Avf moottorin erot auto - manual

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Jhaapakoski
-
Viestit: 66
Liittynyt: 17.2.2012 18:05

Avf moottorin erot auto - manual

ViestiKirjoittaja Jhaapakoski » 7.11.2014 22:06

Pitäisi manuaali passattiin saada uusi moottori kun vanha meni aika huonoon kuntoon jakohihnan hydraulikiristimen pettäessä (tätä ei ilmeisesti ole ed. omistaja remontissa uusinut, halpa paikka säästää) .

Noissa näkyis olevan kampura eri osanumerolla, 038 105 021 k (manuaal)i vs 038 105 021 p (automaatti)

Onko nuo yhteensopivia eri laatikoiden kanssa? Mikähän mahtaa olla tuo ero, huonosti löytyy tietoa..

Olis auomaatin moottori tiedossa vaan ei uskalla vielä ostaa.

Kiitoksia neuvoista!

Putko
-
Viestit: 1564
Liittynyt: 1.8.2004 18:23
Viesti:

ViestiKirjoittaja Putko » 8.11.2014 4:47

saattaa olla et kampurasta puuttuu silmälaakerin paikka

Mikey?
-
Viestit: 249
Liittynyt: 26.5.2010 11:21

ViestiKirjoittaja Mikey? » 8.11.2014 6:46

Kampuran pään laakeroinnissa on tosiaankin jotain eroa autom/manuaalin välillä.

Tosin jenkeissä tekevät tavan takaa autom->manuaaliksi muunnoksia. En tiedä miten tuon laakerointiasian sitten kiertävät.

Jhaapakoski
-
Viestit: 66
Liittynyt: 17.2.2012 18:05

ViestiKirjoittaja Jhaapakoski » 8.11.2014 10:46

Kyllä vain. Löytyikin varsin hyvin selvitettynä tämä asia jenkkifoorumilta

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=378108&highlight=avf&page=2


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa