä esim.
https://www.atp-autoteile.de/group/1100 ... etails.htm
Laadukkaampi - näin olen käsittänyt. Sachs kaksoismassa on myös rakenteeltaan täysin erilainen kuin LUK:n valmistama ja ainakin oman käsityksen ja ajatusmaailman mukaan kestävämpi / järkevämpi.
LUK:
SACHS:
Eli Sachsissa on suorat erivakioiset jouset, jotka painuvat asteittain kasaan, välissä "liukupalat" eli jouset eivät hankaa ulkokehää eivätkä pääse pohjaamaan koska palat ottavat kiinni toisiinsa ennen pohjaamista.
LUK:ssa 2 pitkää "tupla"jousta jotka eläessään hankaavat ulkokehää ja pääsevät pohjaamaan. Nämähän on melkein jokaisesta parisataatonnia ajetusta vauhtipyörästä kappaleina... -> http://www.automobiliuremontas.lt/wp-co ... 803377.jpg
Rakenne on muutenkin vähän erilainen.
Näitä funtsin itsekin pitkään ja Sachs Xtend paketin laitoin. Pelaa tosi hienosti, poljintuntuma ehkä hieman jämäkämpi kuin OEM LUK paketilla. Väännönkestoakin tuolle Sachs paketille luvattiin muistaakseni hieman enemmän kuin LUK paketille.
LUK:
SACHS:
Eli Sachsissa on suorat erivakioiset jouset, jotka painuvat asteittain kasaan, välissä "liukupalat" eli jouset eivät hankaa ulkokehää eivätkä pääse pohjaamaan koska palat ottavat kiinni toisiinsa ennen pohjaamista.
LUK:ssa 2 pitkää "tupla"jousta jotka eläessään hankaavat ulkokehää ja pääsevät pohjaamaan. Nämähän on melkein jokaisesta parisataatonnia ajetusta vauhtipyörästä kappaleina... -> http://www.automobiliuremontas.lt/wp-co ... 803377.jpg
Rakenne on muutenkin vähän erilainen.
Näitä funtsin itsekin pitkään ja Sachs Xtend paketin laitoin. Pelaa tosi hienosti, poljintuntuma ehkä hieman jämäkämpi kuin OEM LUK paketilla. Väännönkestoakin tuolle Sachs paketille luvattiin muistaakseni hieman enemmän kuin LUK paketille.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa