tdi kansi td:hen

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

vwvento19TD
-
Viestit: 59
Liittynyt: 12.4.2014 10:14

tdi kansi td:hen

ViestiKirjoittaja vwvento19TD » 1.5.2014 21:31

Sopiiko joku tdi/sdi kansi suoraan tohon aaz lohkoon? Sentakia olen kiinnostunut koska luultavasti täytyy kohta kansipahvi ventosta vaihtaa.
Ja kiitoksia etukäteen.

kozel
-
Viestit: 1021
Liittynyt: 11.7.2005 14:09

ViestiKirjoittaja kozel » 1.5.2014 22:17

Millä polttoainejärjestelmällä meinasit tehdä.. Suuttimissa on ainaki eroa..

vwvento19TD
-
Viestit: 59
Liittynyt: 12.4.2014 10:14

ViestiKirjoittaja vwvento19TD » 1.5.2014 22:26

No ainakin mekaanisella ve pumpulla, sopiiko aaz pakosarja ja turbo sdi:n kanteen?

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 2.5.2014 5:38

Pakosarja ja imusarja sopii kyllä kanteen.

Jos meinaat suoraruikkarin kantta laittaa niin laita kerralla koko kone ja samalla vaihdelaatikko. Hyvin kun sattuu niin 500€ vois tuollaisen paketin saada. Siihen sitten joku mTDI pumppu.

kozel
-
Viestit: 1021
Liittynyt: 11.7.2005 14:09

ViestiKirjoittaja kozel » 2.5.2014 8:21

Eikä se loppupelissä oo paha nakki sähköjenkään puolesta laittaa ihan TDI vermeet sähköineen. Itse laitoin joskus Seat Cordoban tekniikan mk3 golffiin.

vwvento19TD
-
Viestit: 59
Liittynyt: 12.4.2014 10:14

ViestiKirjoittaja vwvento19TD » 2.5.2014 17:30

Mekaaninen eli m-tdi pumppu on kyllä ihan ehdoton niin ei tarvi kaikkia sähköjä uusia ja voi virittää paljon helpommin... Turbodiesel foorumilla yks kyllä kauppas koko tdi tekniikkaa 300eurolla mutta kun oli niin kaukana. Saa nähädä jos joskus tulis yhtä hyvä tarjous jostakin lähempää.

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 2.5.2014 19:54

jos etit kolmosesta tai cordobasta koneen niin riittää konehuoneen johtosarja vaan. ja joo m-tdi:hän on ongelmaton varsinki virittäessä

kozel
-
Viestit: 1021
Liittynyt: 11.7.2005 14:09

ViestiKirjoittaja kozel » 3.5.2014 11:19

Cordoban johtosarja on melkein plugin setti. Immon johdotus eroaa mutta riittää yksi johto muuttaa ja hankalin on ecun kaapeli. Golffis/ventossa se kiertää apparin puolen kautta keskelle sitä kaukaloo kun cordobassa se on kuskin puoleisessa reunassa.

divinee
-
Viestit: 93
Liittynyt: 17.7.2010 14:52

ViestiKirjoittaja divinee » 3.5.2014 12:39

Eihän suoraruiskun kantta voi laittaa esikammiokoneen päälle missään nimessä ellei männät vaihdu samalla.

Markus L
-
Viestit: 112
Liittynyt: 4.9.2013 17:58

ViestiKirjoittaja Markus L » 3.5.2014 21:42

Kyllähän sen tietty voi laittaa... :D

vwvento19TD
-
Viestit: 59
Liittynyt: 12.4.2014 10:14

ViestiKirjoittaja vwvento19TD » 4.5.2014 7:02

Sopiiko iz, ahu tai jotku sdi männät tohon aaz aan?

kozel
-
Viestit: 1021
Liittynyt: 11.7.2005 14:09

ViestiKirjoittaja kozel » 4.5.2014 8:59

Ei ne uudetkaan kalliit ole. Omaan SDI koneeseen uusin männän hajonneen tilalle ja ostin ihan uuden. Saa tarvikkeena ni ei tartte marmorilta ostella.

Myös TDI koneen alakerta on tukevampaa tekoa kuin tuo AAZ

divinee
-
Viestit: 93
Liittynyt: 17.7.2010 14:52

ViestiKirjoittaja divinee » 4.5.2014 11:45

Oikeesti, tohon hintaan mitä sulla menee uuteen kanteen, mäntiin, kansipahvi, pultit jnejnejne saat helposti vaikka AFN-koneen..

vwvento19TD
-
Viestit: 59
Liittynyt: 12.4.2014 10:14

ViestiKirjoittaja vwvento19TD » 4.5.2014 20:58

Jos jollain on tarjota mulle tdi tekniikkaa niin saa tarjota! Mieluiten jostain uudeltamaalta tai korkeintaan 100km myrskylästä.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa